Vriendin gezocht omgeving Almere 20+

22-10-2016 11:29 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ! Ik ben een vrouw van 22 jaar en woon in Almere. Ik ben opzoek naar een meisje die het leuk lijkt om af en toe wat af te spreken. Ik ben niet echt van het uitgaan, ik vind het veel leuker om naar de bios te gaan, een hapje te eten, wat te drinken, etc. Lijkt het je leuk om dit samen te doen ? Dan hoor ik het graag :D



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi! :-)



Ik begrijp goed wat je bedoelt met uitgaan, ik pak zelf liever ook een terrasje, of een film.

Zelf ben ik 23 jaar en woon in Bussum, ik weet niet of je een maatje zoekt die iets verder weg woont?



Groetjes Nikki
Alle reacties Link kopieren
Hey,



Het lijkt me leuk om in contact met je te komen.

Ik ben 20 bijna 21 :p en woon ook in almere.

Zelf ben ik ook niet zo van het stappen en terasje pakken en naar de bios lijkt me gezellig.



Groetjes Lisa
Nieuwe vriendinnen zoeken
Alle reacties Link kopieren
quote:lisaamber schreef op 29 oktober 2016 @ 19:21:

Hey,



Het lijkt me leuk om in contact met je te komen.

Ik ben 20 bijna 21 :p en woon ook in almere.

Zelf ben ik ook niet zo van het stappen en terasje pakken en naar de bios lijkt me gezellig.



Groetjes LisaIk heb je een berichtje gestuurd! :D
Alle reacties Link kopieren
quote:NikkiB schreef op 26 oktober 2016 @ 15:09:

Hoi hoi! :-)



Ik begrijp goed wat je bedoelt met uitgaan, ik pak zelf liever ook een terrasje, of een film.

Zelf ben ik 23 jaar en woon in Bussum, ik weet niet of je een maatje zoekt die iets verder weg woont?



Groetjes NikkiIk heb een privé bericht gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,



Het lijkt mij leuk met je in contact te komen. Ik ben 23 jaar en woon in Almere. Ben ook niet zo van het uitgaan .



Groetjes,

Marit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven