Dingen waar je BLIJ van wordt gezocht!

20-04-2012 08:31 1979 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Na een zware periode ben ik nu aan de beterende hand; het lichamelijke deel vd depressie is met medicijnen aangepakt, maar nu zal ik ook kritisch naar mijn leven moeten kijken en naar de prioriteiten die ik stel.



Ik wil om te beginnen minder 'moetjes' in m'n leven, en weer meer in contact komen met LEUKE dingetjes. Iets waar ik me weer fijn bij voel. Een soort geestelijke reanimatie; om weer 'leven' in mijn in slaap gesukkelde 'leven' te pompen.



Hoeft niet hoogdravend, parasurvival-bungee-jump-freestyle-ingewikkelds, maar....Gewoon. Iets positiefs in m'n leven toevoegen .



Wie heeft er tips?

Waar word jij BLIJ van...?
Alle reacties Link kopieren Quote
Zomaar spontaan van de buren 2 zelfgerookte makrelen gekregen, lekker door een salade.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vandaag met schoonmams naar artis, het babyolifantje gezien, zo lief!

En nu in huis aan het rommelen en wachten op bezorging van de wehkamp.
Complimenten van mijn studiebegeleider krijgen dat ze het in de docentenkamer vaak over mij hebben omdat ik het zo goed doe! En dat ik zo vaak de leiding pak, vinden ze heel knap gezien ik struggel met autisme. Echt zo fijn om te horen dat het ook door docenten gezien wordt dat ik me heel erg inzet!
Alle reacties Link kopieren Quote
wat goed!
Alle reacties Link kopieren Quote
Gisteren wezen shoppen in een winkelcentrum in België. Samen met een vriendin, moeder en stiefvader. We splitsten in tweetallen en af en toe kwamen we elkaar tegen. Bij aankomst eerst wat gedronken met een gebakje, als lunch een friet met balletjes in tomatensaus. Tussendoor nog een Mac Kroket. Qua kleding mwa. Ik alleen een rood truitje en een zwarte muts gekocht. Maar het was geen must. We vinden dat gewoon een leuk centrum.

Vandaag gewandeld met mijn honden in een waterwingebied in mijn buurt. Zalig weer. Brede, droge paden en geen/weinig modder. Daarna nog even naar de supermarkt daar vlakbij en een haasje van kabeljauw gekocht. Ik heb nu vakantie en dan geef ik wat meer geld uit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Daremanda, fijn! Leuk om te horen

hondenmens: klinkt heel gezellig



Hier: whatsapp met mijn mede-mt-leden, leuk om op zo'n manier toch contact te hebben, grappen uit te wisselen en ideeën te bespreken / informatie te delen.

Ook: heftige vergadering gehad met vier partijen, 12 mensen waaronder drie advocaten. En we zijn er heelhuids vanaf gekomen, waarbij ik ook m'n zegje heb gedaan. Stiekem wel trots op m'n bijdrage, en alle partijen uiteindelijk tevreden.
Alle reacties Link kopieren Quote
...
Alle reacties Link kopieren Quote
...
Alle reacties Link kopieren Quote
...
femke09 wijzigde dit bericht op 26-10-2016 21:34
Reden: vier keer is wat overdreven...
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb een mooie jas besteld, in de aanbieding

Kat zit op schoot en mister vriend is gezellig aan het rommelen in huis.



Ook heb ik twee sollicitatiegesprekken in de planning staan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Spannend, Mich!



Hier samen met iemand een rasul behandeling gehad, en een ontspanningsmassage van een uur. Heerlijk, wat n verwennerij..!
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk topic! Ik lees mee
Alle reacties Link kopieren Quote
Welkom..!
Alle reacties Link kopieren Quote
Zo weer sporten, zin in! En het regent niet, dus alleen maar meer pluspunten

Gisteren op een leuke verjaardag geweest, morgen eten bij schoonmams.

Dit wordt een leuk weekend!



Fijn weekend allemaal
Alle reacties Link kopieren Quote
Goed bezig geweest met sporten, 51 burpees in 10 minuten , morgen kan ik niet meer lopen denk ik
Alle reacties Link kopieren Quote
Tijdschrift lezen in bed.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh ja en een uur langer weekend omdat de wintertijd ingaat.
En mich? Kan je nog lopen?



Ik ben blij dat ik mezelf een schop onder mn kont heb gegeven om er wat aan te doen dat ik niet happy was en dat meteen in gang heb gezet.

Gister en vrijdag lekker gesport, lekker gegeten bij een vriendin vrijdag en gisteravond echt genoten van het knuffelen en film kijken met mijn man op de bank.



En ik ben nog steeds elke dag zo blij met die kleine meid die aan het groeien is in mijn buik, blijf het heel bijzonder en mooi vinden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben blij met mijn pas geboren kleinzoon,die ik gisteren lekker heb geknuffeld.

Ben helemaal verliefd op dat manneke.
Van harte gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerd!



Ik ben gewoon blij dat ik aan de studie zit, en het is mooi weer.

Lekker muziek erbij en knallen maar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd!!! Met de baby in de buik en met de kleinzoon! Lief



Ik kan wel lopen, maar m'n ribbenkast heeft spierpijn... En m'n schouders ... Kon mn haar niet in een staart doen



Ik ben vandaag dankbaar voor het mooie weer, de kat, m'n lekkere broodjes en m'n kop thee.



Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren Quote
Dank je wel voor de felicitatie's.
Alle reacties Link kopieren Quote
Marloes, dat is zeker bijzonder, genieten!

Manji, geweldig lijkt me dat, wat fijn dat alles goed gaat!

Mich-me, je kunt in ieder geval goed merken dat je je best hebt gedaan

Ik: blij met schoonmoeder die dochter goed met haar huiswerk heeft geholpen. Blij omdat de schoolfoto's eindelijk binnen zijn en mooi zijn gelukt. Blij dat ik zoon aan het lachen heb gekregen terwijl hij eigenlijk heel boos en verdrietig was omdat hij niet naar huis wilde maar tv wilde blijven kijken bij opa.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het sneeuwt herfstbladeren, de zon schijnt, het is fris maar niet koud en mijn zoon fietst voor me uit, vol verhalen. We zijn speciaal gestopt om een rood blaadje toe te voegen aan onze collectie, geel, groen en bruin hadden we al.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven