Mode & Beauty alle pijlers

De trends van herfst/winter 2016/2017

08-09-2016 21:30 1049 berichten
Het is bijna zover, hoewel het weer het niet verraad, de herfst komt er aan.



Ik ben benieuwd naar wat de trends ons allemaal te bieden hebben en natuurlijk naar de juweeltjes die jullie er tussenuit pikken.

Ik wil deze herfst en winter als hippie door het leven en ik kan niet wachten tot die trend zich aandient op het net, zodat ik uitgebreid kan winkelen vanuit mijn luie stoel.

Wat zijn jullie must haves?
Alle reacties Link kopieren
Klopt schoenen onder de flared vind ik ook lastig.

Draag hem dus alleen met mooi weer en dan sandaaltjes eronder.

Met laarzen of gympen vind ik het niks.

Of het moeten laarzen met hoge hakken zijn maar daar heb ik gewoon niet altijd zin in.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag er brogues onder met een spits neusje maar idd, vroeger gooide je er een gymp onder en je was klaar, maar nu voegt dat niet op een of andere manier. Ik voel me er ook lomp in ipv slank, en er wappert ook zoveel stof om je benen... eigenlijk ben ik nog niet skinny-moe
Alle reacties Link kopieren
quote:Fleet schreef op 23 oktober 2016 @ 20:57:

Ai, ai... Heb op de site van Boden gekeken...



[img]http://www.bodenimages.com/productimage ... RD_W01.jpg[/img]



(deze gaat 'em zeker worden, bij het volgend loon)

[img]http://www.bodenimages.com/productimage ... 17_DBL.jpg[/img]



[img]http://www.bodenimages.com/productimage ... 14_DBL.jpg[/img]



Super leuk, zeg! Kende dat merk niet.



Ik ben op zoek naar een nieuwe winterjas, maar kan nog niet helemaal slagen naar mijn zin.



Ik vind deze mooi: Petrol Jas Wehkamp. Is er ook in wijnrood, ook mooi. En deze: Rode jas Mango. Deze: Covert overt camel jas. Deze: Zwarte jas Vero Moda. Deze: Bruine mantel van BC by Heine. En deze: Donkerrode jas Boysens. Allemaal mooie jassen, naar mijn stijl/smaak ????



Maar... Ze voldoen ook allemaal net niet aan mijn wensenlijstje: capuchon, ritssluiting, niet zwart/ donkergrijs, max € 150. Iemand nog tips? Of zal ik toch mijn wensen bij moeten stellen?
Alle reacties Link kopieren
Iemand nog leuke ideeën/inspiratie voor sneakers? Alle 'nette' schoenen heb ik al, nu nog een paar lekkere vrijetijdsgympen (die als het even kan ook leuk zijn ).



Onder flared jeans draag ik meestal halfhoge cowboyboots (meer een enkellaars). Met hakken neigt het bij mij al snel naar een look die ik niet wil uitstralen.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Wat voor iets zoek je Lemoos? Wit (niet aan te slepen nu), of een kleurtje, of misschien printje?



Alle reacties Link kopieren
De printjes zijn leuk. Het mag best over the top zijn, het worden de 'ha ik ben thuis' gympen. Is dat hele witte nog steeds 'in'?
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Flared jeans: ik heb aan het eind van de zomer een mooie lichtblauwe gekocht met het idee dat ze volgend jaar voorjaar ook nog wel hip zijn. Ik vind ze helemaal geweldig met een paar hoge hakken eronder. Voel me weer 16/17/18, want toen had ik ze ook aan. Ik merk wel dat m'n vrienden er nog erg aan moeten wennen, krijg er veel reacties op. Maar dat maakt me niet uit, ik vind de broek geweldig. Heb inmiddels m'n minimaal 10 jaar oude flaired jeans bij de naaister liggen. Die zijn namelijk toch net van een iets ander model. Ze lopen al vanaf het bovenbeen uit in plaats vanaf de knie, dus dat laat ik aanpassen. Ze liggen er alleen inmiddels al 2 maanden... Naaister is niet zo snel.
Alle reacties Link kopieren
[img]null[/img]



Leuk flared jeans, ik heb er 2. Deze, ook met die suèdine top (beetje retro) en een zwarte. Ik combineer er wel altijd wat korters op, niet zo'n lang vest.

Alle reacties Link kopieren
Ik kan nog niet wennen aan de flaired jeans, doe mij maar een skinny.



Ik heb laatst een "leren" rokje gekocht maar vind het nog lastig om er iets op te dragen. Ik draag hem met sneakers (ben niet geschikt om hakken te dragen). Hebben jullie nog leuke ideeen ?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt fan van de jurkjes van Moscow, vooral de collectie van dit najaar/winter..
Alle reacties Link kopieren
quote:Floor789 schreef op 24 oktober 2016 @ 09:07:

Ik kan nog niet wennen aan de flaired jeans, doe mij maar een skinny.



Ik heb laatst een "leren" rokje gekocht maar vind het nog lastig om er iets op te dragen. Ik draag hem met sneakers (ben niet geschikt om hakken te dragen). Hebben jullie nog leuke ideeen ?Een mooi wijdvallende blouse, die er dan in stoppen. Een groot vest, grofgebreid en dan inderdaad je sneakers eronder. Althans zo draag ik mijn leren rok.
Alle reacties Link kopieren
Dankje by-kir ik ga opzoek naar een blouse.
Alle reacties Link kopieren
quote:By-Kir schreef op 24 oktober 2016 @ 09:13:

[...]





Een mooi wijdvallende blouse, die er dan in stoppen. Een groot vest, grofgebreid en dan inderdaad je sneakers eronder. Althans zo draag ik mijn leren rok.



Ik heb een zwart leer rokje, a lijn model met drukkertjes.

Draag hem met een dikke zwarte panty naar mijn werk met een nette wijd vallende witte blouse, of coltruitje helemaal zwart of zwart wit gestreept en laarsjes zonder hak.

Thuis draag ik hem wat sportiever met een trui, of spijkerblouse en gympen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga er toch 1 halen denk ik.

Ik vind de stijl toch wel erg leuk. En dan vooral een donkerblauwe broek met bruine laarzen.

Beetje zoiets.

http://www.summumwoman.com/nl/lookbook
Alle reacties Link kopieren
quote:Floor789 schreef op 24 oktober 2016 @ 09:07:

Ik kan nog niet wennen aan de flaired jeans, doe mij maar een skinny.



Ik heb laatst een "leren" rokje gekocht maar vind het nog lastig om er iets op te dragen. Ik draag hem met sneakers (ben niet geschikt om hakken te dragen). Hebben jullie nog leuke ideeen ?



Ik draag de mijne met een zwarte panty en bikerboots, met erop een grijs wollen trui.

Dit idee:





Alle reacties Link kopieren
Tips voor het dragen van een getailleerd zwarte suede jurk is redelijk form fitting zeg maar
Alle reacties Link kopieren
quote:elisabethrose schreef op 24 oktober 2016 @ 11:18:

[...]





Ik draag de mijne met een zwarte panty en bikerboots, met erop een grijs wollen trui.

Dit idee:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]



Leuk rokje, maar heeft wat "aankleding" nodig. In ieder geval een zwarte panty of maillot. Of eentje met print.

Enkellaarsjes of lakloafers. Laagjes aan de bovenkant. Een vest, poncho of trui met grote losvallende col.

Waarom staan deze modellen allemaal met hun voeten naar binnen gedraaid en van die laaghangende schoudertjes? Staat zó armoedig/zielig!
Alle reacties Link kopieren
quote:elisabethrose schreef op 24 oktober 2016 @ 11:18:

[...]





Ik draag de mijne met een zwarte panty en bikerboots, met erop een grijs wollen trui.

Dit idee:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]



Leuk rokje, maar heeft wat "aankleding" nodig. In ieder geval een zwarte panty of maillot. Of eentje met print.

Enkellaarsjes of lakloafers. Laagjes aan de bovenkant. Een vest, poncho of trui met grote losvallende col.

Waarom staan deze modellen allemaal met hun voeten naar binnen gedraaid en van die laaghangende schoudertjes? Staat zó armoedig/zielig!
Alle reacties Link kopieren
Die laaghangende schouders en die x voeten zijn de trend geloof ik.

Voor de gein eens Zara online kijken.

Die modellen zien er zo zielig uit, slap haar, schouders naar beneden, lijk wit en in en in mager. Ik begrijp dat gewoon niet, zo niet uitnodigend om te kopen daar.
Alle reacties Link kopieren
En bovendien kun je door die rare houdingen vaak niet echt zien hoe iets zit. Heel suf!
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
Ja mee eens met die stomme houdingen en modellen die ze zo lelijk mogelijk proberen te maken. De kleding zit ook allemaal zo vreemd hoog opgetrokken enzo. Ik denk dit nooit maar in hun geval staat de kleding mij beter dan de modellen



PS. Grappig om iedereesn eigen smaak te zien, want ik ben het niet met je eens Armana. Een poncho staat echt niet bij zon rokje naar mijn mening. Ik geloof juist in dat items simpel gedragen moeten worden en zo hun eigen schoonheid kunnen laten zien.
Kijk nou eens meisjes, wat een leuk shirt. Ben er helemaal weg van.





Alle reacties Link kopieren
Zou hem zelf nooit dragen maar vind ik wel erg gaaf Cateautje. Blijf ernaar kijken! Die kleuren!
Ja, het is een fascinerend shirt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven