Wat eet je op dit moment? Deel 12!!

03-06-2016 21:10 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 12 alweer van ons supergezellige topic 'wat eet je op dit moment?'!!!!

Toen het vorige topic werd geopend zaten we hartje winter tegen oud en nieuw aan. Nu rollen we de zomer alweer in en hebben alle winterse heerlijkheden plaats gemaakt voor frisse zomerhapjes.



We kletsen heel wat af en iedereen is welkom om gezellig aan te schuiven en met ons mee te doen!



Eet en drink smakelijk allemaal!!
Coetje wat ben je goed bezig!



Ik zag net een paar vlekjes op mijn zwarte houten luxaflex, die wilde ik even wegvegen. Nou en nu moet de hele luxaflex schoongemaakt worden. En met het maken van een broodje kaas met salami in de oven is de kaas van het broodje gegleden en de oven moet dus ook helemaal gepoetst worden

Ik wilde vanmiddag met een boek op de bank liggen. Dat gaat helaas niet door.



Nu een kop koffie.
Alle reacties Link kopieren
Garda, heb je nu niks meer aan maar schaf evt. zo'n ovenvel aan, je hebt ze ook voor in koekenpannen zodat je niet met vetstof hoeft te bakken. Maar ik heb het grote vel op het rooster liggen en als er kaas of wat dan ook op komt, even met een vochtig doekje erover en klaar. Ik doe zo'n 2-3 jaar met 1 vel. Als je bestelinfo wilt hoor ik het wel.

Ik eet nu even broodjes (volkoren en wit) met vruchtenhagel en daarna ga ik boodschappen doen. Ik heb nog geen idee qua avondeten.
Alle reacties Link kopieren
Thee, ik ben wel benieuwd naar die vellen voor in de oven.



Balen Garda, aan de poets terwijl je een bankhangmiddag had gepland.Maar als het klaar is zit je toch lekkerder



De tuin lijkt hier wel een vuilnisbelt, denk dat er 8 vuilniszakken buiten staan, en daar komen er nog meer bij.Zo stom, bijna iedere vakantie ruim ik flink op, toch haal ik weer zoveel troep van de kamers.



Ik maak zo een pan hutspot en een pan zuurkool, vandaag met speklapjes en morgen met draadjesvlees.
Alle reacties Link kopieren
Coetje, ik zal dat van die vellen even nakijken een eet ze met de stamppot.



Ik heb net gegeten: een Kombino, worteltjes, gebakken aardappelschifjes en ravigottesaus.
Alle reacties Link kopieren
En o ja, qua mijn chocoladezin van gisteravond, ik heb een Milka Nussini reepje gekocht en voor op brood nu eens vlokken en een doosje nep after8.

Blue, ik zag bij AH Haloween surprise eieren. Misschien iets voor peuter?
Ik eet olijven (zwart en groen) en gepekelde knoflook ofzo. is lekker.



Na hele dag school wel nodig.
Ben ook benieuwd naar die vellen Thee. Als ik google dan krijg ik iets heel anders.

Oh Thee after eight is echt mijn horror. Ik ben al niet van de chocolade maar dit is echt te ranzig. Chocolade met tandpasta

Maar geniet ervan haha.



Hier is alles weer schoon en opgeruimd (behalve de kledingkast dat moet nog steeds ). Geen trek in eten dus ik knabbel wat toastjes met kip samba. Erbij een glas roosvicee.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je Thee. Geniet van je chocola!! En superbedankt voor de tip, bff en peuter vieren zaterdag Halloween en komen dan ook bij mij aan de deur voor snoep dus zo'n Halloween-ei zou helemaal tha bomb zijn voor peuter.



Fijn Coetje weer nieuw haar en nog veel succes met opruimen!



O wat balen Garda van de poetsmiddag terwijl je zo graag wilde chillen.

Hopelijk komt je trek in eten nog!!



Lekker welverdiend relaxen nu Daremanda. Kan me voorstellen dat het een vermoeiende dag is geweest.



Ik ga zo wat mini-pizza's eten. Dacht niet veel honger te hebben maar moet nu telkens denken aan grote zakken friet en shoarma-wraps.



Heb net wat gerust in verband met arm en even met mijn moeder gebeld, dat was erg fijn en gezellig.
Alle reacties Link kopieren
Haha Garda, chocolade met tandpasta en wat ik vergelijkbaar heerlijk vind, chocolade met qua substantie zelfde soort vulling maar dan vanille of frambozensmaak, zie je helaas bijna nooit, ja de paaseitjes bij Lidl.



Blue, al die Haloween snoep spullen stonden hier bij AH bij de groente maar ze hadden iig verschillende dingen. Ook kleine pompoentjes maar geen idee of dat ook chocolade was. Geniet van je mini pizza's.



Dare, olijven lust ik niet en gepofte knoflook ken ik niet maar klinkt wel lekker.



Coetje. benieuwd naar je nieuwe haar!



Net de laatste 2 mandarijntjes op maar heb al een nieuw net gehaald vanmiddag. En alles om weer chili con carne te maken en ontbijtspek voor pannenkoekjes en coburger gewoon voor de 'voorraad'. Nog wel terug naar AH, de roerbakgarnalen waren op. Normaal vind ik het te duur maar nu wel leuk geprijsd.
Alle reacties Link kopieren
Lekker Blue, mini pizza's!





Ik heb lekker gedoucht en nu even bankhangen, op tijd naar bed vanavond.
Alle reacties Link kopieren
Ik app binnenkort wel even een foto Thee, kom nu net uit de douche
Alle reacties Link kopieren
Ik ben geduldig coetje
Alle reacties Link kopieren
Haha Thee.
Alle reacties Link kopieren
Glaasje spa appel.
Alle reacties Link kopieren
kersenthee en de helft van
Alle reacties Link kopieren
anti aanbak bakfolie 1000



Ik heb de maat van m'n ovenrooster, volgens mij 38 x 50 en ik gebruik het denk ik al wel een jaar of 15.

ALS een vel al een keer vervangen moet worden dan verknip ik de oude en gebruik die in cakevorm (til je zo de cake uit het blik) en op de bodem van de springvorm bij appeltaart en zo.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trek. Geen zin in koude yoghurt/vla. De minibolletjes zijn op. Chips heb ik niet in huis. Even diep nadenken over hartig alternatief.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga weer een bamikroket nemen met een klein beetje patat erbij, beetje pindasaus en mayo en daarbij ga ik een glas lady grey nemen en TLC kijken met My weight is killing me. Die mevrouw van gister was 270 kilo en wist niet wanneer het aankomen zo snel was gegaan. Even kijken hoe het nu met haar gaat.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Thee, dank je wel voor de link, ik zal straks mijn oven even opmeten want ze lijken me superhandig.

270 kilo zeg...das wel heel veel! In mijn familie is iemand die ruim 165 weegt, maar die eet dan ook alles wat voorbij komt.Als ik op verjaardag bv 3 soorten taart heb wil diegene ze ook alledrie proeven.



Vandaag komt een lieve forumster langs, zin in want we raken nooit uitgekletst.

Nu eerst ontbijten, douchen en even de stofzuiger door de benedenverdieping.

Fijne dag allemaal!
Thee dank je voor de link. Ga mijn oven ook even opmeten en een vel bestellen.

Coetje veel plezier vandaag.



Heb vandaag een late dienst dus lekker uitgeslapen. Na het werk ga ik met mijn collega de kroeg in.

Nu koffie en een boterham met een gebakken ei.
ik heb net roerei met spek gemaakt als brunch. Wel eerder wakker, niet eerder trek. Erbij een groene thee citrus mint.



Coetje, is de hoogslaper al opgehaald?



Garda, wat balen van je leuke middag! Welk boek had je op de planning staan?



BL, is het een optie om wat hulp te vragen bij het acceptatieproces? Volgens mij zit je namelijk heel erg jezelf in de weg momenteel, door je steeds zo te verzetten tegen alles wat er niet kan en te willen dat je het wel kan.
Alle reacties Link kopieren
Coetje, heel veel plezier met de forumster en een gezellige middag gewenst!!



Garda, werk ze en veel plezier in de kroeg!



BE ik heb daar hulp bij, drie keer per week dat is het ergste. Vind het zo moeilijk dingen van anderen aan te nemen want vind dat iedereen met twee werkende armen makkelijk praten heeft.



Net even de frisse lucht opgezocht en een wandelingetje gemaakt richting stad alwaar ik een hele leuke forumster tegenkwam Even gekletst. En een bezoekje aan de Xenos gebracht voor nieuwe cotton waxmelts. Even de voorraad aanvullen en ze kosten maar 50 cent per stuk.



Het is echt heerlijk en zalig weer. Lekker herfstig en grijs, precies zoals ik het graag heb.



Een energy drink sugar free nu. Zag trouwens dat de oliebollenkraam in de stad weer open is. Ben er smachtend langs gelopen, haha!
Briljante ingeving: zoek iemand die ook maar 1 werkende arm heeft! Of spreek eens af dat vriend/die lui die drie keer per week komen ook een dag een mitella om doet. Misschien komen jullie samen nog tot een paar heel goede oplossingen? (Of lachwekkende situaties, das natuurlijk ook altijd goed!)
Alle reacties Link kopieren
Blue je zag er goed uit!



Voor allemaal een



Grtz Goulash!
Ik drink groene ijsthee.



En heb een absolute kut-dag. Eerst presentatie verpest daarna door zus gebeld dat moeder uit buitenland gebeld heeft dat vader hartaanval gehad heeft en nu daar in het ziekenhuis ligt.

Nu ben ik helemaal van ''de wap'' en word ik overspoeld door emoties.

Ik kan dit niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven