Gekke acties huisdieren

22-10-2016 18:31 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat voor gekke fratsen halen jouw huisdieren uit?



Had worteltjes opgewarmd helemaal hitsig springen en doen de kittens en zo waren ze me even me te slim af , de geur en smaak van worteltjes vinden ze blijkbaar goddelijk



Ik was mijn 2 kittens kwijt ik denk hoe kan dat nou ze komen niet buiten. Waren ze via de schoenen aan de jassen geklommen. Tas opengeritst en zijn ze in de tas geklommen en zijn ze daar gaan slapen



Wezenloos gezocht mutsen, normaal knorren ze of mauwen ze als ik ze roep nu dus niet..



Of gewoon tot 3x toe de wc in kruipen en erin vallen. Douche deur op een kier en onder de kraan komen staan.



Straffen met water gaat hier dus niet



Wat doen jullie huisdieren?
Alle reacties Link kopieren
Mijn vorige kat was echt een diva. Als het had geregend kwam ze met heel veel drama mauwend binnen, dan moest ik haar afdrogen!



De hond van mijn ouders stond als puppy heel graag tussen je benen in, dat was zo schattig. Inmiddels is het een grote hond en doet hij dat nog steeds... ook bij visite. Oeps...
The pen is mightier than the sword
Alle reacties Link kopieren
wij hebben een poes en een hond de poes is echt helemaal gek op slagroom als we dat hebben gaat ze net zo hard miauwen tot ze wat heeft gekregen. En ze krijgt wel eens een half plakje ham vroeger kon je de verpakking nog niet pakken of ze stond er al naast. nu is ze 17 jaar en doof aan het worden dus ik breng het nu maar naar haar toe

2 jaar geleden hadden we 2 honden te logeren en ik ga ze eten geven zitten alledrie op een rijte te wachten tot ze mogen eten 3 vrij grote honden komt de poes aanlopen en die begint zo met het eten van de honden.zaten ze alledrie op een rijtje zielig te kijken en te wachten tot ze klaar was was echt een prachtig gezicht.



over de hond heb ik er ook wel een paar hoor.. ik was weg geweest en kwam thuis hond helemaal blij vervolgens ging ze naar boven toe en was ik beneden bezig kwam ik een lege zak met dropjes tegen en ik wist dat er nog een paar in moesten zitten dus ik roep haar komt ze met al haar vrolijkheid en kwispelende staart naar beneden toe ik zeg tegen haar wat is dit en laat de zak zien ze stopt acuut met lopen bijna staart tussen haar benen en zo schuldig kijken was echt geweldig moest zo hard lachen echt een betrapte puber.
Ouwe truus hier is de baas in huis. Ze heeft een eigen stoel geclaimd, gaat verontwaardigd doen als daar bezoek in zit en als de andere kat erop zit, gaat zij simpelweg boven op de andere kat zitten. De stoel is van haar, opdat wij dat even weten.



Het ergste? De andere kat, de heer, staat het allemaal maar toe en kijkt vervolgens heel zielig.



De heer heeft verder de rare gewoonte om op hoge oppervlakken te springen om vervolgens 'gered' te worden. Doe je dat niet, dan gaat hij klagelijk miauwen om uiteindelijk er maar zelf beledigd af te springen.
Ons hondje is ook een diva. Wandelt niet graag. Verstopt zich als we haar riempje pakken.

We wonen aan een bosrand, maar kunnen haar niet te vroeg loslaten, dan loopt ze gewoon rechtstreeks naar huis.

Lui beest.
Als de pannenkast hier nog een kiertje open staat (sluit vrij moeilijk) wurmt madame de poes zich door dat kiertje en gaat opgerold in een pan liggen slapen
mijn andere uitwonende kat heeft een keer hele pan shoarma leeg gegeten, en toen ze nog klein was ging ik eten zetten dus madame begint te eten kwam haar broertje er bij die wou ook, steekt madame haar poot uit en duwt ze hem weg zodat hij er niet bij kan
Alle reacties Link kopieren
Vroeger was er een buurtkat die nog wel eens bij mij binnenkwam.

Die ging een keer in de gootsteen zitten, netjes boven het putje, om te te plassen



Ik weet niet of dat beest nou briljant opgevoed was of gewoon gestoord (niet dat ik dat zou willen, dat een kat daar een gewoonte van maakt, maar het leek me geen plekje dat hij zelf uitgezocht had)
Pivot! PIVOT!!!
Mijn vogel staart. Kijkt je echt wel een half uur aan. Veel mensen worden er ongemakkelijk van
Mijn hond/poes/konijn/hamster/varken springt in mijn armen, als ik sta, vanuit stilstand. Ze is 6 kilo en moet dus best een stuk springen.

Ze knort als een varken als iets haar niet aanstaat.

Ze is hier vaak aan het apekooien over de banken, poef, tafel, vensterbank.

Ze slaapt in de vensterbank,achter het gordijn.

Ze komt soms naar binnen rennen, pakt gericht een speeltje en rent weer naar buiten.

Ze schuurt langs de meubels, schutting en zo. Kortom zo gek als een deur... vreselijk lekker ding.
Alle reacties Link kopieren
quote:KitKeller schreef op 26 oktober 2016 @ 18:30:

Vroeger was er een buurtkat die nog wel eens bij mij binnenkwam.

Die ging een keer in de gootsteen zitten, netjes boven het putje, om te te plassen



Ik weet niet of dat beest nou briljant opgevoed was of gewoon gestoord (niet dat ik dat zou willen, dat een kat daar een gewoonte van maakt, maar het leek me geen plekje dat hij zelf uitgezocht had)



Dat deed een kat van mij ook, in de gootsteen plassen. Niet heel vaak, 1x in de maand of zo. Geen idee waarom. Geen relatie met stress of zo. Twee katten en twee kattenbakken.

Ik keek altijd stug de andere kant op. Gootsteen is zo schoon, beetje Dasty en heet water erachteraan.

Was bang dat als ik zou straffen zij een ander plekje zou gaan zoeken dat minder makkelijk schoon te maken is.

Nu heb ik een opvangertje van bijna 10 jaar. Een ubersaaie muts maar wel heel lief
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven