Afgrijselijke kindernamen The Sequel!

30-08-2016 22:13 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer 3000 posts achter de rug met de meest afschuwelijke kindernamen ter wereld.



We vinden er vast nóg 3000 toch?

Hier gaan we gezellig verder!
668, the neighbour of the Beast
Akke marije. Vreselijk
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 25 oktober 2016 @ 21:37:

[...]





Een heel algemene Duitse naam.

Uwe en Thorsten vind ik ook niets.

Nee, ik hou ook niet van die Duitse namen.

Ik ken ook een Belgische Wolfgang en een Nederlandse Thorsten.



Bij 'Horst' denk ik aan Horst Tappert



Alle reacties Link kopieren
quote:HappyButterfly schreef op 26 oktober 2016 @ 16:11:

Zag net een geboorte-aankondiging op Facebook: Jynx Splinter. Ik kan het werkelijk niet eens opbrengen om te feliciteren, Wat een stomme naam! Ben je straks 60 jaar oud, directeur van Ziggo of whatever, heet je Jynx Splinter (Splinter is de tweede naam).



Dit 'ding' is een Jynx (Pokemon). Zijn er toch mooiere dingen om je kind naar te vernoemen. Zelfs mooiere Pokemon.



quote:Middag schreef op 26 oktober 2016 @ 17:00:

Akke marije. VreselijkJa ik moet zeggen dat ik dat wel echt in de buurt van afgrijselijk vind komen. Marije een beetje oubollig, niet echt lelijk, maar die combi met Akke
quote:himalaya schreef op 26 oktober 2016 @ 12:31:

Geboren: Candida.



Schimmelinfectie vanuit moeders vagijn meegenomen?Ik ken ook een Candida, volwassen vrouw, kan het niet helpen, kan alleen maar aan schimmelinfectie denken.
Een jongetje bij mijn zoon in de klas heet Osama. Is dus geboren na het instorten van de Twin Towers.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tessa44- schreef op 26 oktober 2016 @ 17:16:

Een jongetje bij mijn zoon in de klas heet Osama. Is dus geboren na het instorten van de Twin Towers.Dat is een hele normale naam, die associeer ik met zoveel andere mensen/kinderen dan Bin Laden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Middag schreef op 26 oktober 2016 @ 17:00:

Akke marije. Vreselijk

Ja eens. Maar liever Akke Marije dan D'shanthey ofzo.

Alleen Marije vind ik trouwens niet heel lelijk.
vandaag in de Ikea : rokkie en jochie, ik en me moeder hadden allebei zoiets van eh wat?
quote:Frizz schreef op 26 oktober 2016 @ 17:38:

[...]





Dat is een hele normale naam, die associeer ik met zoveel andere mensen/kinderen dan Bin Laden.Echt? Hier wordt er nog altijd opgekeken of gevraagd aan zoon, als hij het over hem heeft, hier dus niet gangbaar.
quote:Frizz schreef op 26 oktober 2016 @ 17:38:

[...]





Dat is een hele normale naam, die associeer ik met zoveel andere mensen/kinderen dan Bin Laden.



Mijn definitie van "normaal" is dan kennelijk anders.

Kan best zijn dat het 20 jaar geleden een "normale" naam was.



Maar ik zou nu - de laatste 15 jaar - als ouder toch 2 keer hebben nagedacht voor ik mijn kind die naam geef.

Omdat de link altijd - zelfs over 50 jaar - nog zal gelegd worden.

Dat doe ik dus mijn kind niet aan.
Alle reacties Link kopieren
Toch blijft hart van Nederland ook een goudmijn voor verschrikkelijke namen.

In en itemaak heette een meisje: Journey.
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Ach, ik zat 25 jaar geleden al bij een Jerney in de klas. Zelfde uitspraak ongeveer.
668, the neighbour of the Beast
Popko
Mijn cliënten geven hun kinderen ook briljante namen. Veelal kunnen ze het zelf niet eens uitspreken, maar hebben ze gelukkig de tattoo nog :-)

Denk aan namen in categorie van D'angelo, Daydjaylyano, etc.

Echte juweeltjes.

Maar ze zijn er zó trots op en vinden zichzelf zo origineel. Het is gewoon aandoenlijk :-)
quote:Yggdrasil- schreef op 26 oktober 2016 @ 19:32:

Mijn cliënten geven hun kinderen ook briljante namen. Veelal kunnen ze het zelf niet eens uitspreken, maar hebben ze gelukkig de tattoo nog :-)

Denk aan namen in categorie van D'angelo, Daydjaylyano, etc.

Echte juweeltjes.

Maar ze zijn er zó trots op en vinden zichzelf zo origineel. Het is gewoon aandoenlijk :-)Dan mag er wel geen schrijffout in hun tattoo staan .
quote:krullen-bol schreef op 26 oktober 2016 @ 19:18:

Toch blijft hart van Nederland ook een goudmijn voor verschrikkelijke namen.

In en itemaak heette een meisje: Journey.



Ik ken een journey, story en novell



quote:Mietrot schreef op 26 oktober 2016 @ 19:34:

[...]





Dan mag er wel geen schrijffout in hun tattoo staan .Of in de gouden naamketting :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 26 oktober 2016 @ 19:29:

Ach, ik zat 25 jaar geleden al bij een Jerney in de klas. Zelfde uitspraak ongeveer.Kaagman?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 26 oktober 2016 @ 19:39:

[...]





Kaagman? Ik overwoog de grap te maken, vond mezelf toen toch te flauw. Gniffel er nu alsnog om .
Alle reacties Link kopieren
quote:ekeim schreef op 24 oktober 2016 @ 22:09:

Ik ken twee vijftigers die Engel heten, allebei mannen. Kort voor Engelbert oid gok ik. Zal wel Gronings zijn. Op school, ook in prov. Groningen, was een meisje dat Engeltje heette.AH ik dacht al, ik kende ook een Engel. Zijn achternaam doet me (mogelijk door Suske en Wiske) ook altijd aan een Engel denken. Maar goed, in Engelstalige landen is er toch ook Angel?
Later is nu
quote:Dreamer schreef op 26 oktober 2016 @ 19:45:

[...]





AH ik dacht al, ik kende ook een Engel. Zijn achternaam doet me (mogelijk door Suske en Wiske) ook altijd aan een Engel denken. Maar goed, in Engelstalige landen is er toch ook Angel?



Maar is Angel daar dan meestal geen vrouw?



Ik vind het maar niets als mannennaam.

Maar dat vind ik dus ook van namen als Maan, Ster, Jezus, ... en ik vind het in die categorie passen.

Zeker in 't Nederlands.
Alle reacties Link kopieren
quote:Snoesje666 schreef op 25 oktober 2016 @ 21:44:

Pux.





De populairste jongensnaam in Groningen in 2015 is Sam. 11 jongens heten zo. 6 jongens heten Jonah, een typische naam voor deze gemeente. De populairste meisjesnaam in Groningen in 2015 is Sarah. 11 meisjes heten zo. 4 meisjes heten Wende, een typische naam voor deze gemeente. De opvallendste unieke naam in deze gemeente is Pux, gegeven aan een jongen. Bekijk alle voornamen in Groningen per postcodegebied.



Is wel een leuk jongetje hoor

(Nee, ken m niet persoonlijk, wel van foto's)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 26 oktober 2016 @ 12:31:

Geboren: Candida.



Schimmelinfectie vanuit moeders vagijn meegenomen?Zusje van Yoni?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Skye River & Ocean Breeze. Zus en broer ;(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven