BDSM, voor de liefhebbers - deel III

28-06-2015 13:02 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het vorige topic vind je hier. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.



Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:



Deviance & Desire



Kink Aware Info



Marijkes Praktijken



Submissive Guide



Wandering Spirits



Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay



En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum

een paar filmpjes
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Hoi Ik ben een man van 54 hou van soft sm en ben zeer onderdanig.

Al vele jaren heb ik een relatie,heel geregeld worden er spelletjes gespeeld waarbij ik wordt vernedert gebruikt en steeds naakt moet zijn thuis.

Ook heb ik (nu doe ik dat niet meer) klusjes gedaan bij andere vrouwen volledig naakt en moest dat eigenlijk doen van mijn partner om een centje bij te verdienen geld dat ik dan aan haar gaf.

Ik vond (vind) dit nog steeds super om te doen en is een manier van leven geworden waarbij ik mij geen vragen meer stel maar gewoon doe wat ik moet doen zonder dat mijn vrouw nog iets moet zeggen of bevelen.



max
Alle reacties Link kopieren
Hoi Ik ben een man van 54 hou van soft sm en ben zeer onderdanig.

Al vele jaren heb ik een relatie,heel geregeld worden er spelletjes gespeeld waarbij ik wordt vernedert gebruikt en steeds naakt moet zijn thuis.

Ook heb ik (nu doe ik dat niet meer) klusjes gedaan bij andere vrouwen volledig naakt en moest dat eigenlijk doen van mijn partner om een centje bij te verdienen geld dat ik dan aan haar gaf.

Ik vond (vind) dit nog steeds super om te doen en is een manier van leven geworden waarbij ik mij geen vragen meer stel maar gewoon doe wat ik moet doen zonder dat mijn vrouw nog iets moet zeggen of bevelen.



max
Alle reacties Link kopieren
Zonder dat ik het lullig bedoel maar ik vraag me af of ik je welkom moet heten of moet vragen of dit als een verkapte advertentie bedoeld is.



Maar: Hallo Max.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
quote:subon schreef op 23 oktober 2016 @ 10:45:

Zonder dat ik het lullig bedoel maar ik vraag me af of ik je welkom moet heten of moet vragen of dit als een verkapte advertentie bedoeld is.



Maar: Hallo Max.Dit
aan het typen......
Alle reacties Link kopieren
quote:subon schreef op 23 oktober 2016 @ 10:45:

Zonder dat ik het lullig bedoel maar ik vraag me af of ik je welkom moet heten of moet vragen of dit als een verkapte advertentie bedoeld is.



Maar: Hallo Max.Weet niet waarom jij dit een verkapte advertentie vind want dat is zeker niet de bedoeling wou gewoon maar mijn verhaaltje vertellen meer niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:maxima48 schreef op 24 oktober 2016 @ 16:32:

[...]



Weet niet waarom jij dit een verkapte advertentie vind want dat is zeker niet de bedoeling wou gewoon maar mijn verhaaltje vertellen meer niet.welkom dan!
aan het typen......
Alle reacties Link kopieren
quote:maxima48 schreef op 24 oktober 2016 @ 16:32:

[...]



Weet niet waarom jij dit een verkapte advertentie vind want dat is zeker niet de bedoeling wou gewoon maar mijn verhaaltje vertellen meer niet.Zoals eerder gezegd: Hallo Max
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Zijn hier ook wel vrouwlijke leden op het forum die geïntreseerd zijn in bdsm, en is dat dan in de dominante of de onderdanige rol?
Alle reacties Link kopieren
quote:Erikkk19851985 schreef op 26 oktober 2016 @ 18:51:

Zijn hier ook wel vrouwlijke leden op het forum die geïntreseerd zijn in bdsm, en is dat dan in de dominante of de onderdanige rol?gohhhh, wat denk je zelf met een bdsm topic op een vrouwenforum?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Welkom Maxima,



Ik begrijp subons reactie wel. Veel mannen die nieuw zijn op het forum en zich melden op de sekspijler en dus ook op dit topic, komen hier niet om te praten. Die komen hier vissen in de hoop dat één van de dames hapt. Het gevolg is dat er snel skeptisch wordt gereageerd op een nieuwe man die zich meld. Vervelend voor de genen die het goed bedoelen, maar helaas dus wel met een reden.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
quote:Erikkk19851985 schreef op 26 oktober 2016 @ 18:51:

Zijn hier ook wel vrouwlijke leden op het forum die geïntreseerd zijn in bdsm, en is dat dan in de dominante of de onderdanige rol?Nee, dit is het kantklostopic.
Alle reacties Link kopieren
Helaas is het inderdaad te verklaren dat er zo'n reactie komt. Gelukkig heb ik al jaren een zeer gezonde relatie, dus naar andere vissen happen is zeker niet de bedoeling. Interesse in bdsm is er sinds kort wel en ben gewoon nieuwsgierigheid naar het hele gebeuren, wat voor vrouwen zijn daarin geïntreseerd, wat voor vorm, ervaringen etc.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marquise schreef op 26 oktober 2016 @ 19:08:

[...]





Nee, dit is het kantklostopic. Kan ook zeer interessant zijn
Alle reacties Link kopieren
Mijn reactie is inderdaad zeer goed te verklaren, niet alleen door de algemene ervaring met mannen hier, maar ook met mensen die duidelijk de OP niet hebben gelezen. Waarom zouden wij hier ons kwetsbaar opstellen en blootgeven aan iemand, die niet eens de moeite neemt zichzelf voor te stellen. Wij zijn hier namelijk ook niet om een ander van rukmateriaal te voorzien, want zo komt je vraag over.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Jouw mening en manier van interpretatie is in ieder geval erg duidelijk. Het beantwoorden van een vraag heeft m.i niks te maken met kwetsbaar opstellen. Maar in iedergeval bedankt voor je reactie :S
Alle reacties Link kopieren
Laat ik het anders zeggen, waarom zou ik jou iets geven (een antwoord) als jij zelf ook geen moeite doet het iets aan ons te geven. Namelijk jezelf eerst voorstellen, zoals duidelijk in de OP wordt gevraagd.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:lollypopje schreef op 26 oktober 2016 @ 19:13:

Mijn reactie is inderdaad zeer goed te verklaren, niet alleen door de algemene ervaring met mannen hier, maar ook met mensen die duidelijk de OP niet hebben gelezen. Waarom zouden wij hier ons kwetsbaar opstellen en blootgeven aan iemand, die niet eens de moeite neemt zichzelf voor te stellen. Wij zijn hier namelijk ook niet om een ander van rukmateriaal te voorzien, want zo komt je vraag over.Ben het eens met lolly
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Ook eens met Lolly.



Erik, niet alleen wek je de indruk de OP niet gelezen te hebben, je vraag òf er hier ook vrouwen zijn die aan bdsm doen wekt alleen maar de indruk dat je totaal niets van het topic hebt gelezen. Hooguit de titel.



Max, hoi! Hoop dat je inmiddels begrijpt waar de verwarring vandaan kwam. Natuurlijk ben jij hier ook van harte welkom. Het zijn de hengelaars die niet zo gewaardeerd worden.
Alle reacties Link kopieren
Het was ook een tijdje stil. Hoe gaat het met iedereen nu?

Bij mij zit er zeker vooruitgang in onze "nieuwe" relatie.

Mijn vrouw, of liever gezegd, nu mijn dom krijgt er steeds meer lol in. Ik trouwens ook. Ik wil haar niet onderdruk zetten, maar probeer wel soms met nieuwe ideeen te komen.
Alle reacties Link kopieren
Erik heeft al een topic geopend over zijn vraag. Vermoed dat de reacties niet goed genoeg waren oid.



Leuk voor je Netgear. Vallen je nieuwe ideeen ook in de smaak?



Hier alles verder rustig, kabbelt lekker voort op verschillende fronten.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat het zo goed gaat Netgear.



Hier weer een beetje aan het spelen, dus dat is wel fijn.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Verschillende van jullie tips hebben wij al op enige manier toegepast.

Met succes, haha!

Heb het boek "Bdsm, ik beheers je aangeschaft" en daar ben ik momenteel mee bezig.

Erg leerzaam.

Zit nu ook op Fetlife, moet nog even bekijken wat ik er mee kan.

Op een openbaar forum moet je toch nog wat voorzichtig zijn en wil zien of ik daar ook nog wat kan opsteken, moet lukken volgens mij.
Fetlife kan zeker heel behulpzaam zijn Netgear! Maar zoals overal: blijf vooral zoveel mogelijk bij je eigen verlangens en jullie gezamenlijke mogelijkheden, wensen en grenzen. Laat je niet aanpraten dat er een standaard zou zijn waar je aan zou moeten voldoen of dat er een bepaalde heftigheid zou moeten zijn.



Fijn om te lezen hoe jullie er samen in groeien nu. Veel plezier daarmee!
Nou, ik kan melden dat na wat mafklappers met een hoofdletter ik nu toch The Real Deal te pakken heb. En zoals zo vaak: zocht veel te ver weg. Had 'm al jaren ergens in een vriendenlijst staan en wist al jaren dat hij geïnteresseerd was



Maar goed, beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald of zoiets



De match is perfect, de klik waanzinnig, verwachtingen en wensen komen overeen. Inmiddels ook al onzekerheden en misverstanden geweest/aan bod gekomen. Ik kan er niks aan doen: deze is menselijk en doet het volgens het boekje. Een WYSIWYG D die doet wat hij belooft en nakomt wat hij afspreekt.

Onze volgende date laat helaas nog weken op zich wachten maar in de tussentijd bouwt hij de spanning zorgvuldig op om die ook weer op een heerlijke manier af te laten nemen vóór ik ontplof.



Eerlijk waar: de enkele red flag die ik meende te zien? Zodra ik ophield met daar in stilte over te piekeren en m'n snavel open trok, werden mijn zorgen/bedenkingen serieus genomen en weggenomen of opgelost. Het enige wat ik nog te wensen heb is een tijdmachine
Alle reacties Link kopieren
Wat heerlijk stitched, blij voor je..

Dat wachten is inderdaad eindeloos. Ik stap naast je in de tijdmachine :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven