Het Stamcafé XXIV

18-10-2016 23:27 3006 berichten
Joehoe, deel 24 alweer!

We zitten gezellig in Transsylvanië vanwege de halloween.

Welkom!



Yas, LV, Star en Leo

















Alle reacties Link kopieren
quote:sssssst schreef op 26 oktober 2016 @ 22:41:

[...]



Na twee operaties zien er nu twee voeten in het gips. Nog vijf dagen dan heb ik twee keer loopgips. En kan ik weer iets meer zelf doen.Raar hoe dat werkt! Gedwongen tot de bank voelt als gevangenis. Heb ik ook als er iets opspeelt waardoor ik geen andere keuze heb. Maar volgende week... Pffffff.... ik kijk uit naar de bank en naar 'niets'. Als ik werk snel genoeg los kan laten komt er weer energie en wil ik ook het museum in en zo, maar nu ben ik vooral moe en is de bank een goede partner.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 26 oktober 2016 @ 22:51:

Nog even geduld dus, Ssst ...



Wij hadden vanavond nacho grande met gezang, ijs en thee toe. Ons jongste a-maatje is jarig en vierde dat hier thuis [Heel vals} ER IS ER !1 JARIG. Leuk Yetje!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:sssssst schreef op 26 oktober 2016 @ 22:41:

[...]



Na twee operaties zien er nu twee voeten in het gips. Nog vijf dagen dan heb ik twee keer loopgips. En kan ik weer iets meer zelf doen.Dat is mooi kut.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik had een muis in de keuken zitten. Gezellig meegenomen door een kat en levend ontsnapt.

Het beestje was verstopt natuurlijk maar hij of zij kon wel in een paar laden komen.

Wat een ravage richt zo'n beest aan!
Alle reacties Link kopieren
Mogguh. Mijn forum doet raar.
quote:Eleonora-1 schreef op 26 oktober 2016 @ 23:31:

Ik had een muis in de keuken zitten. Gezellig meegenomen door een kat en levend ontsnapt.

Het beestje was verstopt natuurlijk maar hij of zij kon wel in een paar laden komen.

Wat een ravage richt zo'n beest aan!Hè bah, hopelijk vangt je kat hem nog een keer.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Werken, om 16.00 naar huis, boodschappen doen en een verjaarscadeautje kopen,koken, eten, douchen en naar verjaardag.

Dat is het voor vandaag.
quote:yette schreef op 27 oktober 2016 @ 08:03:

Mogguh. Mijn forum doet raar.



Heb jij ook dat er ineens advertenties mee omhoog scrollen?



Verder: goedemorgen allemaal!



Ik zit middenin een reddingsoperatie: moet baas vinden voor prachtige, jonge, veelbelovende pony die nu helaas geblesseerd is. Anders wordt het Hans Worst
Goedemorgen!



quote:Hunniebunnie schreef op 27 oktober 2016 @ 09:43:

[...]





Heb jij ook dat er ineens advertenties mee omhoog scrollen?



Verder: goedemorgen allemaal!



Ik zit middenin een reddingsoperatie: moet baas vinden voor prachtige, jonge, veelbelovende pony die nu helaas geblesseerd is. Anders wordt het Hans Worst FB?
Ja, zit al op FB, het mijn mede-cursisten van de opleiding gevraagd etc. Poeh....
quote:Star schreef op 27 oktober 2016 @ 09:46:

Goedemorgen!



[afbeelding]Hè ja lekker. Zit nu toch weer in TWD-sferen, dus why not!
Alle reacties Link kopieren
Tegenvaller. Ik heb vanavond een bijeenkomst georganiseerd. 250 gasten. Krijg ik net te horen dat 2 van de 3 sprekers geveld zijn door griep Hier iemand nog iets interessants te vertellen?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Hunniebunnie schreef op 27 oktober 2016 @ 10:14:

Ja, zit al op FB, het mijn mede-cursisten van de opleiding gevraagd etc. Poeh....Marktplaats kan ook nog. Sneu hoor.
quote:Oudblond schreef op 27 oktober 2016 @ 10:21:

Tegenvaller. Ik heb vanavond een bijeenkomst georganiseerd. 250 gasten. Krijg ik net te horen dat 2 van de 3 sprekers geveld zijn door griep Hier iemand nog iets interessants te vertellen?



Ik kan wel ff langskomen!



Alle reacties Link kopieren
Hunnie, het is dat een pony niet aansluit bij het onderwerp. Anders zou ik hem vanavond een podium geven!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Star schreef op 27 oktober 2016 @ 10:22:

[...]





Marktplaats kan ook nog. Sneu hoor.Vreselijk. Zit zelf ook te dubben en te rekenen. Maar komt net te vroeg. Nog aan het begin van de opleiding, man nog zonder werk. Beuh...
quote:Oudblond schreef op 27 oktober 2016 @ 10:24:

Hunnie, het is dat een pony niet aansluit bij het onderwerp. Anders zou ik hem vanavond een podium geven!Doe ff een oproepje doen dan!
quote:Oudblond schreef op 27 oktober 2016 @ 10:21:

Tegenvaller. Ik heb vanavond een bijeenkomst georganiseerd. 250 gasten. Krijg ik net te horen dat 2 van de 3 sprekers geveld zijn door griep Hier iemand nog iets interessants te vertellen?



Wat schuift het?

Alle reacties Link kopieren
Hunnie, ik heb contact met de Prins Willem Alexander Manege in Amsterdam Zuidoost. Daar rijden o.a. kinderen met een handicap en zij doen ook aan (kort door de bocht) 'paardenknuffelen'. Eventueel kan ik daar informeren of er een plekje voor een geblesseerde pony is?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 27 oktober 2016 @ 10:28:

[...]





Wat schuift het?





Ik heb hier en daar aan wat bellen en touwtjes getrokken en kan nu eigenlijk alleen de reacties afwachten. Maar ik heb hoop op een goede oplossing.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik heb al twee dagen mijn dag niet. Zou het liefst in bed kruipen en er niet meer uitkomen.
quote:Hunniebunnie schreef op 27 oktober 2016 @ 10:24:

[...]





Vreselijk. Zit zelf ook te dubben en te rekenen. Maar komt net te vroeg. Nog aan het begin van de opleiding, man nog zonder werk. Beuh...Maar opleiding is toch op paardengebied? Kan je 'm niet gebruiken als studieobject?
quote:Star schreef op 27 oktober 2016 @ 10:36:

[...]





Maar opleiding is toch op paardengebied? Kan je 'm niet gebruiken als studieobject?+1 het zou erg zijn als dat beestje worst zou worden.
quote:Oudblond schreef op 27 oktober 2016 @ 10:31:

Hunnie, ik heb contact met de Prins Willem Alexander Manege in Amsterdam Zuidoost. Daar rijden o.a. kinderen met een handicap en zij doen ook aan (kort door de bocht) 'paardenknuffelen'. Eventueel kan ik daar informeren of er een plekje voor een geblesseerde pony is?Proberen kan altijd! Ik geloof niet dat wij gelinkt zijn op FB? Daar staat nl. het hele verhaal. Dank je wel Blondie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven