Vaatwasser

26-10-2016 22:08 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vaatwasser, nog geen jaar oud, wast niks meer schoon...heb al filters gereinigd...een keer met vaatwasreiniger gedraaid....



Wat kan dit nog meer zijn?

Overal etensresten, op alles....



Iemand een idee wat ik kan doen?
The fact is i just saw a blizzard hunt a lizard in the muted light — Flea
Alle reacties Link kopieren
aliva, thanks, dat is een opluchting....ik zal nog wat dingen proberen en dan maar bellen.
The fact is i just saw a blizzard hunt a lizard in the muted light — Flea
Yep klantenservice van bosch of welk merk dan ook Googlen en bellen
Alle reacties Link kopieren
Mijne was nieuw, door een zoutkorreltje niet te maken verklaard bij garantie....



Werkte de laatste weken al niet na behoren, deed niet wat ie moest doe. Bij nader onderzoek zat de hele lekbak vol met water.



Let op bij sommige goedkopere afwasmachines zit er een dunne bodem in en kan er zout door de bodem heen vreten.

Dit was dus bij mij het geval.



Gelukkig was de monteur zo aardig om een schroef met een boutje op die plek te maken, en jeej hij doet het weer \ :D /





Mijn tip: - Even kijken of er ergens een gaatje zit?

- Geen zout op de bodem laten liggen!
Alle reacties Link kopieren
In het ergste geval heb je een vervuild labyrint. dus als alles schoon is gemaakt filters.spoelarmen, rubbers etc dan heetste programma met flinke beker soda en tijdens programma als hij goed heet is uitzetten voor uur of 4 en weer aan en dit herhalen tot vaatwasser weer schoon is en functioneert.
wat ik heb gedaan is bellen met de klantenservice, ik zat nog net binnen garantietermijn. Die hebben me uiteindelijk aangeraden te checken of er niets in de pomp zat, en hebben me gelijk verteld hoe ik dat moest doen.. iets in de pomp was namelijk geen garantie. Bij mij was dat het (maar mijn vaatwasser deed helemaal niets meer). Maar op zich is klantenservice bellen dus sowieso wel handig!
Alle reacties Link kopieren
Wordt hij wel warm ?
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:kers schreef op 26 oktober 2016 @ 23:24:

grootepan, hoe maak je dat dan onderin schoon?



Wordt alweer jaloers, de mijne deed het ook perfect. Dacht al: toch een miskoop??

Heb wel garantie gelukkig.eeeeehhhh, geen idee, mijn man doet het altijd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vorig jaar ook alle filters, sproeiarmen etc schoongemaakt bij onze vaatwasser. Filmpje op youtube gevonden met de instructies voor ons type vaatwasser. Misschien dat je ook instructies kan vinden voor jouw vaatwasser?
Vaatwasser kost minder energie en water dan met de hand afwassen - mits je de borden niet van tevoren afspoelt
Alle reacties Link kopieren
quote:Martje2801 schreef op 26 oktober 2016 @ 23:01:

[...]





Nou dan mag je hier een snelcursus afwassen komen geven, want mn borden en pannen 2 tellen onder de lopende kraan houden in de vaatwasser plempen, en aanzetten ben ik ongeveer 5 minuten mee bezig. En met de hand alles voorspoelen, afwassen en drogen ben ik al snel een half uur bezig.



En ook bij mij is tijd geld. Laat geld (die 1e euro die een wasje met de vaatwasser kost niet het probleem zijn), maar die 30 minuten elke dag heb ik gewoon niet.Een half uur afwassen komt bij mij alleen voor na een etentje met 8 man, of een feestavondje. Als er gewoon vrienden komen eten en er zitten dus vier man aan tafel, is de afwas écht binnen een kwartier helemaal gepiept, van vuil vanaf tafel tot schoon in de kast.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Ooooh als je nog garantie hebt zou ik er zeker niet aan lopen kloten. Als je hem te ver uit elkaar hebt en er gaat wat stuk is dat voor je eigen rekening namelijk. :p Je hebt die garantie niet voor niks he, daar zijn ze voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven