Entertainment alle pijlers

The Walking Dead 7

16-10-2016 11:57 3006 berichten




Welkom in het nieuwe The Walking Dead topic.

Seizoen 7 is net begonnen en de toon is gezet



You can breathe. You can blink. You can cry. Hell, they're all gonna be doing that

En dat deden we.

Glenn & Abraham zullen ons altijd bijblijven



Enkele huisregels:

- Geen spoilers, niet uit de serie en niet uit de comics. Deze kunnen in het wit geschreven worden.

- We volgen in principe het uitzendschema van Fox in Nederland. Mensen die de aflevering eerder downloaden moeten opletten niet voortijdig te spoileren.

- Een crush hebben op Rick, Daryl of Negan is verplicht Nee hoor, grapje.



Iedereen is welkom om mee te schrijven, te huilen, te zwijmelen of te speculeren. Veel plezier!



Links:

Comics

vorige topic
Alle reacties Link kopieren
[quote]mamsvan schreef op 26 oktober 2016 @ 22:46:

ok ik kwam dit tegen :





Hello everyone today I am gonna explain why Glenn is still alive!



First of all, look closely at Glenn's dead body. There is an eyeball lying on the ground. Coincidence? Carl is missing one of his eyes, and Carl is alive. Meaning Glenn is alive!



Also, Denise died 3 episodes earlier, and the average tylenol I take a day is 3. Denise is a doctor, associated with medicine. Hmmm? Maybe Glenn just needs a tylenol and he'll be fine!



Anyway, if you look closely behind Glenn after the initial hit, there is a savior frowning. Maybe that savior dragged Glenn under the car he was standing next to and Glenn hid under there after he "died." We all know he's done it before!



Thanks for reading my forum, bye y'all





Nou, dat is pas positief denken!!!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Alle reacties Link kopieren
He, OP aangepast. Super!!! Mooi hoor!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Alle reacties Link kopieren
SUPER MOOIE OP, Starshine
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Daar wil ik mij ook bij aansluiten
Alle reacties Link kopieren
quote:Stofmuis schreef op 26 oktober 2016 @ 22:30:

Heb hem ook twee keer gezien nu. En dit keer begon ik al met janken vóórdat Glenn dood ging, omdat ik wist dat het ging komen. De eerste keer was ik te veel in shock en kwamen de traantjes pas later



Overigens heb ik niet goed op de bijl gelet. Mocht ik nog een keer kijken dan zal ik opletten.Ja dat had ik ook
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 26 oktober 2016 @ 22:42:

(minder) leuke feitjes van de aflevering :





This episode marked the end of the longest romantic relationship in the series between Glenn and Maggie (75 episodes since "Cherokee Rose" till this episode).



This episode is 66 minutes long (with commercials), the first non-90 minute episode to be extended.



This is the first season premiere to feature no new characters since the Season 2 premiere.



A number of deceased characters make appearances via archive footage in this episode. They are Lori Grimes, Hershel Greene, Beth Greene, Tyreese Williams, Bob Stookey, and Noah. (in rick flashbacks)



When Abraham is chosen by Negan, Abraham shows a peace sign to Sasha as a final farewell. It's easy to miss at first sight, and it was Michael Cudlitz's idea to say goodbye this way since he couldn't look away from Negan (Due to how the Season 6 finale death was filmed).



This is the third time that two main characters die in the same episode. The other times were in "Too Far Gone", where Hershel and The Governor died, and "Four Walls and a Roof", where Gareth and Bob died.

*ik vond Gareth niet echt een Main Character



This episode is currently the second most viewed episode of the entire series with an estimated 17.03 million viewers. The first being "No Sanctuary".



This episode has the longest title out of any other in the series, with eight words.Ahh zo leuk dat soort feitjes! Edit: Ik vind Gareth ook geen main character.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 26 oktober 2016 @ 22:46:

ok ik kwam dit tegen :





Hello everyone today I am gonna explain why Glenn is still alive!



First of all, look closely at Glenn's dead body. There is an eyeball lying on the ground. Coincidence? Carl is missing one of his eyes, and Carl is alive. Meaning Glenn is alive!



Also, Denise died 3 episodes earlier, and the average tylenol I take a day is 3. Denise is a doctor, associated with medicine. Hmmm? Maybe Glenn just needs a tylenol and he'll be fine!



Anyway, if you look closely behind Glenn after the initial hit, there is a savior frowning. Maybe that savior dragged Glenn under the car he was standing next to and Glenn hid under there after he "died." We all know he's done it before!



Thanks for reading my forum, bye y'all





''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
voor de op. Mooi zo, met die foto



Die theorie over Glenn is hilarisch!
Oeps
quote:mamsvan schreef op 26 oktober 2016 @ 22:46:

ok ik kwam dit tegen :





Hello everyone today I am gonna explain why Glenn is still alive!



First of all, look closely at Glenn's dead body. There is an eyeball lying on the ground. Coincidence? Carl is missing one of his eyes, and Carl is alive. Meaning Glenn is alive!



Also, Denise died 3 episodes earlier, and the average tylenol I take a day is 3. Denise is a doctor, associated with medicine. Hmmm? Maybe Glenn just needs a tylenol and he'll be fine!



Anyway, if you look closely behind Glenn after the initial hit, there is a savior frowning. Maybe that savior dragged Glenn under the car he was standing next to and Glenn hid under there after he "died." We all know he's done it before!



Thanks for reading my forum, bye y'all













En hele mooie foto in de op, dank daarvoor Starshine!



Zo,en nu ga ik de rest even bijlezen
Alle reacties Link kopieren
Mooie OP en mooie foto!



Die theorie over Glenn



Ik vind het zo jammer dat ik 's avonds na 22.00 uur slaap, maar ja, de wekker (lees: zoon) gaat 's morgens tussen 5.00 en 5.30 uur al, dus op tijd naar bed is wel een must
Wow. I wish I could speak whale.
quote:mamsvan schreef op 26 oktober 2016 @ 23:25:

Men vergeet dat iemand niet ongezien onder een truck getrokken kan worden bij zoveel OOGgetuigen en als de auto's wegrijden geen glenn

Hij hield zich vast onder de truck en is meegereisd en moordt daar iedereen uit om als laatste Negan met Lucille neer te meppen

Conclusie: Glenn leeft!
Alle reacties Link kopieren
Zo fout, maar ik moest hier zo hard om lachen



Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Oh en voor iedereen die vindt dat Glenn teveel belangstelling krijgt t.o.v. Abraham





Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren


Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook zo benieuwd naar wat er met Daryl gaat gebeuren... Ik ben eigenlijk overal benieuwd naar. Heb alleen niet zo'n zin in dat Kingdom gebeuren.. Ik houd niet zo van allemaal nieuwe karakters..
Alle reacties Link kopieren
quote:Coda schreef op 27 oktober 2016 @ 09:02:

Ik ben ook zo benieuwd naar wat er met Daryl gaat gebeuren... Ik ben eigenlijk overal benieuwd naar. Heb alleen niet zo'n zin in dat Kingdom gebeuren.. Ik houd niet zo van allemaal nieuwe karakters..



Dat herken ik, van die nieuwe personages. Maar toch ben ik ook wel benieuwd. Daryl zal wel heftig zijn denk ik, in gevangenschap. Ik ben vooral heel benieuwd wat Negan verder nog allemaal gaat doen. Ik heb wat interviews gelezen, waarin niks gezegd wordt, behalve dan dat hij niet alleen maar schedels gaat inslaan.

En ik hoop dat ze gaan laten zien dat Carol hoort wat er gebeurd is en haar reactie. En ook dat er nog gepraat wordt over schuldgevoel en wat er is gebeurd, want dat vind ik altijd wel jammer aan TWD: ze gaan gewoon door. Maar dit was zo heftig, daar moeten ze eigenlijk nog wel een keer op terugkomen. Hoop ik



Ik ben wel blij dat ik geen spoilers meer weet, dan kan ik weer lekker meepraten Ik zag vandaag wel een spoiler voor aflevering 2 voorbij komen, maar die heb ik meteen weggeklikt en niet gelezen (jeuj trots). Gelukkig wordt er (bijna) altijd aangegeven dat het om een spoiler gaat.
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren






De memes zijn weer hilarisch!
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Ah met die oog wou ik doen
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Nee dan dit



Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
quote:mamsvan schreef op 27 oktober 2016 @ 09:29:

Ah met die oog wou ik doen
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Van Norman's IG:





Wow. I wish I could speak whale.
Lekker bezig hier zeg. Goedemorgen allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Ik heb vannacht gedroomd dat ik droomde (ja, echt) dat ik op visite ging bij JDM en dat NR de trap af kwam. En toen werd ik wakker in mijn droom. En toen werd ik nog een keer wakker, maar ditmaal in het echt. Dubbele teleurstelling dus, had graag een bakkie met de heren gedaan
Uhm... stuff... and things
Alle reacties Link kopieren
Heb nog geen plak recht maar iemand wil deze vast wel plaatsen... (volgens mij zijn ze nog niet voorbij gekomen!)



http://boktimg.nl/img/m/UqsS17.jpg



http://boktimg.nl/img/m/MbSpdt.jpg



http://boktimg.nl/img/m/nE3keJ.jpg



http://boktimg.nl/img/m/h4iAP9.jpg



http://boktimg.nl/img/m/sQBjqi.jpg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven