Entertainment alle pijlers

say yes to the dress benelux

27-10-2016 13:31 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vonden jullie ervan?

Ik vond het zelf best tegenvallen; slecht licht waardoor je de details op de jurken slecht ziet.

En de gedeeltes met Randy zijn ook heel raar; de bruid en haar gevolg praten (uiteraard) Nederlands en hij staat er dan maar wat bij te kijken.

Ach ja gelukkig erger ik me graag dus dan maar lekker trashen
Alle reacties Link kopieren
Nee, nee ik heb het gemist! Wanneer was het het en is er een herhaling?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
ik vond ook wel saai, erg gemaakt vind de Amerikaanse versie leuker. en de jurken die bruid 1 pasten leken zo weggelopen uit BFAGW. ze leek wel een taart oke ben klaar
Ik was benaderd om ook mee te doen voor de kerst special. Helaas, mijn moeder wilde niet op tv en ik vond het niet netjes om zonder haar te gaan, dus heb ik dat afgewezen



Maar ik vond het wel leuk om te zien, maar inderdaad: ik had de jurken ook wel iets meer in detail willen zien. Toch wel grappig om het zo eens een keertje te zien in het Nederlands.
Ik dacht al dat het aan mij lag dat het licht echt te fel was waardoor de jurk bijna verdween



Het was een beetje saai, maar ja amerikanen zijn ook meer drama ;p



Te gemaakt als je mij vraagt
Mijn tenen staan er nog krom van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ambition- schreef op 27 oktober 2016 @ 13:54:

Ik was benaderd om ook mee te doen voor de kerst special. Helaas, mijn moeder wilde niet op tv en ik vond het niet netjes om zonder haar te gaan, dus heb ik dat afgewezen



Maar ik vond het wel leuk om te zien, maar inderdaad: ik had de jurken ook wel iets meer in detail willen zien. Toch wel grappig om het zo eens een keertje te zien in het Nederlands.Ooh wat spannend! Lijkt me toch wel gaaf om jezelf terug te zien op tv . Jammer dat je moeder niet wilde maar begrijpelijk dat je het niet hebt gedaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 27 oktober 2016 @ 13:56:

Mijn tenen staan er nog krom van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 27 oktober 2016 @ 13:56:

Mijn tenen staan er nog krom van.Hier ook, al vond mijn 9 jarige dochter het erg vermakelijk.
Alle reacties Link kopieren
Enorm tegenvallen :(, inderdaad jurken niet tot nauwelijks te zien en het is het gewoon allemaal net niet
Ik vond het ook vrij euhm.... bijzondere types die meededen! Ik hoop niet dat dit in andere landen wordt uitgezonden en dat men denkt dat dit een doorsnee Nederlandse vrouw is
Alle reacties Link kopieren
quote:momo1980 schreef op 27 oktober 2016 @ 15:15:

Ik vond het ook vrij euhm.... bijzondere types die meededen! Ik hoop niet dat dit in andere landen wordt uitgezonden en dat men denkt dat dit een doorsnee Nederlandse vrouw is Hahaha, ik dacht precies tzelfde!
Alle reacties Link kopieren
quote:momo1980 schreef op 27 oktober 2016 @ 15:15:

Ik vond het ook vrij euhm.... bijzondere types die meededen! Ik hoop niet dat dit in andere landen wordt uitgezonden en dat men denkt dat dit een doorsnee Nederlandse vrouw is Nou ben ik wel benieuwd wat er te zien was! Ik zag de aankondiging van die speciale editie op een medianieuws site. Dus ik heb iets gemist?
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het niet nepper of meer tenenkrommend dan de Amerikaanse versie eerlijk gezegd. Viel me alles mee - maar ik vind de Amerikaanse versie dan ook al erg gemaakt



Ik vond de vertaling wel irritant. Ik geloof dat Randy iets zei over dat hij vroeger gepest werd omdat hij dun was, en dat hij dus begrijpt hoe de bruid zich voelt alleen voor hem ging het over te dun zijn, en de vertaling was dat hij baalde dat hij niet meer dun was. Ehhh nee.
Heb een klein kort stuk gezien. De bruid en haar gevolg deden wat kempie aan. Heeeeeele lange spitse vingernagels in te opvallende kleuren, haar geverfd in een kleur die feller is dan het rode stoplicht.

Ik hou best van opvallend en kleur, maar het totaalplaatje liet vermoeden dat de dames uit een bepaald milieu kwamen. Vond ze wel zeer sympathiek trouwens.





Het betrof een 26-jarige meid die met een 56-jarige man gaat trouwen.
quote:Ambition- schreef op 27 oktober 2016 @ 13:54:

Ik was benaderd om ook mee te doen voor de kerst special. Helaas, mijn moeder wilde niet op tv en ik vond het niet netjes om zonder haar te gaan, dus heb ik dat afgewezen



Maar ik vond het wel leuk om te zien, maar inderdaad: ik had de jurken ook wel iets meer in detail willen zien. Toch wel grappig om het zo eens een keertje te zien in het Nederlands.Hoe dan benaderd? Had je jezelf opgegeven? Hoe werkt zo iets?
Alle reacties Link kopieren
De vrouwen hadden teveel klonterdikke mascara op en sommigen hadden zulke enorm lange valse nagels dat ze bijna uit je televisie vlogen. Zoveel diepe rimpels die door het felle licht geaccentueerd werden. De jurken waren middelmatig, doorsnee, niks bijzonders. Ik miste de designerjurken van Pnina Tornai.
quote:Medina schreef op 27 oktober 2016 @ 18:05:

De vrouwen hadden teveel klonterdikke mascara op en sommigen hadden zulke enorm lange valse nagels dat ze bijna uit je televisie vlogen. Zoveel diepe rimpels die door het felle licht geaccentueerd werden. De jurken waren middelmatig, doorsnee, niks bijzonders. Ik miste de designerjurken van Pnina Tornai.Dat wordt ook lastig met een budget van 1000,-
quote:Troeteltje schreef op 27 oktober 2016 @ 18:02:

[...]



Hoe dan benaderd? Had je jezelf opgegeven? Hoe werkt zo iets?Ik had op facebook en Instagram iets met #winterwedding geplaatst en de casting was op zoek naar mensen met een winterwedding en zijn via deze social media op mijn profiel terecht gekomen (die overigens openbaar was). Toen heb ik een mail gekregen met een uitnodiging. Ik moest mezelf voorstellen in een filmpje en vertellen wat voor soort bruiloft ik zou gaan hebben, wat voor jurk ik wilde en wie ik mee zou nemen naar de afspraak.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 27 oktober 2016 @ 18:13:

[...]

Dat wordt ook lastig met een budget van 1000,- ja, de budgetten waren inderdaad nogal krenterig voor een bruidsjurk.
^ Ik moest idd ook een budget opgeven. Had een budget van 2500.
quote:Ambition- schreef op 27 oktober 2016 @ 18:15:

[...]





Ik had op facebook en Instagram iets met #winterwedding geplaatst en de casting was op zoek naar mensen met een winterwedding en zijn via deze social media op mijn profiel terecht gekomen (die overigens openbaar was). Toen heb ik een mail gekregen met een uitnodiging. Ik moest mezelf voorstellen in een filmpje en vertellen wat voor soort bruiloft ik zou gaan hebben, wat voor jurk ik wilde en wie ik mee zou nemen naar de afspraak.

Wel leuk hoor!

En zou je dan zeker weten meedoen, of werd er nog gezocht tussen de uitgenodigde mensen naar de top 10 voor TV?
Budget is budget.

Als je niet meer kan of wil uitgeven aan de jurk is dat nu eenmaal zo. Vind het wel heel goed dat mensen daarin stellig bij hun voornemen blijven.



Ik vond de jurken die de meid die ik beschreef in eerder bericht eigenlijk heel mooi voor haar. Had wel met haar te doen, ze was zo onzeker. Terwijl ze er prachtig uitzag in de jurk.

En volgens mij washet een schatje. Zoals ik al schreef....vond ze wel erg sympathiek.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond overigens dat ze soms maling hadden aan budget en veel duurdere jurken lieten passen. Daar zou ik dan echt de balen van hebben.
up zitten we er weer klaar voor?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven