Entertainment alle pijlers

The Walking Dead 7

16-10-2016 11:57 3006 berichten




Welkom in het nieuwe The Walking Dead topic.

Seizoen 7 is net begonnen en de toon is gezet



You can breathe. You can blink. You can cry. Hell, they're all gonna be doing that

En dat deden we.

Glenn & Abraham zullen ons altijd bijblijven



Enkele huisregels:

- Geen spoilers, niet uit de serie en niet uit de comics. Deze kunnen in het wit geschreven worden.

- We volgen in principe het uitzendschema van Fox in Nederland. Mensen die de aflevering eerder downloaden moeten opletten niet voortijdig te spoileren.

- Een crush hebben op Rick, Daryl of Negan is verplicht Nee hoor, grapje.



Iedereen is welkom om mee te schrijven, te huilen, te zwijmelen of te speculeren. Veel plezier!



Links:

Comics

vorige topic
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine-2 schreef op 27 oktober 2016 @ 13:49:

[...]



Ik ook hoorIk op Twitter, Instagram en Tumblr Over bekentenissen gesproken
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
quote:Merlijne schreef op 27 oktober 2016 @ 13:58:

Dan wat vrolijkers. Iemand op reddit heeft lekker zitten knutselen met zijn pompoen:



[afbeelding]







Ik heb er ook een paar gezien, maar die van jou is het toch het leukst Merlijne!





Wow. I wish I could speak whale.
quote:Dory_1 schreef op 27 oktober 2016 @ 14:02:

[...]









Ik heb er ook een paar gezien, maar die van jou is het toch het leukst Merlijne!



[afbeelding]

[afbeelding]Ja die eerste van jou had ik ook gezien, nu Halloween eraan komt gaan mensen natuurlijk los. Ook met verkleden, zitten soms ook gave dingen tussen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Merlijne schreef op 27 oktober 2016 @ 13:54:

[...]





Tja, als een serie zo populair is als TWD is de kans gewoon groot dat er procentueel gezien een paar gekkies tussen zitten. Dit is volgens mij ook niet de eerste keer hoor, kreeg de actrice van Andrea niet ook allemaal nare verwensingen naar zich geslingerd?Het verbaast mij op zich ook niet, wat mij verbaast is dat Norman zich er zo door laat leiden (als het waar is natuurlijk) en dat Walker Stalker zijn beleid gaat aanpassen. Dan moeten het toch wel serieuze bedreigingen zijn, want er is normaal gesproken ook al best veel haat richting Daryl.
Wow. I wish I could speak whale.
quote:Dory_1 schreef op 27 oktober 2016 @ 14:07:

[...]



Het verbaast mij op zich ook niet, wat mij verbaast is dat Norman zich er zo door laat leiden (als het waar is natuurlijk) en dat Walker Stalker zijn beleid gaat aanpassen. Dan moeten het toch wel serieuze bedreigingen zijn, want er is normaal gesproken ook al best veel haat richting Daryl.Daar heb je ook een punt. Ik wacht voor mijn final verdict wel een officieel bericht van NR af
quote:Merlijne schreef op 27 oktober 2016 @ 13:54:

[...]





Tja, als een serie zo populair is als TWD is de kans gewoon groot dat er procentueel gezien een paar gekkies tussen zitten. Dit is volgens mij ook niet de eerste keer hoor, kreeg de actrice van Andrea niet ook allemaal nare verwensingen naar zich geslingerd?

ja een paar gekken okay.

Maar die hebben toch griezelig veel volgers op fb en zo.



Ik begrijp het gewoon niet. Als je dan boos bent om de dood van Glenn, wees dan boos op Kirkman die het als eerste bedacht heeft en word daarna boos op Gimple die het als showrunner allemaal voor tv bedenkt.

Maar ook deze mensen verdienen geen bedreigingen. Wat willen de gekken dan zien? Alleen shows waarin iedereen blij en lief is? Nou ik vond de troetelbeertjes als kind al geen reet aan.

Ja, het zullen er meer zijn omdat de serie zo populair is. Bovendien laten mensen zich op het internet veel sneller gaan, omdat het 'niet echt' aanvoelt ofzo. Neemt niet weg dat het belachelijk is hoor, helemaal eens.
Ik zie net iets heel ergs in de OP-foto: Andrew bijt nagels. Dat moet ik even verwerken....
quote:heartlove schreef op 27 oktober 2016 @ 13:51:

[...]





Dat was ik haha

Aan de rechter kan van.. Uhm hoe heet ze ookalweer just survive somehow (enid?)op de foto zie je Judith niet, pas met bewegedn beeld zie je Carl overeind komen met dat meisje. Ik kan alleen geen goede gifs vinden
quote:Starshine-2 schreef op 27 oktober 2016 @ 14:21:

[...]



op de foto zie je Judith niet, pas met bewegedn beeld zie je Carl overeind komen met dat meisje. Ik kan alleen geen goede gifs vindenJammer, ben wel benieuwd!
quote:Hunniebunnie schreef op 27 oktober 2016 @ 14:20:

Ik zie net iets heel ergs in de OP-foto: Andrew bijt nagels. Dat moet ik even verwerken.... Hij vond de première ook spannend.
Alle reacties Link kopieren
Nou precies Starshine. Ga dan lekker My Little Pony kijken ofzo. Flikker op. Ja, ik vind het ook jammer dat Abe en Glenn dood zijn, maar als ik een serie wil kijken waar alles leuk en lief en gezellig is dan kijk wel iets anders. Ik vind het alleen maar tof dat ze de keuze maken belangrijke karakters ook sterfelijk laten zijn. (volgens mij is dit een heel rare zin )
Uhm... stuff... and things
quote:Hunniebunnie schreef op 27 oktober 2016 @ 14:20:

Ik zie net iets heel ergs in de OP-foto: Andrew bijt nagels. Dat moet ik even verwerken....









(ik ging meteen even inzoomen )
quote:Starshine-2 schreef op 27 oktober 2016 @ 14:13:

[...]



ja een paar gekken okay.

Maar die hebben toch griezelig veel volgers op fb en zo.



Ik begrijp het gewoon niet. Als je dan boos bent om de dood van Glenn, wees dan boos op Kirkman die het als eerste bedacht heeft en word daarna boos op Gimple die het als showrunner allemaal voor tv bedenkt.

Maar ook deze mensen verdienen geen bedreigingen. Wat willen de gekken dan zien? Alleen shows waarin iedereen blij en lief is? Nou ik vond de troetelbeertjes als kind al geen reet aan.

[img]https://i.ytimg.com/vi/s17CnzCWB6c/hqdefault.jpg[/img]Precies. Zodra je fictie en non-fictie niet meer van elkaar kan onderscheiden, heb je best een schroef los.
Voor mensen die van theorieën houden, hier een mooie theorie waarom Negan Abraham als slachtoffer uitkoos. Ik heb hem met plezier gelezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hunniebunnie schreef op 27 oktober 2016 @ 14:22:

[...]





Jammer, ben wel benieuwd!In dat gifje wat ik eerder plaatste zie je haar, maar dan moet je wel goed kijken want het gaat heel snel.
Uhm... stuff... and things
Alle reacties Link kopieren
Hier een langzaam gifje, daar zie je haar naast Carol, in een blauwe jurk.



Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Hier mamsvan dat zul jij ook wel sexy vinden met die riem Niet zo walgelijk sexy als met dat pistool helaas!



Wow. I wish I could speak whale.
Verrek, ik zie d'r!
Alle reacties Link kopieren
quote:Hunniebunnie schreef op 27 oktober 2016 @ 14:31:

Verrek, ik zie d'r!
Wow. I wish I could speak whale.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa ik zag haar nu
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
quote:Dory_1 schreef op 27 oktober 2016 @ 14:31:

Hier mamsvan dat zul jij ook wel sexy vinden met die riem Niet zo walgelijk sexy als met dat pistool helaas!



[afbeelding]Ik dacht al bij kijken.. Broek uit jeff..
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Was deze al een keer langs gekomen?
Haha, ik ken hem wel. Er zijn heel veel vegan-plaatjes van hem!
Ja, humor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven