Mode & Beauty alle pijlers

Fijne thermoshirts

27-10-2016 17:24 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een enorme koukleum. Tegelijkertijd draag ik graag jurkjes. En omdat ik niet altijd met een vest over mijn jurk wil dragen, zoek ik fijne thermoshirts voor onder mijn jurkjes.



Ik heb een exemplaar van de HEMA, op zich prima model en lekker warm, maar het shirtje heeft heel erg de neiging om op te kruipen (koude rug, ieuw!)



Wat ik zoek: lekker warm, een diepe hals (liefst onzichtbaar onder jurkje) en liefst in meerdere kleuren maar in ieder geval in zwart en crème. Eigenlijk net zoiets als de HEMA-shirts, maar dan zonder de kruipneigingen.



Iemand de gouden tip? Prijs tot een euro of vijftig per stuk, maar minder is ook prima natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze van ten cate.

Ik vind ze lekker zitten en kruipen niet omhoog. En goedkoper dan €50
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de thermo shirts en maillots van de action heel goed.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die van Craft het fijnst, maar die hebben wel een hoge hals.
Life's a bitch and you can't win.
M. Python
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik die van de Hema en stop die in de thermobroek of maillot die ik erbij draag. Dan is omhoog kruipen onmogelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vera8 schreef op 27 oktober 2016 @ 18:00:

Ik vind de thermo shirts en maillots van de action heel goed.Daar heb ik ook een shirt van, maar het zit vreselijk en kruipt juist heel erg omhoog. Bovendien is de hals zo hoog dat een jurkje eroverheen echt niet kan.
Alle reacties Link kopieren
quote:pamelacourson schreef op 27 oktober 2016 @ 18:27:

[...]





Daar heb ik ook een shirt van, maar het zit vreselijk en kruipt juist heel erg omhoog. Bovendien is de hals zo hoog dat een jurkje eroverheen echt niet kan.



meende me te herinneren dat de hals juist heel wijd was. Maar je hebt gelijk; redelijk hoog gesloten idd. En dat opkruipen klopt ook wel (compenseer ik dan wat met die maillot )



Dus eigenlijk zijn ze voor TO niet geschikt moet ik toegeven.



Maar wel enorm warm!!
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
Die van Ten Cate zien er goed uit! Action ben ik niet zo van eerlijk gezegd, maar vooroordelen zijn er om bijgesteld te worden natuurlijk.



De andere shirts ga ik morgen even googelen. Dank voor de tips voor zo ver!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven