Ergerlijke facebookberichten deel 4

11-12-2015 18:05 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier weer verder!

I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:YellowDiamond schreef op 27 oktober 2016 @ 10:58:

Het is weer zover



Het zou het fijn zijn als we weten dat we onze kinderen leren om aardig te zijn voor alle klasgenoten, en andere kinderen die ze tegen komen. Iedereen verdient het om ergens bij te horen, zich gezien te voelen op een positieve manier. Kinderen met speciale behoeften zijn niet raar of vreemd. Ze willen wat iedereen wil... geaccepteerd worden!!! Mag ik iets vragen? Is er iemand bereid om dit te kopiëren en te plakken ter ere van alle kinderen die uniek zijn. Laten we eens kijken wie een sterk hart heeft. Ik weet dat vrienden zullen kopiëren en plakken!!! Alsjeblieft niet delen!!!!!!Ik mis de 97%
Alle reacties Link kopieren
Ja, 'ik zeg het toch maar voor het geval dat' heb ik ook wel eens gezien met zoiets. Ik vraag me echt af wat ze dan willen doen, geen deo meer gebruiken?
Later is nu
quote:Marana_ schreef op 27 oktober 2016 @ 11:23:

[...]



Ik mis de 97% Haha dat was ook het eerste wat ik dacht
Alle reacties Link kopieren
de bankgiroloterij heeft weer een prijsvraag, de zieke zussen, vermoeide vriendinnen en hardwerkende moeders vliegen weer om de oren
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:nlies schreef op 27 oktober 2016 @ 12:21:

de bankgiroloterij heeft weer een prijsvraag, de zieke zussen, vermoeide vriendinnen en hardwerkende moeders vliegen weer om de orenO plaats eens een paar reacties..
Alle reacties Link kopieren
quote:YellowDiamond schreef op 27 oktober 2016 @ 12:25:

[...]



O plaats eens een paar reacties..



Wauw super mooie actie ik ga voor C al dacht ik eerst A ik zou mijn zus ontzettend blij maken met deze top prijs omdat zij al 9 jaar voor haar zieke man zorgt en daardoor veel aan huis gebonden is en dit zou haar zeker goed doen



Dat is pakplaat C !!!! Wat lijkt me dit geweldig om met mijn gezinnetje te doen. (die denkt hem dus al te pakken te hebben)

Antwoord c hele mooie actie van de bankgiroloterij nu maar hopen dat ik eens een keer geluk heb na een zeer slechte periode van een vresselijk ziekte

Nummer C maar er zijn al zoveel gegadigden dat we er weer naast zullen zitten (de pessimist van het gezelschap

Verder hebben ze braaf gedeeld en geliked, hoewel nergens staat dat dat een voorwaarde is, dus alle vrienden kunnen ook meedoen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:tove82 schreef op 27 oktober 2016 @ 00:44:

Ik kan niet zien door wie, maar zie wel dat er minder friends op de teller staan. Niet dat ik dat als een havik in de gaten hou, maar het valt me wel op op één of andere manier, het staat er toch best opvallend en springt me in het oog...

En dan denk ik weleens: wie o wie zou het zijn? En dan ga ik eens kijken bij mensen van wie ik vermoed dat zij het zouden kunnen zijn. Maar die zijn het dan nooit. En na een paar maanden denk ik: hé, ik heb die persoon al lang niet meer zien voorbij komen. En yep, dan is het die... Maar even vaak ontdek ik het ook nooit.

Want sommige mensen zie je gek genoeg nooit voorbij komen, terwijl ze toch regelmatig posten. Weet iemand trouwens hoe dat komt?Doordat het algoritme van Facebook bepaalt wat jij in je newsfeed krijgt, en dat is niet alles dat je vrienden delen. Daar kun je niks aan doen.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel eens een bericht gezien dat 97 % van alle kankerpatienten die overlijden een wortelkanaalbehandeling gehad hebben. En dat wordt dan gedeeld en geliked....Ik denk dan dat van alle mensen in NL 97% een wortelkanaalbehandeling gehad heeft en dat daar nauwelijks een verband tussen te leggen is.

Maar misschien wordt dat wel net zoiets als je kinderen niet inenten. Een wortelkanaalbehandeling weigeren omdat je anders kanker krijgt.
Alle reacties Link kopieren
quote:fietsertje schreef op 27 oktober 2016 @ 13:58:

Ik heb wel eens een bericht gezien dat 97 % van alle kankerpatienten die overlijden een wortelkanaalbehandeling gehad hebben. En dat wordt dan gedeeld en geliked....Ik denk dan dat van alle mensen in NL 97% een wortelkanaalbehandeling gehad heeft en dat daar nauwelijks een verband tussen te leggen is.

Maar misschien wordt dat wel net zoiets als je kinderen niet inenten. Een wortelkanaalbehandeling weigeren omdat je anders kanker krijgt.



Wat een dommigheid...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Ach ja, kanker van een wortelkanaalbehandeling...

Het zal wel.

WAt ik altijd het domme vind van die delers is dat de meesten (97% ) zonder problemen nog een peukie opsteken, met de auto naar de frituur rijden voor wat snackies en daarna bij de kapper hun haar laten kleuren en een tattoo laten zetten. (wat allemaal ook kankerverwekkend zou zijn)
Alle reacties Link kopieren
Helaas kan geen plaatjes plakken dus ik zet de tekst maar even neer:



DIT is niet te geloven!!! stuur dit plaatje naar 5 mensen en binnen 3 minuten....

gebeurd (spellingfout heb ik ook overgetypt) er helemaal Niks.

Ik heb het 2 keer geprobeerd, maar echt helemaal niks

HET werkt echt !!!
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
sorry dubbel
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Het zal ongetwijfeld al eerder voorbij zijn gekomen, maar ik stoor me er vandaag mateloos aan.

Van die mensen die dan een soort van halve zin neerzetten zodat je moet gaan raden waar het over gaat.

Zoiets van: Nog zoveel nachtjes en dan???

Of: Heel bijzonder dit...

Of: Grrrrpffff^&%&*(*

Of: In het ziekenhuis...



Wat moet je er nou mee! Zeg gewoon wat je wil zeggen. Zit je nou echt te wachten tot iedereen aan je gaat vragen: Wat is er aan de hand?

Flikker op denk ik dan.

Ik zou ze er zo van af willen gooien, maar het is nog eens familie ook.
quote:Asinum schreef op 27 oktober 2016 @ 16:53:

Het zal ongetwijfeld al eerder voorbij zijn gekomen, maar ik stoor me er vandaag mateloos aan.

Van die mensen die dan een soort van halve zin neerzetten zodat je moet gaan raden waar het over gaat.

Zoiets van: Nog zoveel nachtjes en dan???

Of: Heel bijzonder dit...

Of: Grrrrpffff^&%&*(*

Of: In het ziekenhuis...



Wat moet je er nou mee! Zeg gewoon wat je wil zeggen. Zit je nou echt te wachten tot iedereen aan je gaat vragen: Wat is er aan de hand?

Flikker op denk ik dan.

Ik zou ze er zo van af willen gooien, maar het is nog eens familie ook.



En dan al helemaal dat ze dan een antwoord geven als: "dat zeg ik liever niet via FB..." als je vraagt wat er is.



Van dat passief-agressieve aandachtszoekerij >_<
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde eigenlijk vandaag posten dat ik zo'n hekel heb aan die types. Maar dan zou ik het wel dapper van mezelf vinden als ik die mensen er dan ook in tag. En dat durf ik dan ook weer niet
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik begon FB de laatste maanden nogal beu te worden. Saai ook.

En vaak ook ergerlijk idd.

Met dit topic erbij wordt het weer leuk. :-)
Alle reacties Link kopieren
# verdrietig......................
quote:Manonna schreef op 27 oktober 2016 @ 17:30:

# verdrietig......................

Wat is er liefie?

Nee zet maar niet op feestboek hoor pb me maar even
Alle reacties Link kopieren
quote:Ceridwen91 schreef op 27 oktober 2016 @ 16:55:

[...]





En dan al helemaal dat ze dan een antwoord geven als: "dat zeg ik liever niet via FB..." als je vraagt wat er is.



Van dat passief-agressieve aandachtszoekerij >_<Gewoon ouderwets naar ze bellen, en dan zal de cavia wel een ingegroeide teennagel hebben of de buurvrouw roddelde niet lekker mee over de andere buuv. Reageren met ooohhw, ik dacht dat er iemand dood ging.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het zat!!! Ik zeg dit één keer en daarna zeg ik er niets meer over, reageer ook niet meer op berichten (voor of tegen) hierover.

Ik heb namelijk zo’n gruwelijke hekel aan mensen die alles in Nederland racistisch vinden.

Het wordt van kwaad tot erger. De Marokkaanse gemeenschap voelt zich gediscrimineerd omdat het programma ‘Opsporing Verzocht’ teveel items toont waarin de daders van Marokkaanse afkomst zijn. De programmamakers zijn gevraagd om minder daders van die afkomst op televisie te laten zien. Moeten zij smurfen laten zien dan?

De woorden ‘negerzoenen’ en ‘zigeunersaus’ mogen ook niet meer. De Jodenkoeken hebben zich inmiddels verstopt. Die voelen de bui al hangen; zij zijn vast en zeker de volgende slachtoffers.

De kwestie ‘Zwarte Piet’ vind ik helemaal diep triest. Hoe durven enkele gefrustreerde een kinderfeest zo te vergallen? Dacht ik een paar jaar geleden nog dat het een grap was om Zwarte Piet een andere look te willen geven. Nu is inmiddels de kwestie dusdanig op de spits gedreven dat volwassenen met elkaar op de vuist willen gaan tijdens de intocht van Sinterklaas. En hoe zit het dan met hun voorbeeldrol die ze de kinderen zouden moeten geven? Het doel heiligt de middelen, blijkbaar. Zwarte Piet moet verboden worden en om deze mening kracht bij te zetten, moet er gemept worden. Ik heb hier geen woorden voor!

Begrijpen die mensen dan niet dat ze juist door dit gedrag discriminatie in de hand werken? Dat het merendeel van het Nederlandse volk de grens van tolerantie heeft bereikt nu zelfs een traditie aangepast moet worden voor een paar tere zieltjes.

De Efteling was in gesprek met leden van de actiegroep Stop Oppressive Stereotypes, omdat die groep vindt dat het attractiepark iets moet doen aan enkele racistische stereotypering van enkele attracties. Als je jezelf ergens aan stoort, dan blijf je toch lekker thuis?

Ik ben er klaar mee! Hebben die mensen niets beters te doen? Ze zeiken om te kunnen zeiken.

Ik heb het helemaal gehad met die azijnpissers. Ik vind dat mensen die zich niet willen aanpassen aan onze cultuur en/of gewoonten of die anderen hun wil willen opdringen ergens naar toe moeten gaan waar geen Sinterklaas gevierd wordt, waar geen efteling is, waar geen kinderliedjes gezongen worden, waar geen lekkernijen zijn enz.

Ik weet zeker dat heel veel mensen het met mij eens zijn. Heb jij ook de ballen om daar vooruit te komen. Kopieer en plak dit bericht op je tijdlijn en laat zien dat jij het ook zat bent. Ik weet zeker dat de helft die dit leest wel de gedachten hebben maar niet de ballen om dit te plaatsen.

Kom maar op!!





Vandaag iemand (oud collega) die 3 verschillende pro zwarte piet/ anti Sylvana plaatjes plakte. Bah bah.



Ik heb haar op niet volgen gezet maar eigenlijk lijkt het me beter dat ik die er gewoon af pleur.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 27 oktober 2016 @ 23:36:

Vandaag iemand (oud collega) die 3 verschillende pro zwarte piet/ anti Sylvana plaatjes plakte. Bah bah.



Ik heb haar op niet volgen gezet maar eigenlijk lijkt het me beter dat ik die er gewoon af pleur.Mijn eigen ouders delen die dingen nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Ceridwen91 schreef op 28 oktober 2016 @ 08:13:

[...]





Mijn eigen ouders delen die dingen nu Mijn moeder deelde ook iets over Zwarte Piet. Heb het maar even besproken en toen besloot ze het toch maar weg te halen
Alle reacties Link kopieren
@ minimouse: die zag ik ook net bij iemand!! Zat te bedenken of ik er iets onder zou schrijven en wat dan precies...
Ik verwijder iedereen zo wel pro als anti pieten die van die tenenkrommende plaatjes delen.

Het gaat van beide kanten nergens meer over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven