Entertainment alle pijlers

Wel/niet/bijna/schijnzwanger deel 4!

30-07-2016 09:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren




En hier kunnen we weer verder!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ach dat filmpje. Verliefde vaders
quote:Vera8 schreef op 27 oktober 2016 @ 20:50:

De jongen is volwassen, dan mag hij toch zijn eigen keuzes maken? (Qua partner of carrière). Ok, daar mag je het best niet mee eens zijn. Maar dan nog. Dan zeg je toch tegen je kind: "Ik sta niet achter je keuze, maar je bent je eigen baas. En mocht het spaak lopen dan ben ik er altijd voor je."





Voor sommige ouders is dat heel moeilijk. Die vinden hun narcistische ego belangrijker.

Ik ken Rachel H niet, maar ze (dat soort mensen) dus wel.
quote:SallySpectra schreef op 27 oktober 2016 @ 20:27:

Ik ben wel verbaasd dat 'iedereen' hier Dré en Monique zo fantastisch vindt. Ik vind het een verschrikkelijk stel. Nou trek ik die Hazesjes en dat gedweep met André sowieso nogal slecht, maar ik vind Dré echt helemaal niet leuker of sympathieker overkomen dan z'n zus of moeder. Brrrrr.+1
Alle reacties Link kopieren
Rachel en Roxeanne Hazes delen een sneer uit naar Monique



De familie Hazes houdt de gemoederen flink bezig. Het blijft een bitterzoet verhaal: André en zijn vriendin Monique zijn deze week trotse ouders geworden van een zoon, maar het feit dat zij geen contact hebben met Rachel en Roxeanne maakt het verhaal een stuk minder leuk. Vanmorgen schreven we hier al over en nu ziet het ernaar uit dat het verhaal sneller een staartje krijgt dan verwacht...



De ruzie - met Monique en geld als hoofdonderwerpen - lijkt maar niet ten einde te komen. Roxeanne liet via de media al weten dat ze haar kleine broertje al het geluk gunt, maar Rachel hield de kaken stijf op elkaar. Begrijpelijk, want hoewel de vete in de media breed wordt uitgemeten blijft het een persoonlijke familiekwestie. Het is niet bekend of ze contact hebben gehad na de geboorte van baby Andreas, maar via hun manager hebben ze alsnog een boodschap voor Dre.



Dre ja, niet Monique. Manager Marieke van Beek vertelt: "Dre weet dat we hem alle geluk wensen en dat is het." Op de vraag of Rachel en Roxeanne hen - dus niet alleen HEM - geluk wensen is Marieke stellig. "Nou, we wensen Dre alle geluk." Ai, die moet hard binnenkomen. Het is niet de chicste manier om met deze situatie om te gaan, vooral niet omdat Monique net bevallen is. Het is maar de vraag of dit bericht de familie dichter bij elkaar brengt...



http://www.beaumonde.nl/c ... en-sneer-uit-naar-monique
pffft zeg dan niks, vind dit wel heel kinderachtig
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook echt heel kinderachtig om wel je zoon, maar niet de vrouw en moeder van je kleinkind, te feliciteren. Wat laten ze zich weer kennen, zeg!
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Zo hee, wat laten ze zich hiermee idd weer kennen zeg!



En dom ook! Elke kans op toenadering omwille van je pasgeboren kleinkind/neefje smoor je hiermee wel in de kiem lijkt me.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 27 oktober 2016 @ 19:28:

[...]





Dre heeft het voordeel dat het een leuke jongen is om te zien en hij komt ook sympathiek en spontaan over. Hierdoor heeft hij denk ik veel fans en optredens. Roxeanne heeft denk ik minder fans, zingt slechter en heeft ook niet zo'n open uitstraling. Ik denk ook dat hij solo meer succes heeft dan als duo met zijn zus.Dan ben je als moeder en zus toch alleen maar blij voor hem lijkt mij.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nergens dat ze hem feliciteren, ze wensen hem alleen alle geluk. Zoon en broer André dus. Niet de kleine André III.
idd is toch raar/compleet gestoord
Alle reacties Link kopieren
quote:Pikkie22 schreef op 30 oktober 2016 @ 16:23:

Ik zie nergens dat ze hem feliciteren, ze wensen hem alleen alle geluk. Zoon en broer André dus. Niet de kleine André III.Dat maakt de zaak nog veel meer merkwaardiger.
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Alle reacties Link kopieren
Dat zoiets een staartje krijgt zoals gezegd wordt; dat denk ik wel. Wij hebben een soortgelijk iets vervelends meegemaakt in de kraamtijd met familie en dat is daarna eigenlijk nooit meer goed gekomen.



Ik heb ook niet zoveel met die hele familie maar ik hoop dat André gewoon voor zijn eigen gezin kiest en voor zijn eigen geluk. En niet voor dat zure gerimpelde bankstel en een zus zonder eigen mening.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 30 oktober 2016 @ 20:52:

Dat zoiets een staartje krijgt zoals gezegd wordt; dat denk ik wel. Wij hebben een soortgelijk iets vervelends meegemaakt in de kraamtijd met familie en dat is daarna eigenlijk nooit meer goed gekomen.



Ik heb ook niet zoveel met die hele familie maar ik hoop dat André gewoon voor zijn eigen gezin kiest en voor zijn eigen geluk. En niet voor dat zure gerimpelde bankstel en een zus zonder eigen mening.





Ik zie het ook niet meer goedkomen.



Dre heeft, tegen de wil van zijn moeder, gekozen voor deze vrouw. Vervolgens krijgt hij een kind met haar. Lijkt me toch heel duidelijk waar zijn prioriteiten nu liggen.



Dan kun je als Rachel en Roxanne zijnde nog zo verbolgen en gefrustreerd zijn, maar door zo kinderachtig te reageren laat je zien dat je helemaal niks snapt van hoe relaties en gevoelens in elkaar steken.



Hiermee gooi je een deur toch helemaal dicht? Wil je dat als moeder en nieuwbakken oma zijnde? Hoe groot is dan je (gekwetste) ego wanneer je daar op zo'n moment als dit, niet overheen kunt stappen?



Wat houdt onvoorwaardelijke (moeder) liefde dan eigenlijk in?



Echt, hoe meer ik er over nadenk hoe moeilijker ik het kan snappen.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
Je kraamtijd met je verse baby is zo speciaal, als mensen je dan op je hart trappen dan is het extra pijnlijk en moeilijker om eroverheen te stappen. Je bent zo trots en wil zo graag je geluk delen, als mensen, familie zelfs, dat grote geluk een soort van negeren, dat komt niet meer goed. Dat is mijn ervaring dan tenminste
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Wat een tokkies.



Ohja, dat zijn ze van oudsher natuurlijk ook. Afijn, zodra centen belangrijker worden dan familie dan zat de liefde niet echt diep.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Tsja, wat kan je verwachten op het gebied van ouderliefde van een vrouw die als puber door haar eigen ouders zelf werd uitgehuwelijkt aan dat drankorgel. Best verknipt raak je van een huwelijk dat zo begint en er in de loop van de tijd niet veel beter op werd.



Ik kan me ook nog voorstellen dat Dre het wel best vindt, dat doorgedraaide mens op veilige afstand. Ook of misschien wel juist nu hij een kleintje heeft. Ik zou me kapot schamen voor een moeder die maar voor 1 ding leeft, namelijk het geld dat pa postuum in het laatje schijnt te brengen. Helemaal omdat iedereen weet dat het huwelijk niet bepaald rozengeur en maneschijn was.



Los daarvan, ik vind Dre wel leuk opgedroogd. Het had slechter gekund, met zo'n basis. Dat ie zijn kind Andre heeft genoemd is wel een dikke min ja. Geef je kind gewoon een mooie naam die je zelf uitkiest. Dat zij daarmee ingestemd heeft zeg. Andre. Dat doe je zelfs een cavia niet aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Andre ook een verschrikkelijke naam. Dre is ook niet geweldig, maar wel beter. Misschien noemen ze de baby op een gegeven moment wel Andy ofzo.



Ik denk trouwens dat Rachel en Roxanne koken van woede dat die baby Andre Hazes heet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 30 oktober 2016 @ 20:52:

Dat zoiets een staartje krijgt zoals gezegd wordt; dat denk ik wel. Wij hebben een soortgelijk iets vervelends meegemaakt in de kraamtijd met familie en dat is daarna eigenlijk nooit meer goed gekomen.



Ik heb ook niet zoveel met die hele familie maar ik hoop dat André gewoon voor zijn eigen gezin kiest en voor zijn eigen geluk. En niet voor dat zure gerimpelde bankstel en een zus zonder eigen mening.

Wat vervelend dat jij ook iets soortgelijks hebt meegemaakt, Maleficent



Andre lijkt wel voor zijn eigen gezin te kiezen. Goedzo.

Wat ben je dan waardeloos; als je het niet eens op kunt brengen om je zoon/broer gewoon even te feliciteren met zijn vaderschap.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sugarbaby schreef op 30 oktober 2016 @ 21:54:

Ik vind Andre ook een verschrikkelijke naam. Dre is ook niet geweldig, maar wel beter. Misschien noemen ze de baby op een gegeven moment wel Andy ofzo.



Ik denk trouwens dat Rachel en Roxanne koken van woede dat die baby Andre Hazes heet.

Andy? Ik mag hopen van niet, wat een vreselijke naam

Hij heet officieel toch Andreas? Waarschijnlijk wordt Dre later gewoon Andre en wordt de derde Dreetje genoemd. Net zoals nu zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 30 oktober 2016 @ 21:59:

[...]



Andy? Ik mag hopen van niet, wat een vreselijke naam

Hij heet officieel toch Andreas? Waarschijnlijk wordt Dre later gewoon Andre en wordt de derde Dreetje genoemd. Net zoals nu zeg maar.Andre vind ik nog stukken erger dan Andy hoor! . Andreas vind ik nog niet eens zo'n hele gekke naam.
quote:Sugarbaby schreef op 30 oktober 2016 @ 21:54:





Ik denk trouwens dat Rachel en Roxanne koken van woede dat die baby Andre Hazes heet.Dat vroeg ik me ook af. Of ze dan overdenken wat ze tegen het gebruik van die naam kunnen doen. Ik heb Rachel wel eens horen zeggen dat het uitmelken beschermen van die naam haar fulltime job is. En nu is er nog 1.
quote:Maleficent schreef op 30 oktober 2016 @ 21:29:

Je kraamtijd met je verse baby is zo speciaal, als mensen je dan op je hart trappen dan is het extra pijnlijk en moeilijker om eroverheen te stappen. Je bent zo trots en wil zo graag je geluk delen, als mensen, familie zelfs, dat grote geluk een soort van negeren, dat komt niet meer goed. Dat is mijn ervaring dan tenminste Hier ook. En daarom waren ze voor, tijdens en na de kraamtijd niet welkom.
Alle reacties Link kopieren
quote:made@kate schreef op 30 oktober 2016 @ 22:09:

[...]





Dat vroeg ik me ook af. Of ze dan overdenken wat ze tegen het gebruik van die naam kunnen doen. Ik heb Rachel wel eens horen zeggen dat het uitmelken beschermen van die naam haar fulltime job is. En nu is er nog 1.Tja, ze kan beschermen wat ze wil, maar ze heeft zelf haar zoon de naam André Hazes jr gegeven. En het staat hem vrij om zijn zoon ook die naam te geven. Kan ze op dr kop gaan staan, maar daar doet ze niks tegen. Al ontploft ze van woede.
Alle reacties Link kopieren
quote:SallySpectra schreef op 27 oktober 2016 @ 20:27:

Ik ben wel verbaasd dat 'iedereen' hier Dré en Monique zo fantastisch vindt. Ik vind het een verschrikkelijk stel. Nou trek ik die Hazesjes en dat gedweep met André sowieso nogal slecht, maar ik vind Dré echt helemaal niet leuker of sympathieker overkomen dan z'n zus of moeder. Brrrrr.



Hier hetzelfde..



En ook waar 2 ruzie hebben, hebben 2 schuld..

Arme kind dat geboren is, gaat ook uitgemolken worden, door die familie...

Dus ook door dre jr
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Kim Clijsters is bevallen van haar derde kind, een zoontje genaamd Blake Richard Lynch. Kim en haar man Brian Lynch hadden al dochter Jada van 8 en zoon Jack van 3 jaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven