Oh yeah !Boro knalt door.

28-10-2016 00:09 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kom hier niet zo heel vaak meer, maar toch.

En ja; 'dit had onder werk en studie gemoeten', maar ik heb het vermoeden dat de meeste van mijn oude forum maatjes hier op overig komen..



Járen geleden hebben heel veel forumsters met mij meegeleefd. Toen mijn -inmiddels- man enorm depressief was, toen hij zijn baan verloor en hoe ik als overtuigde thuisblijfmoedert aan het werk moest. Hoe we diep in de schulden raakte en hoe we er samen uitkwamen.



Ik vond een baan als eetmaatje in een verzorgingshuis. 0 uren, tijdelijk contract.

En toen na 3 jaar mocht ik de opleiding 'verzorgende IG' gaan doen.

Inmiddels ben ik aan het einde gekomen van mijn opleiding, heb ik een vast full-time contract. En heb ik vandaag van mijn leidinggevende de bevestiging gekregen dat ik volgend jaar door mag.



De verkorte opleiding verpleegkundige ( MBO niveau 4 )



Vieren jullie even mee met mij.



De traditionele groetjes en kusjes.

Boro.
Dus.
Alle reacties Link kopieren
Boro! Goed bezig jij. Ik ben blij voor je. Met man en koters alles wel?
Alle reacties Link kopieren
Dank je , Suze



Met man en kinderen is alles erg goed.

Man is stabiel en enorme steun voor mij, hij is de huisman , en ik de werkende vrouw. Mede dankzij zijn inzet kan ik dit natuurlijk allemaal voor elkaar boksen.



De kinderen gaan goed, ze worden oud zeg, Terror is alweer 10 , Tut 14, met verkering enzo. Zit in de derde van het vwo, en de oudste is alweer 15 en heeft éindelijk een hele goede woonplek waar hij helemaal op zijn plaats is Hij doet praktijk onderwijs en dat gaat ook goed.



Zo leuk om dit te mogen delen met jullie, na al die jaren en topics over mijn zorgen gaat het gewoon goed.



<3



hoe is het met jou ?
Dus.
hoppa!
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 28 oktober 2016 @ 00:18:

hoppa!



Whoopwhoop ofzo , inderdaad.



Nu nog slank worden en dan heb ik het helemaal gemaakt



Man heeft een maagverkleining gehad, is zestig kilo afgevallen. Dat doet ook veel voor zijn psychische gesteldheid zeg ! Bizar gewoon.

Leuk je even te zien , Meds.
Dus.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Boro!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
gefeliciteerd! Hoop dat het met je man en kind(jes)? kinderen ook goed gaat.
Silence is golden. Duct tape is silver.
quote:boro_ schreef op 28 oktober 2016 @ 00:21:

[...]





Whoopwhoop ofzo , inderdaad.



Nu nog slank worden en dan heb ik het helemaal gemaakt



Man heeft een maagverkleining gehad, is zestig kilo afgevallen. Dat doet ook veel voor zijn psychische gesteldheid zeg ! Bizar gewoon.

Leuk je even te zien , Meds.goed bezig meid, take it one step at a time!
Alle reacties Link kopieren
quote:missmisery schreef op 28 oktober 2016 @ 00:22:

gefeliciteerd! Hoop dat het met je man en kind(jes)? kinderen ook goed gaat.



ja man, ben zo trots op ze, echt niet normaal.



Hoe mijn man mij steunt enzo, dat had ik een jaar of vijf ( in het diepste dal van zijn depressie\ptss) nooit kunnen en durven denken.



En de kinderen hebben zich daar wonderbaarlijk wel doorheen geslagen en functioneren als normale pubers en kind.

Echt fijn.



Ben ook, en dat is ook wel eens leuk om te zeggen, echt blij dat ik toen altijd 'hier' van alles kwijt kon. En altijd wel hier of ergens anders een luisterend oor vond enzo.



En nu, nou ja, we zijn geen libelle kabeltrui gezin geworden, en dan hoeft ook niet. Maar we zijn wel gelukkig. En dat is best wel belangrijk. Zeg maar
Dus.
Ohh Boro, wat een heerlijk nieuws. Na al die jaren knokken plukken jullie daar nu de vruchten van. Ik ben zo blij voor jullie en wat een kanjer ben jij
Alle reacties Link kopieren
Praad, het is nog altijd heerlijk eten van jouw bestek



Met jouw kinderen gaat het ook goed he, las ik een tijd geleden hier op viva ?
Dus.
Alle reacties Link kopieren
Fijn Boro!
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Goed gedaan Boro!
quote:boro_ schreef op 28 oktober 2016 @ 00:34:

Praad, het is nog altijd heerlijk eten van jouw bestek



Met jouw kinderen gaat het ook goed he, las ik een tijd geleden hier op viva ?Oh God, ja dat bestek inderdaad. Geweldig dat je daar nog steeds van geniet. Jaaaah de kinderen gaan heel goed. Echt heel dankbaar voor.
Alle reacties Link kopieren
Geweldig!



Ben trots op je
Frankly my dear, I don"t give a damn
Wat fijn boro! <3
Alle reacties Link kopieren
Ha naamgenootje, wat een supergave ontwikkelingen! En ja, dan zat thuisblijfman niet in de planning, het klinkt allemaal als goed verlopen, zeker ook met oudste zo te lezen. En grappig dat je jongste nog steeds 'terror' noemt.

Ik wens je alle succes met het vervolg van je opleiding, je baan en je mooie gezin En wat leuk dat je hier een topic over opent. Happy topics zijn nogal in de minderheid.
Wat een goede nieuwsen allemaal Borodatio!

Heel fijn voor je dat het 'gewoon goed' gaat.

Gewoon goed roels!



Alle reacties Link kopieren
Top! Wat leuk om te horen!
Alle reacties Link kopieren
Fijn Boor!!!
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
dikke Jij mag trots op jezelf zijn!
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd !!!
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Wat superfijn om te lezen! Geniet ervan!
Leuk Boro, het is jullie gegund.
Wat super Boro!!! Van harte gefeliciteerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven