Gezellige vriendin Rotterdam! (20-30(

24-10-2016 19:17 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik merk in mijn eigen vriendenkring dat sommige contacten een beetje verwateren en dat ik toe ben aan nieuwe leuke mensen in m'n leven.

Ik ben 24 en ben sinds kort weer begonnen met een nieuwe studie, de pabo. Ik heb een lieve vriend en ik vind het leuk om te reizen, dagjes weg te gaan, te shoppen, bios/netflix, koken & bakken, ergens wat drinken.. eigelijk vind ik heel veel dingen leuk!



Als dit berichtje je aanspreekt dan lijkt het me heel gezellig om in contact met je te komen!



P.S als je ergens anders woont dan in Rotterdam is dat ook niet erg!
Alle reacties Link kopieren
Hey!



Blijf het raar vinden om te reageren, maar ik doe het gewoon!

Ik ben cheyenne, 21 jaar en woon in Rotterdam Kralingen. Ik werk fulltime en inderdaad bij mij zijn ook vriendschappen verwaterd, we hebben erg dezelfde interesses! Ik vind namelijk ook van alles leuk om te doen en ook wat jij noemt.

Het lijkt mij leuk om in contact te komen. Voel je vrij om een pb te sturen.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hee Cheyenne!



Ik heb geprobeerd een prive berichtje te sturen maar er staat dat je dat heb uitstaan!
Alle reacties Link kopieren
Hey! Leuke oproep. Ik kom ook uit Rotterdam, en het lijkt me leuk om nieuwe meiden te leren kennen.



Ik weet alleen niet hoe ik een pb moet sturen
Alle reacties Link kopieren
Hee! Ik ben ook op zoek naar wat meer contacten in Rotterdam. Ben zo'n twee maanden geleden hier heen verhuisd vanwege mijn studie maar ken nog niet veel mensen hier. Stuur me maar een berichtje als je wat meer wilt weten
Explore more
Alle reacties Link kopieren
Hi! Ik ben ook op zoek naar nieuwe vriendinnen eigenlijk dus ik dacht laat ik eens reageren. Ik ben 26, woon samen met mijn vriend in Dordrecht. Ik ben nieuw op dit forum maar stuur mij gerust een pb????
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik ben 23 jaar oud, woon in regio Rotterdam en ben ook op zoek naar leuke nieuwe contacten! Sinds ik ben gaan werken en het studentenleven eigenlijk min of meer achter me heb gelaten, merk ik dat een aantal vriendschappen wat zijn verwaterd en meer oppervlakkige contacten zijn geworden. Grappig om te lezen dat ik hier zeker niet de enige in ben Ook ik ben nieuw op het forum en ben nog een beetje aan het uitzoeken hoe alles werkt, maar stuur me gerust een privé bericht!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben zelf 26 jaar woon in Rotterdam samen met mijn vriend.

Ik heb weinig tot geen vrienden gehad uiteindelijk is helaas veel ook verwaterd met de jaren (school etc)

Ik ben zelf ook wel opzoek naar iemand of meerdere vriendinnen waarmee ik eens weg kan of mee kan kletsen etc.

Iets leuks doen zoals inderdaad een filmpje doen of een terrasje pakken of gewoon bank hangen met een serie of filmpje.

Ik ben zelf ook wel een gamer al is dat met de jaren wel minder geworden waardoor mijn meeste sociale contacten ook door verwaterd zijn.



Ik werk zo'n 9 jaar nu in de zorg dus ik zit wel met verschillende diensten.



Groetjes

Roxanne
Nothing is true, Everything is permitted.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben vandaag lid geworden om op zo'n berichtjes te kunnen reageren. Ik ben 23 jaar en woon sinds 2 jaar ik Rotterdam. Ik heb een leuke vriend, maar mis het contact met meiden en wil niet alleen afhankelijk van mijn vriend zijn.



Ik heb veel hobby's maar het maakt me vaak niet eens uit wat ik ga doen, als het maar gezellig is! Ik weet niet hoe ik pb's kan sturen, maar kom graag met jullie in contact! Stuur maar een berichtje! Ik zie ze graag tegemoet.



Liefs, Daphne
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Misschien een beetje laat, maar ik heb ook wel zin om nieuwe mensen te leren kennen in Rotterdam. Contacten zijn de laatste tijd wat verwaterd. Ik ben zelf 27 en vind het leuk om een filmpje te pakken, te netflixen, een grote wandeling te maken of gewoon ergens lekker te lunchen:). Het lijkt me leuk om met jullie in contact te komen, dus berichtjes zijn zeker welkom!



Groetjes Dogunia
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik woon sindskort ook in Rotterdam en wil graag nieuwe mensen/meiden leren kennen. Mijn huidige vrienden wonen allemaal net te ver weg om spontaan even samen te eten of een serie te kijken.



Ik ben 24 jaar en ben sinds 1,5 jaar werkzaam in de zorg. Verder probeer ik hard te lopen en me voor te bereiden op de kwart marathon van Rotterdam. Ik vind het leuk om samen te koken, eten, naar de bioscoop te gaan, ergens een drankje drinken, etc. Zolang het maar met leuk gezelschap is.



Het lijkt me leuk om een berichtje te krijgen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dogunia & Vuurpijl,



Ik heb geprobeerd jullie een prive berichtje te sturen maar ik krijg dan de melding dat jullie die uit hebben staan!

Kunnen jullie mij een berichtje sturen?
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_294005 wijzigde dit bericht op 17-11-2017 21:58
99.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Misschien is het inderdaad leuk om met een groepje meiden af te spreken voor een drankje?!

Zelf ben ik 25 en woon in Rotterdam. Werk 4 dagen in de week en recent weer begonnen aan een nieuwe studie. Veel dezelfde interesses zoals hierboven al benoemd en ik ben ook toe aan de meiden-onder-elkaar avondjes!



Het lijkt me leuk een berichtje te krijgen en een keer met zijn allen af te spreken!
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me leuk om met een groepje af te spreken!

Ik heb een email adres aangemaakt. vivaforumrotterdam@hotmail.com

Wie wil kan daar haar telefoon nummer naar sturen dan maak ik een whatsapp of facebook groepje aan. Is misschien makkelijker?
Alle reacties Link kopieren
Ik meld me ook graag aan!
Alle reacties Link kopieren
Heey meiden!



Ik heb me zonet aangemeld, het kriebelde al een tijdje om een oproep te plaatsen en kerstavond gaf me de doorslag? Haha..



Ik ben 25 jaar en kom uit Rotterdam Hoogvliet.

Ik werk parttime, heb een vriend en hou van gave festivals (Raw-hardstyle/hardcore), uit eten, sportief stukken lopen, terrasjes in de zomer en niet te vergeten winkelen op z'n tijd!



Maar eigenlijk, mis ik heel erg een vriendin (ook heel leuk als je ook een vriend hebt bijv! Double dates en leuke dingen doen samen!), en vooral iemand die het leuk vind om dit soort festivals te bezoeken. Neem gerust je vriend mee, dan neem ik de mijne ook mee!



Ik heb altijd al weinig vriendinnen gehad, daar heb ik het best wel eens moeilijk mee.. soms ga je dan aan jezelf twijfelen, wat wel zonde is... maar ik ben nu op een leeftijd dat ik dit durf te zeggen en ik zie duidelijk dat ik niet de enigste ben!



Als mijn berichtje je aanspreekt, feel freee to contact me!



Liefs! En een fijne kerst!!
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden, wat een top idee! Ik heb zojuist een mail gestuurd naar het genoemde adres. Ik ben 27, vrijgezel en woon sinds een half jaar in Rotterdam. Het lijkt mij leuk om wat meer sociale contacten op te doen, bij voorkeur voor een drankje of een dansje ?????
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



jeetje wat herkenbaar allemaal! Ik woon sinds een jaar in Rotterdam, maar merk nu dat ik het gezellig omgaan met meiden mis! Ik hou van m'n vriend, maar wil ook wel eens dingen met vriendinnen ondernemen, maar die wonen verder weg en 'piep' je niet zomaar even op. Ik ga een mailtje sturen.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden,



Hebben jullie inmiddels al met elkaar afgesproken? Ik reageer een beetje laat maar waag toch maar een gokje!



Ik ben 26 jaar, single mommy en vind het leuk om nieuwe meiden te leren kennen. Ik kom uit Gouda maar rdam is heel dichtbij en reizen vind ik niet zo erg. Kan ik nog mailen (of wordt de mail niet meer bekeken)?



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
.
opaque wijzigde dit bericht op 14-06-2017 03:42
98.94% gewijzigd
Life is always rocky when you're a gem.
Alle reacties Link kopieren
Haai,

ik zou ook graag in contact komen met de gezellige dames hier.
weet niet of er nog een leuke groep is ontstaan, maar hoop op een berichtje..

Ik ben zelf bijna 26 en woon ook in rotterdam, woon wel samen en heb een zoontje van 7.

maar mis toch wel de dingen die echt meisjesachtig zijn,, dat vinden mijn mannen echt niet leuk haha !

groetjes en wie weet tot snel op de whatsapp op chat ofzo :)

Samantha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven