Gezelligheid gezocht in Rotterdam

18-10-2016 13:04 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey ladies!



Ik heb mijn stoute schoenen maar aangetrokken en dacht...waarom ook niet?!



Ik ben 32 jaar en kom uit Rotterdam. Ik heb veel vriendinnen waar ik nog regelmatig iets leuks mee doe, maar zoals je zelf ook herkent....ik heb nog zeeen van tijd over en zou het SUPER vinden om nieuwe meiden te leren kennen om met (hopelijk) jou leuke dingen mee te gaan doen!



Ik ben een fanatieke sporter (fitness), maar ik hou ook zeker van een hapje/drankje, mezelf helemaal op te doffen en uit te gaan om te sjansen en te dansen, festivalletje pakken.

En voor de rustige kant van me hou ik ook zeker van theeleuten om ondertussen over van alles en nog wat te praten, biosje...etc etc.



Zou het heeeeeel leuk vinden als jij net zo in het leven sta als ik...om dit samen met nog meer vriendinnen te mogen meemaken.

PB'tje is natuurlijk handiger



groetjes en tot snel!
Alle reacties Link kopieren
Je PB optie staat niet aan ;)
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
Done
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een berichtje gestuurd! (-;
Alle reacties Link kopieren
Hey dames,



Ik ben 29 en kom ook uit Rotterdam.



Het lijkt me leuk om met nieuwe meiden in contact te komen. Mijn vriendinnen wonen allemaal samen, en het is lastig om iets te plannen met ze. Ik woon zelf ook samen, maar vind blijkbaar het sociale stukje nog iets belangrijker dan zij Vandaar mijn reactie!
Alle reacties Link kopieren
Hoi K-N,



Je bericht is herkenbaar! Het lijkt mij zeker leuk om nieuwe meiden te leren kennen. mijn mailadres is: versemuntthee1981@gmail.com



Groetjes,
You're never fully dressed without a smile :-)
Alle reacties Link kopieren
@K-N



Je oproepje is niet meer recent dus kan geen pb sturen, maar lijk me leuk om met je in contact te komen (ina1987@live.nl)
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij leuk en gezellig om aan te haken. Heb ongeveer dezelfde hobby's en zit in hetzelfde herkenbare circuit

Appelmoesje81@gmail.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven