Vriendinnen omg. Rotterdam

11-08-2016 12:15 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee!



Na lang twijfelen heb ik toch maar een account aangemaakt. Veel van mijn vriendschappen zijn namelijk verwaterd en ik wil heel graag nieuwe mensen leren kennen. Ik ben 21 jaar en werk in het onderwijs als docent. Sinds een half jaar woon ik met mijn vriend in Rotterdam. Ik vind het leuk om te zwemmen, films te kijken, te kletsen of ergens wat te drinken.



Het lijkt mij dus leuk om nieuwe mensen te leren kennen om iets leuks mee te doen. Mocht je buiten Rotterdam wonen, is dat voor mij ook geen probleem



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hey! Ik woon ook in de omgeving Rotterdam, en ben 21 jaar. Zelf volg ik nog een opleiding en werk ik parttime. Ik geloof dat onze interesses wel redelijk overeen komen. Probeerde je al een pb'tje te sturen maar die staat uit bij jou? Als je wilt kun je me een berichtje sturen, zou het erg leuk vinden in contact te komen
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik heb je een pb'tje gestuurd (of dat iig geprobeerd, haha). Ik hoop dat het is aangekomen
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik ben 24 jaar en ik woon in Rotterdam. Mij lijkt het ook erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Ik hou ervan om leuke dingen te doen zoals: Winkelen,een drankje doen, stukje wandelen/fietsen,dagjes weg enz. Stuur me maar een pb als het je leuk lijkt om contact te hebben!
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij ook leuk! Ik ben 23, woon in de buurt van Rotterdam.

Ik werk ook in het onderwijs en studeer in Rotterdam.

Mijn hobby's zijn muziek, gezellig praten, terrasje, winkelen etc.

Je mag mij ook een berichtje sturen als je wilt!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga een pb'tje sturen
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden!



Uiteindelijk ben ik via Google op het Viva forum beland. Ik lees net jullie berichten en zou het ontzettend leuk vinden aan te sluiten, mochten jullie daar open voor staan. Ik ben wellicht wat ouder, 29 jaar, maar ben vanwege mijn baan recent in Rotterdam komen wonen (van origine uit Groningen) en ken verder niemand. Het lijkt me erg leuk om niewe mensen te leren kennen.



Groetjes,

Sharon
Alle reacties Link kopieren
Hi, heel herkenbaar helaas het verwateren van vriendschappen! Ik woon zelf in de omgeving van Rotterdam en ben 26. Ik hou van winkelen, terrassen, lekker eten, fitnessen en gewoon een beetje bankhangen met een serie of filmpje op zijn tijd. Als je het leuk vindt kun je mij een berichtje sturen



Alle reacties Link kopieren
Heey meiden,

Net als jullie lijkt het mij leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Ik ben 26 en woon in de buurt van Rotterdam. Is het misschien leuk om een groepje te starten via de mail om elkaar een beetje te leren kennen? Wie weet kunnen we dan een keer een drankje doen
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Heb net zelf ook een topic geopend maar zie dat jullie ook allemaal vriendinnen zoeken in Rotterdam!

Ik ben 22 en net begonnen aan een Research Master aan de Erasmus Universiteit. Ik hou van koken, concerten/festivals bezoeken, shoppen en reizen.

Stuur me gerust een berichtje als je denkt dat onze interesses een beetje overeen komen
Explore more
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik Cheyenne en woon sinds 2 maanden in Rotterdam.

Ik heb me speciaal aangemeld op ViVA om hier op te kunnen reageren. Ik werk fulltime als vertegenwoordigster en ontmoet dus niet zo snel nieuwe mensen in de stad. Ik zou het leuk vinden om in contact met jullie te komen!

Groetjes,

Cheyenne
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Lezen to en anderen hier nog?



Ik heb dezelfde interesses en het lijkt me leuk om in contact te komen met jullie
Alle reacties Link kopieren
Hey!



Hier nog iemand uit Rotterdam!



Lijkt me leuk om met jullie in contact te komen!



Groeten,



Kim
Alle reacties Link kopieren
Hoi Happinez,



Als je je berichtenfunctie aanzet, kan ik je een berichtje sturen
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik heb interesse.

Ik ben ilse en ik ben 24 jaar, ik woon in de buurt van rotterdam.

Ik hou van shoppen, terrasjes/lunchen, naar de film of gewoon bankhangen en een film kijken.



Misschien een vreemde vraag maar misschien is een groeps chat leuk? Ik weet niet of het via hotmail, (messenger) kan of skype.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Leuk om te zien dat mijn topic nog zo actief is! Een groepchat klinkt leuk Ik ben er zelf niet zo heel goed in om dat bij te beheren e.d., maar misschien dat iemand anders dat wel kan? Dan kunnen anderen aansluiten als ze dat willen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik heb een e-mailadres aangemaakt: viaviva@outlook.com.



Als je interesse hebt, stuur een mailtje en dan zorg ik dat we allemaal met elkaar in contact komen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven