Napraattopic 69

12-10-2016 22:25 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.



Lees hier de OP van het Napraattopic.



Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.



Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.



Veel napraat plezier!



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Alixane schreef op 06 november 2016 @ 18:29:

[...]



Ach, een mens mag toch blijven hopen/dromen/in sprookjes geloven?Tuuuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:barbaracartland schreef op 06 november 2016 @ 18:28:

Het zal me benieuwen. Ik heb wel de indruk dat als een post een paar keer gestaft wordt, dat vaak al voldoende is, ongeacht de inhoud.Ik vind de staf sowieso belachelijk als ik kijk naar degene die heeft gestaft.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Alixane schreef op 06 november 2016 @ 18:26:

Nou, als dat stafje wordt gehonoreerd dan is het het ultieme bewijs dat er niet wordt gelezen maar, in sommige gevallen, echt alleen naar de staf wordt gekeken.Waar is daar? Ja ik ben nieuwsgierig
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:barbaracartland schreef op 06 november 2016 @ 18:28:

Het zal me benieuwen. Ik heb wel de indruk dat als een post een paar keer gestaft wordt, dat vaak al voldoende is, ongeacht de inhoud.Geef maar een gil : dan ritselen we ondergronds wel wraak
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Jullie steun is hartverwarmend!
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 06 november 2016 @ 18:30:

[...]





Waar is daar? Ja ik ben nieuwsgierig ALGEMEEN VLUCHTELINGENTOPIC DEEL 7
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:barbaracartland schreef op 06 november 2016 @ 18:31:

Jullie steun is hartverwarmend!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 november 2016 @ 18:31:

[...]



Geef maar een gil : dan ritselen we ondergronds wel wraak Ja hoor, geen enkel probleem. De staffert in kwestie heeft genoeg ondergrondse munitie gegeven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Alixane schreef op 06 november 2016 @ 18:32:

[...]



ALGEMEEN VLUCHTELINGENTOPIC DEEL 7Dank je.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 06 november 2016 @ 18:33:

[...]





Ja hoor, geen enkel probleem. De staffert in kwestie heeft genoeg ondergrondse munitie gegeven.O ja, dat is die.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Dat is mooi kut, heb ik dat topic in mijn favo lijst.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 06 november 2016 @ 18:38:

Dat is mooi kut, heb ik dat topic in mijn favo lijst.



Ja heb ik dus echt geen zin in..



we kunnen toch gewoon terugstaffen
Alle reacties Link kopieren
quote:Alixane schreef op 06 november 2016 @ 18:30:

[...]



Ik vind de staf sowieso belachelijk als ik kijk naar degene die heeft gestaft. Ik heb het net gelezen. Dat was dus die ene die ik eerst zo leuk vond totdat ik een aantal posts las van die ene op de pijler actueel. Wat kun je je toch in mensen vergissen
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Nouja, ze braken het vanzelf wel weer vol. En vol is vol, ook voor hen
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg iedere keer weer een stomp in mijn maag als het topic over MV in mijn favo lijst verschijnt
geneet van 't laeve
quote:charlottew88 schreef op 06 november 2016 @ 18:41:

[...]





Ik heb het net gelezen. Dat was dus die ene die ik eerst zo leuk vond totdat ik een aantal posts las van die ene op de pijler actueel. Wat kun je je toch in mensen vergissen Ja idd, overal leuk, behalve actueel dan gaat het compleet mis
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinda-Kaas schreef op 06 november 2016 @ 18:40:

[...]





Ja heb ik dus echt geen zin in..



we kunnen toch gewoon terugstaffen

Heeft niet bij elke mod effect, alleen maar bij die ene.

Maar even kijken of er wat gebeurt met dat debielerige stafje, anders kunnen we massaal off topic in het mod topic. Altijd spannend.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chevron schreef op 06 november 2016 @ 18:44:

[...]



Ja idd, overal leuk, behalve actueel dan gaat het compleet misJa dan komt de ware aard naar boven.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 november 2016 @ 18:44:

[...]



Heeft niet bij elke mod effect, alleen maar bij die ene.

Maar even kijken of er wat gebeurt met dat debielerige stafje, anders kunnen we massaal off topic in het mod topic. Altijd spannend.Daar doe ik dus niet aan mee. Dan heb ik namelijk een week vakantie
Alle reacties Link kopieren
quote:Philae schreef op 06 november 2016 @ 18:46:

[...]



Daar doe ik dus niet aan mee. Dan heb ik namelijk een week vakantie Mail sturen mag ook. Of een topic erover openen, of....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Om te kotsen, echt.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:charlottew88 schreef op 06 november 2016 @ 18:45:

[...]





Ja Andre komt de ware aard naar boven.Ik dacht steeds dat ik haar met iemand anders verwarde, maar het is jou dus ook opgevallen.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 november 2016 @ 18:47:

[...]



Mail sturen mag ook. Of een topic erover openen, of....Mails komen nooit aan. Dat zou je ondertussen moeten weten
Alle reacties Link kopieren
quote:Chevron schreef op 06 november 2016 @ 18:48:

[...]





Ik dacht steeds dat ik haar met iemand anders verwarde, maar het is jou dus ook opgevallen.Ja helaas wel.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Actueel is een prima pijler om forummers in te schatten. Ik persoonlijk neem niemand serieus op de kinderpijler over opvoeden, of op relaties over hoe je een liefdevolle relatie met wie dan ook opbouwt en onderhoudt als het iemand kennelijk geen ene reet uitmaakt als er mensen dood gaan van de honger of een rotleven hebben vanwege oorlog etc.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven