Entertainment alle pijlers

The Walking Dead: "the eye of the tiger"

06-11-2016 13:59 2978 berichten
Alle reacties Link kopieren

Welkom bij The Walking Dead: "the eye of the tiger"

"Today was a productive damn day. Now, I hope for all your sake that you get it now.

That you understand how things work. Things have changed.

Whatever you had going for you, that is over now. (...)

Welcome to a brand new beginning, you sorry shits."

— Negan

En Ja hij had gelijk we lopen nog te huiveren, huilen en zijn in totaal ontkenning na wat hij Abraham en Glenn heeft aangedaan

maar life goes on, en dat deed het, want we zijn niet alleen een koning maar ook een tijger rijker.

hoe zal het onze groep vergaan ? krijgen we Daryl nog terug ? Zal Maggie haar kindje in orde zijn ?

Zal Rick blijven buigen voor Negan ?

En dan de koning ? Zouden we niet allemaal een koning(in) willen zijn (ik wel in een z-a)

Niemand van ons weet het, dus laten we samen weer genieten/huilen/boos worden en kwijlen in dit topic

But Remember

"Never bullshit a bullshitter." —Ezekiel

Zoals voor daar geldt, gelden de regels ook voor hier :

Regels omtrent spoilers:

* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.

* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.

Als je eerder gekeken hebt, absoluut geen spoilers plaatsen!!!

* Een crush hebben op Rick, Daryl of Negan is verplicht maar het hoeft niet,

Even 1 moment stil staan bij dat wat er had kunnen zijn,

N.B

Voor de Lurkers en Newbies :

voordat jullie afschrikken

De Dutch Walking Dead Begrippenlijst,

Een Lovestar/Lovestarren: een reactie typen terwijl je iets kijkt of andere reacties leest, waardoor je veel verschillende reacties in één post krijgt. OF op vrijwel iedereen een reactie geven.

Een baami/baami-en: alles teruglezen zodat je helemaal bij bent

Een ZQ/ZQ'en: op een bitchende manier overkomen of je (h)eerlijk ongezouten mening geven. ( )

Een mama_lin/mama_lin'en: rijmen in je posts

Een Dory/Dory'en: een reeks memes/gifs plaatsen (en dingen vergeten ;))

Een Dragisa(atje)/Dragisa'en: comic-info uit de mouw schudden

Een Starshine/Starshinen: obscure feitjes en weetjes over de serie of celebs posten

Een mamsvan/mamsvannen: een hots hebben voor/kwijlen over een celeb of character uit de serie (aka queen bakvis).

De links :

De Comics

Het vorige topic

O en de Topic titel liedje :

The Surviver : Eye of the Tiger
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:mamsvan schreef op 07 november 2016 @ 23:28:

Ben eindelijk vrij van mijn dochter... Die werd wakker tijdens twd

Heb nog een Love star gedaan maar half niet zo goed als Love star zelf en die schrijf ik morgen.. Heb nu een bijna slapend meisje op mij die ik zo in haar bedje leg...

Nahhhh, de aflevering is saai, dus ook een saaie Lovestar

Twd gekkie
Nu zit dat liedje in mijn hoofd...
quote:Dragisa schreef op 07 november 2016 @ 23:41:

[...]

Ik snap jou visie volledig.

AMC zou nooit de "echte" negan kunnen laten zien, wat ze nu met het karakter doen is in mijn optiek de beste optie. Als The Walking Dead een Nederlandse productie was geweest had ik niet tevreden geweest, maar met de middelen die AMC heeft hebben ze dit karakter prima vorm gegeven.Ja dat is ook zo. En het is ook gewoon goed geacteerd, dus ik kan er prima meeleven. Maar het zorgt er wel voor dat ik persoonlijk Negan nog onsympathieker ga vinden, omdat hij voor mij ' enger' overkomt. Comic versie is wat larger than life ofzo, dan kan ik het beter als karakter zien ipv dat er echt zulke verknipte mensen rondlopen. Maar misschien wordt dat nog minder als de serie vordert, we hebben Negan immers nog maar een paar afleveringen gezien.
quote:Lovestar schreef op 07 november 2016 @ 23:45:

[...]

Vlijmscherp

[afbeelding]
Dat shiva-pak in talking dead ligt nu op de grond als kleedje. Hilarisch!
Als er achter elkaar aan gerend wordt met fakkels en hooivorken doe ik trouwens niet mee, hoor. Ik moedig jullie wel aan.
quote:Liadan schreef op 07 november 2016 @ 23:49:

Als er achter elkaar aan gerend wordt met fakkels en hooivorken doe ik trouwens niet mee, hoor. Ik moedig jullie wel aan.

Ik moet opeens denken dat de meeste onder ons de tieten moeten vast tapen aan onze torso of eerst een goede sportbh aan moeten doen omdat ze andere alle kanten op bouncen

quote:Starshine-2 schreef op 07 november 2016 @ 23:43:

[...]

Saai, saai. ...ja ik voel je wel. Ik vind dat hij steeds net niet lekker uit de verf komt. De Daryl in S1 t/m 4 kletste, was gevat, was boos, maakte grappen. Maar daarna liep hij alleen maar te pruilen, liet dat haar maar voor zijn ogen hangen. Jammer.

Had in het begin in Alexandria even hoop dat hij weer de oude werd, maar nee. Hij loopt alleen maar te mompelen en zich af te sluiten voor alles. Geen wonder dat Carol uit armoe maar met Tobin ging Ja, mijn gevoel van Daryl is saai hangt wel een beetje samen met het feit dat hij alleen nog maar kan grommen ofzo. En dat hij nog onschendbaarder is dan Glenn ( )was
quote:Starshine-2 schreef op 07 november 2016 @ 23:48:

Dat shiva-pak in talking dead ligt nu op de grond als kleedje. Hilarisch!Begint over 10 minuten, ff kieken. Ben benieuwd
Ja! Ik ga ook Talking Dead kijken! Ik heb toch de hele dag geslapen.
quote:Lovestar schreef op 07 november 2016 @ 23:50:

[...]

Ik moet opeens denken dat de meeste onder ons de tieten moeten vast tapen aan onze torso of eerst een goede sportbh aan moeten doen omdat ze andere alle kanten op bouncen

Ik heb beter wapen.

Mijn knuppel

En ja ik riep mijn daryl... Mijn negan....
quote:Merlijne schreef op 07 november 2016 @ 23:51:

[...]

Ja, mijn gevoel van Daryl is saai hangt wel een beetje samen met het feit dat hij alleen nog maar kan grommen ofzo. En dat hij nog onschendbaarder is dan Glenn ( )wasIk ben wel blij dat ze nu eindelijk wat met Daryl gaan doen. Ik vond dat zijn personage een beetje teveel op de achtergrond verdween voor iemand die er al vanaf het begin bij is.
En dan nog even mijn eerste gevoel na de aflevering vanuit het spoiler topic geplakt (bewaar ik volgende week voor hier, vind de twee topics ook wat onhandig):

Ik heb deze aflevering vooral veel aan/over eten nagedacht.

Eerst die gigantische lading mosterd op brood

(En daarna een voor apocalyps begrippen erg lekker uitziend broodje)

En daarna het broodje hondenvoer wat maar terug bleef komen

En tussendoor dan nog wat Daryl en Dwight.
Daryl

[...]

Ik ga na bed nagenieten van mijn de 2 mannen... Morgen talking dead kijken...

Fijne nacht allemaal en daryl negatievelingen

RUN

[...]

Eén van de redenen dat ik wel even aan de kant blijf. Naast dat het me hilarisch lijkt om jullie te zien gaan. Krijsend: 'Daryl is al een paar seizoenen saai! Ik wou dat hij opgevreten werd' 'Neeee, niet MIJN Daryl!!!'

[...]

quote:Liadan schreef op 07 november 2016 @ 23:58:

[...]

Eén van de redenen dat ik wel even aan de kant blijf. Naast dat het me hilarisch lijkt om jullie te zien gaan. Krijsend: 'Daryl is al een paar seizoenen saai! Ik wou dat hij opgevreten werd' 'Neeee, niet MIJN Daryl!!!'
Het was dus mosterd he ? Ik dacht echt heel even pindakaas.. Toen dacht ik O nee toch mosterd. Wie doet er nu tomaat op pindakaas..

[...]

[...]

Eén van de redenen dat ik wel even aan de kant blijf. Naast dat het me hilarisch lijkt om jullie te zien gaan. Krijsend: 'Daryl is al een paar seizoenen saai! Ik wou dat hij opgevreten werd' 'Neeee, niet MIJN Daryl!!!'Ooooooh, hier moet ik van schuddebuiken.
Ik durf trouwens geen vergif in te nemen op het overleven van Daryl dit seizoen. Kan best dat hij op het eind Dwight vergeeft en hem helpt ontsnappen zodat hij TF kan helpen, maar dat met de dood moet bekopen.

Ik geloof niet dat hij onschendbaar is. Op dit moment is alleen de Grimesfamilie onschendbaar in mijn ogen en de rest kan gewoon dood. Okay, een populair personage als Daryl zal niet dood gaan omdat hij te dicht langs dat hek loopt en een walker aan zijn arm heeft hangen, maar dood kan hij. Het zal wel een grote cliffhangerdood zijn.
Mijn moeder praat vuil over negan via de app..
quote:mamsvan schreef op 08 november 2016 @ 00:06:

Mijn moeder praat vuil over negan via de app.. Ik begrijp je moeder best, denk ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven