Nieuw fenomeen (?): sperm snatchers

05-06-2007 19:52 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
AMSTERDAM - De Engelse krant The Sun waarschuwt zijn mannelijke lezers dat ze in de kroeg moeten uitkijken voor een nieuw roofdier: de vrouw op leeftijd die een kerel wil misbruiken om snel een kind te krijgen.





Ze zijn jong, alleenstaand en willen persé een eigen kind. Het enige dat ontbreekt, is echter een man. Geen probleem. Je verleidt een kerel in de kroeg, kaapt zijn sperma en wordt zwanger. Groot-Brittannië is in rep en roer door nieuwe rage onder alleenstaande vrouwen met ‘rammelende eierstokken’.

 

De Britse krant The Sun omschrijft de vrouwen die op zoek zijn naar mannelijke zaadcellen voor een bevruchting als ‘sperm snatchers’. Ze staan in groepjes in de hoek van een rokerige bar, slechts gekleed in niets verhullende kleding en op hoge naaldhakken, en beloeren hun prooi als hongerige roofdieren, beschrijft de krant de werkwijze van de vrouwen.





De vrouwen om wie het gaat hebben geen tijd en zin een langdurige relatie. En eenmaal tussen de lakens gaat het maar om een ding: zo snel mogelijk zwanger worden.



De 25-jarige Selina Arnell uit Bristol is zo’n alleenstaande vrouw met een vurige kinderwens. ,,In de bus keek ik naar niets anders dan baby’s en zwangere vrouwen. Dat wilde ik ook. Maar ik had een probleem. Ik had geen vent en wilde er ook geen”, zegt Arnell.



De 25-jarige single hopte van het ene feest naar het andere. ,,Ik ging op stap, puur en alleen om te zoeken naar een potentiële vader van mijn kind.” Volgens Arnell waren de meeste mannen die ze versierde te dronken om te beseffen dat ze werden gebruikt. Tot haar grote spijt is het nog niet gelukt zwanger te worden. ,,Natuurlijk maak ik me zorgen om geslachtsziekten. Maar ik ga net zo lang door totdat ik zwanger ben.”





Timika Brown (21) uit Mitcham was wel succesvol in het kapen van  sperma van de 25-jarige Mark. Ze raakte zwanger. Dat hun verhouding na een maand over was, maakt Brown niets uit. ,,Ik heb gekregen wat ik wilde, zijn sperma.”

Doet me denken aan het liedje van Ace of Base:  "all that she wants is another baby"



Als we dit verhaal serieus moeten nemen vind ik het een vreemde ontwikkeling.  Waarom gebruiken die mannen geen condoom ?  Of worden de condooms na afloop stiekum uit de prullebak gevist om de inhoud alsnog te insemineren ?

Waarom gaan die vrouwen niet naar een spermabank als ze solo moeder willen worden ?   En kan zo'n man verplicht worden tot alimentatie ?
Alle reacties Link kopieren
Waarom gebruiken die mannen geen condoom ? 
Dat is ook de eerste vraag die in me opkwam, toen ik het artikel doorlas... Waarom beseffen die mannen dat niet?
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren




quote: Tenderlover schreef



Waarom gebruiken die mannen geen condoom ? 

Dat is ook de eerste vraag die in me opkwam, toen ik het artikel doorlas... Waarom beseffen die mannen dat niet?



Om met een collega van me te spreken: 'Op een gegeven moment zíe je gewoon dat het bloed in 1 keer uit de hersen wordt weggetrokken en naar beneden zakt. En dan denken mannen alleen nog maar met hun pik'
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft het niet gebruiken van een condoom te maken met die andere trend in Engeland: Het zogenaamde "binchdrinking"

Zoveel mogelijk drank in zo kort mogelijke tijd naar binnen werken. Dan weet je niet eens meer wie je tegen het elektriciteitshuisje achter de kroeg aan zet, laat staan dat je nog weet dat je er beter een rubbertje om kan doen....:(
Alle reacties Link kopieren


Misschien heeft het niet gebruiken van een condoom te maken met die andere trend in Engeland: Het zogenaamde "binchdrinking"

Zoveel mogelijk drank in zo kort mogelijke tijd naar binnen werken. Dan weet je niet eens meer wie je tegen het elektriciteitshuisje achter de kroeg aan zet, laat staan dat je nog weet dat je er beter een rubbertje om kan doen....:(
Maar als een man zoveel gezopen heeft dan kan ie vaak toch niet eens meer een stijve krijgen? Geen wonder dat die ene vrouw nog niet zwanger is :D
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ken zo'n vrouw die het gedaan heeft, en daarna probeerde ze ook om die man voor haar kind te laten betalen.....



Probleem was alleen.....? wie was het ook weer?

Toen moesten er 5 mannen opdraven voor een vaderschapstest!



Die waren allemaal hoogste verontwaardigd!



Daar moet ik dan weer HEEL hard om lachen!



Stelletjes sukkels!
Alle reacties Link kopieren
binchdrinking = binge drinking.



The Sun moest blijkbaar wat ruimte opvullen want dit is geen nieuw verhaal.

Ze hebben er alleen een andere naam aan gekoppeld.



Het phenomeen was al eerder bekend onder de naam "Sperm Bandits".



Ach, ik kijk nergens meer van op tegenwoordig..................



Trouwens, The Sun heeft de reputatie in Engeland van "gutter press", riool journalistiek dus. Alles wat je daarin leest kan je met een korreltje zout nemen (niet dat dit phenomeen niet bestaat).



Oh ja, en iemand vroeg waarom die vrouwen niet gewoon naar de sperma kliniek gaan. Kan in Engeland niet als alleenstaande vrouw volgens mij.

Daar zijn ze een stuk conservatiever dan NL.
Hahaha, sperm snatchers!

Nou van mij mogen ze.
Alle reacties Link kopieren
Moet meteen denken aan My Uncle Oswald van Roald Dahl.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven