Napraattopic 69

12-10-2016 22:25 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:DorothyParker schreef op 09 november 2016 @ 20:33:

Hoezo Nee? Wat is er veranderd?

Niks. Alleen hebben wij de regels onthouden, en jij niet.

quote:YellowDiamond schreef op 09 november 2016 @ 20:32:

[...]

Klopt maar wel grote kans dat je topic dan toch wegens trollen wordt weggehaald.

Van mij is ook al eens gewoon een onzintopic wegens trollen weggehaald.

Dat is net mijn punt. Het kan om die reden wel verwijderd worden, maar dat zegt toch niet dat ik effectief trol?

Maar dan begin ik weer een grotere discussie.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Hoe gaat het bansysteem dan nu?
quote:DorothyParker schreef op 09 november 2016 @ 20:38:

[...]

Dat is net mijn punt. Het kan om die reden wel verwijderd worden, maar dat zegt toch niet dat ik effectief trol?

Maar dan begin ik weer een grotere discussie.Nee inderdaad niet dat ligt maar net aan of iemand je staft en welke mod dat stafje beoordeelt.
quote:DorothyParker schreef op 09 november 2016 @ 20:33:

Hoezo Nee? Wat is er veranderd?

Dacht jij dit écht?

Waarschijnlijk heb je gewoon een paar keer een mod getroffen die jou niet direct wilde bannen, maar je eerst even probeerde te waarschuwen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 09 november 2016 @ 20:48:

[...]

Dacht jij dit écht?

Waarschijnlijk heb je gewoon een paar keer een mod getroffen die jou niet direct wilde bannen, maar je eerst even probeerde te waarschuwen.

Dat was toch het systeem dat Mods een jaar geleden steeds vertelden?

Eens, ik ben de laatste tijd niet meer vaak komen posten, maar dat waren toch de regels?
quote:YellowDiamond schreef op 09 november 2016 @ 20:41:

[...]

Nee inderdaad niet dat ligt maar net aan of iemand je staft en welke mod dat stafje beoordeelt.Gezellig
Aangezien iedereen mijn vraag als een grap ziet, wat zijn de huidige regels?
Waarschuwing, 24 uurs ban, 48 uur ban, week ban, maand ban, perma ban. Als tussen iets drie maand zit word de laatste straf gewist van het strafblad. Tenminste zo begreep ik het.
quote:DorothyParker schreef op 09 november 2016 @ 21:11:

Aangezien iedereen mijn vraag als een grap ziet, wat zijn de huidige regels?Het staat ook gewoon in de huisregels.
Inderdaad was het vervelend gedrag,en ook flauw ja. Trollen was het niet. Maar ik ben de topics over kindvrij echt zo spuugzat. Waarom zou je een topic openen om je te verantwoorden als je blijkbaar zo overtuigd bent. Dan is die overtuiging er dus niet. En waarom zou kinderen krijgen zo vanzelfsprekend moeten zijn?

Maar goed, ik heb niets tegen die TO, ik ken haar niet eens, nooit eerder bewust op het forum gezien, wel schieten de kindvrijtopics enorm in mijn irritatiezone. En ik had een wijntje op
Ab imo pectore
quote:DorothyParker schreef op 09 november 2016 @ 21:11:

Aangezien iedereen mijn vraag als een grap ziet, wat zijn de huidige regels?Staat in de huisregels'.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Chevron schreef op 09 november 2016 @ 21:13:

Waarschuwing, 24 uurs ban, 48 uur ban, week ban, maand ban, perma ban. Als tussen iets drie maand zit word de laatste straf gewist van het strafblad. Tenminste zo begreep ik het.

Ik ben tot de maandban gegaan en kreeg steeds een waarschuwing (meestal net 30 seconden voor de ban, maar was dan ook niet lief).

Zou ik een mail moeten sturen om te vragen of ze nog waarschuwingen geven voor een ban?
quote:emmylou schreef op 09 november 2016 @ 21:18:

Inderdaad was het vervelend gedrag,en ook flauw ja. Trollen was het niet. Maar ik ben de topics over kindvrij echt zo spuugzat. Waarom zou je een topic openen om je te verantwoorden als je blijkbaar zo overtuigd bent. Dan is die overtuiging er dus niet. En waarom zou kinderen krijgen zo vanzelfsprekend moeten zijn?

Maar goed, ik heb niets tegen die TO, ik ken haar niet eens, nooit eerder bewust op het forum gezien, wel schieten de kindvrijtopics enorm in mijn irritatiezone. En ik had een wijntje op

nah sorry zo overtuigd klonk het niet maar goed.

was het lekker btw
quote:emmylou schreef op 09 november 2016 @ 21:18:

Waarom zou je een topic openen om je te verantwoorden als je blijkbaar zo overtuigd bent. Dan is die overtuiging er dus niet. En waarom zou kinderen krijgen zo vanzelfsprekend moeten zijn?

Juist omdat kinderen krijgen zo vanzelfsprekend is, en de norm, voelt het altijd als afwijkend als je bewust kinderloos bent/wil blijven.

Dus ik snap wel dat die overtuiging dan niet altijd helemaal overeind blijft.

Ik denk juist als het minder vanzelfsprekend zou zijn er een stuk minder topics over geopend zouden worden.
quote:DorothyParker schreef op 09 november 2016 @ 21:21:

[...]

Ik ben tot de maandban gegaan en kreeg steeds een waarschuwing (meestal net 30 seconden voor de ban, maar was dan ook niet lief).

Zou ik een mail moeten sturen om te vragen of ze nog waarschuwingen geven voor een ban?Nou je krijgt maar 1 officiële waarschuwing, tenzij je 3 maanden lief hebt gespeeld, dan wordt de laatste 'straf' kwijt gescholden. Maar ik heb maar 1 keer een ban gehad maar wel meerdere waarschuwingen. Maar wat waren geen officiële waarschuwingen. En die 'gewone' waarschuwingen heb ik dan gekregen voor offtopic ofzo, lichte vergrijpen in ieder geval.
quote:ZombieQueen schreef op 09 november 2016 @ 21:25:

[...]

Nou je krijgt maar 1 officiële waarschuwing, tenzij je 3 maanden lief hebt gespeeld, dan wordt de laatste 'straf' kwijt gescholden. Maar ik heb maar 1 keer een ban gehad maar wel meerdere waarschuwingen. Maar wat waren geen officiële waarschuwingen. En die 'gewone' waarschuwingen heb ik dan gekregen voor offtopic ofzo, lichte vergrijpen in ieder geval.

Ik ben nu al meer dan een jaar niet meer aanwezig geweest. Maar het was waarschuwing- 24 uur - waarschuwing - 48 uur.

Maar blijkbaar worden troltopics ook verwijderd. Jammer.

Wat is een officiële waarschuwing?
quote:DorothyParker schreef op 09 november 2016 @ 21:21:

[...]

Zou ik een mail moeten sturen om te vragen of ze nog waarschuwingen geven voor een ban?Uhh waarom?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nijntje021 schreef op 09 november 2016 @ 21:21:

[...]

nah sorry zo overtuigd klonk het niet maar goed.

was het lekker btw Ja een best Merlotje
Ab imo pectore
quote:DorothyParker schreef op 09 november 2016 @ 21:33:

[...]

Ik ben nu al meer dan een jaar niet meer aanwezig geweest. Maar het was waarschuwing- 24 uur - waarschuwing - 48 uur.

Maar blijkbaar worden troltopics ook verwijderd. Jammer.

Wat is een officiële waarschuwing?Lees de huisregels even, dit wordt ietwat irritant.
quote:emmylou schreef op 09 november 2016 @ 21:34:

[...]

Ja een best Merlotjetoppie meid
Een jaar? Hahaha. Rare tijdbeleving.
Nah, ook in napraat mag je kennelijk geen oude nicks noemen, een waarschuwing op mijn smetteloze bordje. :(

Dus het zal wel kloppen wat ik dacht, anders werd ik niet gestaft volgens mij hebben we er een gedoogforummer bij.
Beste forummers,

We willen jullie er graag op wijzen dat nickhinten ook hier in het napraattopic niet is toegestaan. Mocht je het vermoeden hebben dat een gebande forummer op een andere account actief is dan kun je ons mailen of de gebruiker in kwestie staffen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Het is waarschuwing 24 uur, 48 uur, week, maand, perma

Als je tussendoor 3 maanden geen regels overtreedt is je lei weer schoon en begin je weer bij waarschuwing.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven