Ervaringen fotografiecursus Nijmegen?

10-11-2016 16:14 5 berichten
Ooit heb ik een tijdje gefotografeerd, toen nog analoog. Door drukte op het werk etc. is dat doodgebloed, maar ik wil het toch weer oppakken.

Nu is er natuurlijk best het een en ander veranderd met alle digitale technieken etc. van tegenwoordig en mijn basiskennis is ook best weggezakt. Omdat ik het ook leuk vind om andere mensen te ontmoeten wil ik een fotocursus doen.

Maar als ik google op fotocursussen in Nijmegen zie ik er best veel en twijfel ik een beetje welke voor mij het beste is.

Wil echt de basis goed leren beheersen, ook technisch gezien en alles uit een digitale spiegelreflex kunnen halen wat erin zit.



Heeft iemand ervaring met fotocursussen in Nijmegen en wil je die met me delen?

Wat was goed, wat minder? Welke zou je aanraden of juist niet?
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerste gedachte is gewoon kijken bij het aanbod van de Lindenberg, zij geven natuurlijk al heel lang cursussen. Zie ook cursussen van Foto Roos staan, die doen dat bij mijn weten ook al heel lang.

Ik denk altijd maar dat als je al zo lang cursussen geeft, dat het dan wel goed zal zijn maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn. De rest van het aanbod zegt me niks eerlijk gezegd. Ken een hele goede fotograaf maar die geeft dan weer geen cursussen. Lastig, hoop dat je nog ervaringen hoort hier..
Ja, ik weet dat de lindenberg eerder altijd goede cursussen gaf. Nu worden de cursussen in de Lindenberg gedaan door een andere club. Ziet er op zich wel goed uit, het is een serieuze optie.



Foto Roos zag ik ook inderdaad, foto Verweij ook trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Foto Roos heb ik zelf goede ervaring mee.
Dank je missbl.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven