Lijf & Lijn alle pijlers

Gezellig samen afvallen mét tabel

16-03-2013 14:06 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan de dames van Gezellig samen afvallen verder, nu met een tabel. Vrijdag is weegdag en dan wordt de tabel bijgewerkt.



We motiveren elkaar om samen de kilo's kwijt te raken. Iedereen op zijn eigen manier, maar samen helpen we elkaar door soms een schop onder de kont en soms een aai over de bol! Nieuwe schrijfsters zijn welkom!



Wijzigingen voor in de tabel graag dik gedrukt, dan kan ik het gemakkelijk terug vinden. Ik ga 1-2 keer per week de tabel aanpassen!



NaamLeeftijdLengteStart gewicht (kg)Huidig gewicht (kg)Afgevallen totaal (kg)Streef gewicht (kg)HVM371,7897,173,023,168,0Sneeuwwitje281,7284,767,916,865,0Felice431,7879,4--74,0Smukke311,6889,080,58,568,0Alegria271,87105,068,336,775,0
Alle reacties Link kopieren
Oef, dat is balen... Je weet waar het door komt, maar wel even een tegenvaller.



Ik deed vanochtend een dansje: 68,6 gaf de weegschaal aan. Het opletten werkt en ik voel me veel beter. Nu volhouden. Volgende week wordt een lastige week, heel erg druk op m'n werk en een paar dagen van huis en dus uit eten. En ik ben nog aan het puzzelen wanneer ik kan sporten. Doel voor komende week is in ieder geval die 68 blijven zien!
Alle reacties Link kopieren
Dat is zeker een fijn getal om te zien Sneeuwwitje!

Misschien kun je eten vooruit koken voor de drukke dagen?

Ik ben inmiddels weer op de goede weg. Doe al een aantal dagen weer strenger voor mezelf. Het is zo gek, hoe dichter ik bij mijn streefgewicht kom, hoe meer ik mezelf toesta. Zo kom ik er nooit

Ik heb gelukkig nu goede pijnstillers voor mijn blessure waardoor ik beter slaap en me beter voel. Dat scheelt bij mij ook heel erg in het snaaien. Vanmorgen woog ik gelukkig alweer 69,3. Dus nog iets meer dan een kilo te gaan.

Mensen in mijn omgeving vinden het trouwens idioot. Die zeggen; Maar je ziet er toch al goed uit? En ja dat is wel zo, maar als ik mezelf ieder jaar weer een paar kilo laat aankomen, dan loopt het straks gigantisch uit de hand, en dat wil ik niet. Ben ook wel een beetje bang voor de hormonen toestand van de overgang die voor de deur staat. Want ik weet hoeveel honger ik van de zwangerschapshormonen kreeg.

Dus toch maar even streng zijn voor mezelf.
Alle reacties Link kopieren
Potverdorie, 1x een patatje eten en direct een kilo aan vocht erbij. Ik woog vanmorgen 70,2. Ik zit trouwens weer in de verkeerde tijd van de maand want oh oh oh wat heb ik een trek om te snaaien.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb het vanmorgen terug weten te brengen naar 70,0 . Pff dat de maandelijkse periode maar snel mag komen, dan weeg ik weer in de 60 en zijn de snoepneigingen ook weg. Ik sta echt op het punt om naar de supermarkt te rennen voor chips en chocolade....
Alle reacties Link kopieren
Hier ook aan de verkeerde kant van de maand. Daarnaast super drukke week gehad en een paar keer niet thuis gegeten, helaas dus niet meer 68 maar weer dicht tegen de 70 aan

Weet in ieder geval weer wat me te doen staat....
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sneeuwwitje,



Ik heb een juichdag hier. Ik wist dat ik vorige week vocht vasthield, maar het resultaat van vanmorgen had ik niet verwacht.

67,8 zag ik vanmorgen verschijnen. Dat is minstens 3 jaar geleden



Nou kijken hoe ik dit vast kan houden. Ik merk nu het eerder donker is en kouder dat ik echt meer moeite heb om na het eten 's avonds nog de deur uit te gaan. De bank lonkt gigantisch. Ik moet mezelf minstens 3 trappen onder mijn achterwerk geven om toch heen te gaan.



Hoe is het bij jou?
Alle reacties Link kopieren
Wauw, wat een mega sprong ineens. Super goed zeg! Daar mag je wel een vreugdedansje voor doen



Hier gaat het best goed, merk dat ik me steeds beter kan beheersen. En sporten gaat ook lekker, sport nu in ieder geval twee keer in de week in een groepje. En dat helpt wel om de deur uit te gaan als het donker is

Zie het alleen nog niet terug op de weegschaal, merk het al wel aan m'n kleren. Dus ik hoop ook snel de weegschaal te zien bewegen!!!



Komende week vakantie, ben benieuwd hoe het gaat als de structuur even weg is!
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Hoe gaat het? Nog steeds vocht aan het verliezen, of nu weer stabiel?

Hier een matige week gehad, vakantie (en geen structuur) is niet zo goed voor de lijn... Wel gesport, dus dat is wel goed gegaan
Alle reacties Link kopieren
He Sneeuwwitje,



Ik heb ook niet zo'n goede week achter de rug. Idd vakantie, andere dingen dan normaal. Heb van de week 1x minder gesport omdat we een kast op moesten halen. En heel gezond gegeten, mwoa.

Gisteren wel wezen sporten en de weegschaal gaf vanmorgen 68,2 aan. Valt me nog mee. Als ik zo rond de 68 blijf schommelen ben ik tevreden. Het is nu zaak om de balans te houden. Dat is nog best lastig

Ik had gisteren zo'n zin om op de bank te gaan hangen, maar toen zei mijn zoon; Nee mama, je moet eerst naar zwemles.

Dus nog iemand in huis die me een schop onder mijn hol geeft als ik het nodig heb....
Alle reacties Link kopieren
Het gaat hier slecht. ...Bah. ....
Alle reacties Link kopieren
O nee!!! Lukt het niet om weer in het ritme te komen? Heb je wel gesport deze week?
Alle reacties Link kopieren
Nee....ik heb ook niet gesport. De rode vlag hangt zo erg uit dat ik het zwembad niet in durf. Heb wel iedere dag een uur gelopen. Maar qua eten...

Ik weet ook niet of ik morgen de weegschaal ga bezoeken....denk dat ik een week oversla.
Alle reacties Link kopieren
Oooo, zo frustrerend en herkenbaar. Misschien toch even de confrontatie aangaan met de weegschaal. Dan weet je ook waar je weer voor moet werken.

Vanaf hier geef ik je in ieder geval even een schop
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel voor de schop

Die heeft gewerkt. Ben toch op de weegschaal gaan staan. Resultaat; 68,8 . Gelukkig nog niet de 68 uit, maar ik moet wel oppassen en van de week toch echt weer aan de slag.

Hoe gaat het bij jou? Gaat het sporten bij jou goed?
Alle reacties Link kopieren
Dan valt de schade gelukkig mee, ik ieder geval nog in de 68. Dan weet je weer waar je voor moet gaan nu!

Hier gaat het wel oké, vanochtend 69,5

Geen 70 maar het mag wel weer wat lager. Sporten gaat lekker, deze week drie keer geweest. Gisteren bootcamp gedaan en heb al lekker spierpijn, denk dat ik daar het hele weekend wel laat van blijf houden
Alle reacties Link kopieren
Aaargh, slecht weekend gehad... De week gaat goed, maar dan eet ik het er in weekend weer aan dat schiet dus echt niet op...
Alle reacties Link kopieren
Hmmm...kan niet zeggen dat het hier beter ging

Was het weekend bij mijn moeder, dat zegt wel genoeg. Heb vanmorgen wel nieuwe schriften gekocht om alles weer op te schrijven. Tot nu toe gaat het vandaag goed. Als tussendoor heb ik fruit en gedroogd fruit.



Succes deze week!
Alle reacties Link kopieren
Heb me weer kunnen herpakken deze week. Al 3x gesport. Gisteren bootcamp gedaan, nu zo'n spierpijn in m'n armen. Kan ze niet meer boven m'n hoofd doen Ach, dan weet je ook weer dat je wat gedaan hebt



Blijf het wel moeilijk vinden in deze periode. Vroeg donker en in de winkels liggen zoveel lekkere dingen.
Alle reacties Link kopieren
Nou de winkels liggen idd vol met euh. ....lekker spul.

En dan moet ik ook nog inslaan voor sint maarten en de schoenen die straks gezet mogen worden.

Ik ben deze week wel weer fijn aan het sporten geweest gelukkig. De weegschaal was redelijk vandaag. 68,7

Dus niks eraan, maar het scheelt maar 1 ons met vorige week

Fijn dat het bij jou ook weer goed gaat. De komende week ga ik proberen om met een grote boog om de kast heen te lopen, en nou maar hopen dat er heeeeeel veeeeeeel kinderen hier langs komen met Sint Maarten
Alle reacties Link kopieren
O ja, Sint Maarten Dat is nu bij ons nieuwe huis ook. Geen idee hoeveel kinderen er komen. Vriend heeft iig iets bedacht wat ze ook wel eens eten tijdens vergaderingen, dus als er veel over is gaat het zo mee naar zijn werk als het tenminste het weekend overleeft, Haha.



Over kinderen gesproken (even off topic), vriend en ik hebben het laatst gehad over stoppen met de pil. Lijkt me zo leuk, maar ook zo spannend. Helemaal omdat ik binnenkort met een nieuwe opleiding ga starten. Maar ja, leeftijd begint ook mee te spelen natuurlijk. We hebben nu afgesproken om in de zomer ervoor te gaan. En sinds dat gesprek ben ik er best mee bezig, heb al een lijstje gemaakt hoeveel pilstrippen ik nog nodig heb

En deze week vertelde een goede vriendin dat ze zwanger is en sindsdien heb ik echt mega last van rammelende eierstokken. Ik wil ineens niet meer wachten, haha.

Vind het allemaal zo spannend, hoe lang zal het duren en wat als het niet lukt...

Nou goed, dit waren even mij off topic hersenspinsels. Wel fijn om het even anoniem op te schrijven.
Alle reacties Link kopieren
He Sneeuwwitje, wat leuk! Ik kan me voorstellen dat het fijn is om het anoniem van je af te schrijven. Het is ook een spannend gebeuren natuurlijk. En logisch dat je hoofd daar nu mee vol zit

Ik vond het zelf eerst een heel gek idee toen wij hier er aan begonnen. Ik had van mezelf nooit gedacht dat ik moeder zou worden. En dan opeens heb je er 3 . Ik vind het nog steeds een gekke gedachte dat het mijn koters zijn. Maar ik ben toch ook iedere dag wel een beetje verliefd op ze. Hahaha

Die reclame van een automerk (ik geloof Citroën ) vond ik ook wel toepasselijk. 2 mensen botsen tegen elkaar op en opeens zijn daar een stel kinderen. ..



Heb hem even opgezocht. ...

reclame

Ik zou zeggen; geniet van jullie voornemen!
Alle reacties Link kopieren
Haha, wat een super leuke reclame Ik denk ook dat het moment dat de pil de deur uit gaat echt gek is. Zoveel jaar was er belangrijk om NIET zwanger te raken en dan is dat ineens weg. Nou goed, eerst nog een tijdje wachten.



Vandaag hardgelopen, was heerlijk met de zon erbij. Had een nieuw pad uitgekozen, maar dat werd een beetje off road en aangezien het veel heeft geregend de laatste tijd zaten m'n schoenen helemaal onder de modder. Maar was wel een leuk rondje. Deze week dus 4x gesport. Zit nu voldaan bij de kachel, weekend...
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sneeuwwitje,



Hoe is het bij jou?

Hier qua sporten een goede week gehad. Met eten iets minder. Heb zo'n trek in van alles en toen kwam ik ook nog een recept tegen van boterkoek. Ai

Gelukkig is de weegschaal heel genadig vandaag. 68,2 , misschien heb ik met de kou gewoon extra energie nodig?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook qua sporten een goede week, maar de rest was minder... M'n broeken zitten niet meer zo lekker, dus ik weet wat me te doen staat! Even al het decembersnoepgoed negeren
Alle reacties Link kopieren
Oooh ik heb een slecht weekend gehad! De kinderen hebben Sint Maarten gevierd en zaterdag ontzettend gesnoept. Dan ga ik vanzelf ook minder goed op mijn eten letten

Gelukkig is dat weer voorbij. Sintsnoep kan ik redelijk laten liggen, alleen marsepein en gevuld speculaas vindt ik af en toe wel lekker. Dus dat haal ik niet in huis. Ik heb meer hartige trek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven