Wifi werkt niet op telefoon

15-11-2016 21:11 19 berichten
Alle reacties Link kopieren




Al heel de avond doet mijn wifi het niet op mijn telefoon. Ik krijg geen berichten binnen op Whatsapp, kan de NOS- en Tinderapp niet openen. M'n telefoon is wel verbonden met de wifi en ook volle sterkte. Hij staat gewoon op verbonden. Zodra ik wifi uitschakel en overga op 3G stromen de berichten op Whatsapp binnen.



Op mijn laptop doet de wifi het wel gewoon. Ik heb de router gereset, wifi op m'n telefoon 20x in- en uitgeschakeld en laten vergeten, in heb m'n telefoon al 60x aan- en uit gezet... Wat kan dit nou zijn!?



Alvast zeer veel dank voor de gouden tip !
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Er zijn veel storingen op 't moment, laat me raden? Ziggo?!
Alle reacties Link kopieren
quote:spieker27 schreef op 15 november 2016 @ 21:13:

Er zijn veel storingen op 't moment, laat me raden? Ziggo?!Aha! Nee, telefoon Simyo en internet een lokale aanbieder. Zou dat het dan zijn?
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
als wifi op je laptop wel werkt, dan is er dus niets mis met je aanbieder,

heb je die telefoon al lang?
Alle reacties Link kopieren
Tijdje ja, Groenoog. Is een oude HTC.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
zit nu te denken of het wifi in je tel nog wel goed is (instellingen?)
Netwerkinstellingen herstellen en opnieuw verbinding maken
Alle reacties Link kopieren
Groenoog, ik zie daar niks geks staan. Wat zou er afwijkend moeten staan?





Bblientje, hoe? Opnieuw verbinding maken heb ik al meerdere keren gedaan.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
als je tel wifi vindt, maar deze ziet als ad hoc, zal er geen internet verbinding gemaakt worden
Alle reacties Link kopieren
Geen idee... Hoe kan ik dat zien? Ik zie niets anders dan normaal staan, hij lijkt direct verbonden met de wifi.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
Grappig, of eigenlijk niet grappig. Ik heb ook een HTC en dit probleem de afgelopen tijd. Op laptop gewoon wifi. Op de telefoon geeft hij aan volle wifi te hebben maar ik heb toch geen verbinding. Opnieuw opstarten of de verbinding opnieuw instellen werkt soms wel en soms niet. Heb er nu trouwens al een week ongeveer geen last van gehad.
Alle reacties Link kopieren
kijk eens bij mobiele netwerk instellingen
Alle reacties Link kopieren
Oh huh, opeens doet hij het weer! Niks gedaan... Raar! In ieder geval bedankt voor de snelle reacties
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
en dan de eigenschappen van het access point
Alle reacties Link kopieren
Telefoon een keer uit en weer aanzetten.
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 15 november 2016 @ 21:30:

Grappig, of eigenlijk niet grappig. Ik heb ook een HTC en dit probleem de afgelopen tijd. Op laptop gewoon wifi. Op de telefoon geeft hij aan volle wifi te hebben maar ik heb toch geen verbinding. Opnieuw opstarten of de verbinding opnieuw instellen werkt soms wel en soms niet. Heb er nu trouwens al een week ongeveer geen last van gehad.Mijn HTC is sowieso ontzettend aan het vervelen de laatste maanden... Kan weinig aan en loopt vaak vast, slaat totaal op hol... Maar goed, ik heb hem ook al 2,5 jaar en hij is tweedehands én met grote barst
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
goed dat ie weer werkt, ga maar sparen voor een nieuwe, teken aan de wand
Alle reacties Link kopieren
quote:Groenoog schreef op 15 november 2016 @ 21:34:

goed dat ie weer werkt, ga maar sparen voor een nieuwe, teken aan de wand
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Nou of het bij jou zo is weet ik niet zeker maar wel een grote kans, ik loop al 6 dagen af en aan te bellen met ziggo, voornamelijk doordat mijn WiFi er iedere keer uit knalt. Vorige week ben ik benaderd door ziggo voor een leuke aanbieding en deze heb ik aangenomen. 2 dagen later was mijn kastje er en ik dacht : joh gelijk instaleren die hap. Nou mooi niet! Die avond 3x met ziggo aan de telefoon gehangen en de laaste die was de slimste want die vertelde dat er een splitter bij mijn kastje geleverd diende te worden anders doet 't hele kastje het niet. Nu moet ik 3 dagen op een monteur wachten voor alleen zo'n rot splitter! Daarstraks weer moeten bellen WEER geen internet! Weer een grote storing, dus nu geen tv, en geen internet. Ik ben er langzaamaan wel klaar mee....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven