Netflix

19-11-2016 15:59 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,



Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Normaal kijk ik altijd thuis op de tv Netflix en wil nu voor het eerst via de laptop kijken (ben een weekendje weg).



Ik heb ingelogd op Netflix, maar als ik ga zoeken naar Drop Dead Diva krijg de serie niet te zien maar; 'titels vergelijkbaar met'.



Hebben jullie enig idee wat ik verkeerd doe?



Alvast bedankt!
Dan is die verwijderd waarschijnlijk, ik ga ook wel effe kijken.
Nee kan hem wel zien. Moet erop staan.
Inderdaad verwijderd. Stond deze week nog in mijn lijst (zat te wachten op nieuwe seizoenen) maar is nu helemaal weg.
Ik zie hem staan hoor. Ik zal effe klikken kijken wat er dan gebeurt.
En speelt gewoon af.
Oh. Nu toch gevonden.

Raarr
quote:Goede-Fee schreef op 19 november 2016 @ 16:04:

En speelt gewoon af.

Je hebt gelijk. Doet het bij mij ook gewoon.





Dan ga ik nu weer verder met sexy vampier Damon.
Gezocht en ik zie hem gewoon. Kan hem ook aanklikken.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties!



Weten jullie of ik op een andere manier kan zoeken? Nu doe ik het gewoon via de zoekbalk.
Alle reacties Link kopieren
Ben je toevallig in een ander land? Elk land heeft een eigen Netflix aanbod. Dus het kan zijn dat bijvoorbeeld de serie in NL te zien is maar niet in Belgie of Duitsland. Netflix maakt gebruik van je locatie.
Heb je ook de netflix app op je mobiel?

Dat zoekt een stuk makkelijker vind ik. En dan kun je 'm vast in je lijst zetten.

Daarna op tv zo weer aan te klikken.
Je bedoelt het vergrootglas?





Het kan zijn dat er door je instellingen op je laptop er problemen zijn, kan je wel andere dingen afspelen?

Of je moet even je cookies weg doen, heb ik ook een keer gehad met netflix, na een update was mijn lijst verdwenen en werkte sommige series niet meer.
Dit vond ik net:



Sinds afgelopen weekend ontbreken er namelijk meerdere seizoenen van Drop Dead Diva. Navraag bij de helpdesk van Netflix heeft ons geleerd dat de seizoenen 1, 2, 3 en 5 van Drop Dead Diva niet meer beschikbaar zijn op Netflix omdat voor deze seizoenen de rechten niet verlengd zijn. Alleen de rechten voor het vierde seizoen van Drop Dead Diva konden op dit moment nog verlengd worden. Het is nog niet duidelijk of de andere seizoenen van Drop Dead Diva weer terugkeren. Hetzelfde geldt voor het eerste seizoen van Masters of Sex.
Zoals ik het lees is dus alleen seizoen 4 te kijken. En dat ie niet meer in mijn lijst staat zal daar ook mee te maken hebben.

Misschien ook het zoeken alsjeblieft nog niet eerder gekeken hebt (?)
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 19 november 2016 @ 16:05:

Dan ga ik nu weer verder met sexy vampier Damon.



Dank voor de tip! Door dit topic/deze post ben ik er achter dat seizoen 6 sinds deze week op Netflix staat

( toch maar eens wat vaker de nieuwsbrief lezen...)
Heb je de titel helemaal volledig en juist ingevoerd in het zoekvakje?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het aan het kijken, nu bij seizoen 4. Vond het al zo raar dat seizoen 5 weg was! Van 1, 2 en 3 wist ik het.
“Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven