Ingelogd blijven

20-11-2016 18:11 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vroeger was het zo makkelijk.

Ik klikte m'n iPad aan, ging naar safari, typte de V van viva en zat op het forum.

En als ik dan een plaatje zocht op het www dat copieerde ik die en plakte er lustig op los.



Maar nu blijf ik niet ingelogd. Dat moet steeds opnieuw.



Bij mijn instellingen van safari staat feow met wachtwoord opgeslagen.



Bij de FAQ staat dat je iets aan kunt vinken waardoor je ingelogd blijft in het inlogvenster, maar bij mij is dat niet zo.



Wie weet wat ik kan doen?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Enn schreef op 20 november 2016 @ 21:49:

[...]



Je hebt een nokia.jaha, maar toen begon FEOW over een ipad en we zijn heus geen primitievelingen hier want me zoon heeft een ipad. Die heb ik er bijgepakt. En toen ging het van kwaad tot erger
Alle reacties Link kopieren
quote:S-Meds schreef op 20 november 2016 @ 22:50:

[...]



ja beter laat ik ze niet zienMisschien moet je even hulp vragen bij het uitzetten van je directe koppeling naar buttbook
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 20 november 2016 @ 23:14:

[...]





Misschien moet je even hulp vragen bij het uitzetten van je directe koppeling naar buttbooknee ik doe altijd instagram ofzo, staat rechtstreeks doorgekoppeld

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven