Wii U of toch wat anders?

20-11-2016 22:14 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor Sinterklaas hebben we voor de kinderen (11-9-6, maar die van 11 gebruikt hem nooit) WiiU gekocht. Hebben nu een gewone Wii maar die begint op te raken en er komen geen nieuwe spellen meer voor uit.

We dachten dat we ons voldoende voor hadden laten lichten en een wel overwogen keuze gemaakt hadden maar nu begin ik toch te twijfelen. Overal zie je reclame van de X-box en PlayStation. Wii-U lijkt niet mee te doen in het hele game-verhaal. Is dit ook zo? Ik kan nog ruilen/terugbrengen. Wie heeft goede raad?
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn niet voor niks gestopt met de productie van de Wii U...

Leuk ding hoor, wij hebben hem ook (vooral voor Mario Bros) maar hij haalt het niet tegenover de Playstation 4 of de XBox one. Keuze in spellen vonden wij ook beperkt.
Pivot! PIVOT!!!
Alle reacties Link kopieren
Playstation 4. Meer spellen, meer gadgets, blue ray. (Heb ik van mijn man hoor, heb t even nagevraagd).
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een wii u en de kinderen spelen er graag mee. Voornamelijk om de spellen van Nintendo zelf zoals mario, zelda, Mario kart. Makkelijk in gebruik en het oogt allemaal vriendelijk.



Dit jaar gaan ze er een x box krijgen. Dit voornamelijk voor fifa 17. Dat is niet te spelen op de wii. Het ligt er dus aan van welke spellen je kinderen houden.
Alle reacties Link kopieren
Wii u is hier een succes. Leuker dan gewone wii maar zo kan je nog wel de oude spellen spelen zonder 2 apparaten te hebben staan. Nooit behoefte gehad aan Xbox of playstation maar dat zal aan het soort spellen liggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven