Welke Ipad?

12-10-2016 09:26 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit te overwegen om een Ipad aan te schaffen.

Maar moet heel eerlijk zeggen, er is best veel keus.



Mijn ogen gaan richting de Ipad Pro, maar dan zie ik de Ipad Air en denk ik... tja? En de Mini4....

Iemand ervaringen? Tips?



Ik wil er zoveel mogelijk mee kunnen, Als vervanging voor een Laptop.
Alle reacties Link kopieren
Nou het is even geleden maar ik heb een nieuw speeltje gekocht! Het is de iPad air2 (Goud) geworden, 32 GB WiFi. Het was een aanbieding en na heel lang wachten (hij moest worden bij besteld ik was niet de enige) is hij binnen.....

En ik ben er heeeeedeeeel erg blij mee!!! Wat een mooi apparaat zeg!
Alle reacties Link kopieren
Beetje late reactie, maar gefeliciteerd :-)

jeej de air2 heeft splitscreen!!!! ikke air1 en ondersteunt geen splitscreen.

op de niet afgunstige manier: ik ben jaloers
Wie wind zaait zal storm oogsten
Alle reacties Link kopieren
quote:MEFunny schreef op 16 november 2016 @ 10:41:

Nou het is even geleden maar ik heb een nieuw speeltje gekocht! Het is de iPad air2 (Goud) geworden, 32 GB WiFi. Het was een aanbieding en na heel lang wachten (hij moest worden bij besteld ik was niet de enige) is hij binnen.....

En ik ben er heeeeedeeeel erg blij mee!!! Wat een mooi apparaat zeg!

Iets van Apple in de aanbieding?!? Dat gebeurt zelden of nooit! Waar was dat en is het nog steeds in aanbieding?

Gefeliciteerd met je ipad (heeeeeeel verslavend, maar dat zul je vanzelf merken )
Alle reacties Link kopieren
Jaja... Dit was bij de Mediamarkt, en ook bij de BCC... (die passen hun prijzen op elkaar aan)

En helaas is die aanbieding er niet meer, toen ik hem bestelde was het de laatste dag.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ipad ooit bij een mediamarkt in duitsland gekocht. Was een nieuwe-mediamarkt-winkel-opening-stunt-aktie, scheelde ruim 100euro.
Wie wind zaait zal storm oogsten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven