vroegtijdig klaarkomen

07-11-2016 09:24 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,



ik heb sinds enkele maanden mijn eerste serieuze relatie , en ook seks.

Nu heb ik het probleem dat ik bij penetratie erg snel klaarkom , ergens tussen de 30sec en 2 minuten meestal.

het gekke is dat bij mastrubatie of pijpen ik helemaal niet snel klaarkom , daar moet ik me erg concentreren om na 5-15 minuten klaar te kunnen komen.

Mijn vriendin is dan ook vaak uitgeput als het zover is , dit in schril contrast met hoe het bij penetratie gaat....

Ik dacht dat het wel zou beteren maar we hebben toch al heel wat geoefend om het zo te zeggen.



Herkend iemand dit probleem soms?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt er ook medicatie voor
Alle reacties Link kopieren
quote:kv12 schreef op 07 november 2016 @ 12:25:

Het gaat er dus meer om dat ik mezelf voel te kort schieten en ik graag veel meer wil....



Precies. Je hebt de gedachte "ik wil veel meer". Maar je komt snel klaar, je vriendin vindt dat best en zij is tevreden met jouw inspanningen.



Of jullie bij elkaar passen weet ik niet. Maar één manier om alles op te lossen, is die gedachte "ik wil meer" los te laten. Geeft je lijf niet al zelf aan dat het zo prima gaat?
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
1 tip van iemand die uit ervaring kan spreken.

Laat het niet in je hoofd komen (en dat doe je duidelijk wel)



Probeer gewoon te genieten en je ontspannen is heel belangrijk.

Geef haar ook tijdig aan wanneer je voelt dat je gaat klaarkomen en verander dan het tempo, standje, eventueel ga je uit haar en ga je haar even beffen of vingeren.



Voor mijn huidige relatie had ik een paar seksuele ontmoetingen met een veel jonger meisje, waarodoor ik best wel wat druk voelde om te "presteren" met het omgekeerde effect als gevolg.

Ik kwam instant klaar, zelfs een keer voor penetratie toen ik de warmte van haar schaamlippen op mijn eikel voelde.



De fun is er dan snel af en ik merkte van mezelf dat ik me heel hard aan het focussen was op de penetratie.

Het klinkt tegenstrijdig, maar meer voorspel zal je helpen ontspannen en minder focussen op de pentratie zelf en het zal beteren.



Gewoon goed je lichaam blijven aanvoelen ook!
Alle reacties Link kopieren
Probeer eens of het jou lukt om, nadat jij bij haar binnen bent gegaan, gewoon niet te bewegen, niet stoten, niets. Puur alleen in haar zitten zodat je rustig kan wennen aan dat gevoel zonder nog eens extra te stimuleren door beweging. Dan richt jij je aandacht maar even op haar. Rustig zoenen, maar niets doen dat jou nog meer opgewonden maakt.

Dat heeft twee effecten; Jij raakt gewend aan het gevoel zodat je niet meteen klaar meer komt. En zij kan wennen aan het gevoel van jou in haar zodat zij zich meer kan ontspannen waardoor er bij haar ook meer ruimte komt om daarna wat soepeler te kunnen bewegen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Hi,



hebben we geprobeerd , ik eerst rustig met men vinger haar wat voorbereid(ook erin gaan om haar aan het gevoel te wennen).

Dit en glijmiddel zorgen ervoor dat penetratie voor haar niet pijnlijk is , toch meestal niet en anders heel even maar en niet erg veel

in vorige relaties gaf ze aan dat het vaak wat pijnlijker was voor haar , in het begin bij het erin gaan en na een tijdje door het wrijven.

met mijn vinger en dan het gebruik van glijmiddel heb ik het voor haar een heel stuk aangenamer kunnen maken.



maar ik heb eens geprobeerd dus eerst erin te gaan (na voorbereiding) en dan niet te bewegen maar wel met mijn vinger haar te plezieren , na enige tijd wanneer ze bijna kwam zei ze , doe nu maar . na amper 2-3 stoten was het ook al gebeurd bij mij ;-(



kussen helpt zeker niet , vind ik wel lekker , en wanneer ze moe word met eerst pijpen en daarna masturberen of enkel masturberen weet ze dat ze me moet kussen om alles te versnellen.
quote:YouWish schreef op 07 november 2016 @ 12:49:

[...]





Jij vindt 30 seconden echt normaal presterend? Ok...



En waarom ligt het probleem bij de vrouw? Omdat zij ook wil genieten van de sex en niet alleen als zaadcontainer gebruikt wenst te worden?Lees nou eens wat ik schrijf. Biologisch gezien is er niks mis met een man die binnen 30 seconden klaar kan komen. Het is biologisch juist een pré en volkomen gezond. Dat een vrouw langer nodig heeft en dat een man zijn best wil doen om langer door te gaan doet daar niks aan af. Heel aardig van de man...
Mijn ex was soms zelfs nog sneller dan 30 seconden. Twee, misschien drie stoten en hij kwam al. Ach, hij vond me gewoon erg lekker. Nu een vriend bij wie het gelukkig iets langer duurt.
quote:kv12 schreef op 07 november 2016 @ 12:26:

1 schrale troost zeker? hoe ouder een man word hoe lastiger het is om klaar te komen, niet?

hahaha, nee.

Hoe vaak doen jullie het per week?
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 07 november 2016 @ 15:16:

[...]



hahaha, nee.

Hoe vaak doen jullie het per week?



veeeeeel te weinig.... ongeveer 1keer nu .

In het begin van de relatie 3 maand terug bijna dagelijks maar dat deed ze voor mij en ik wist wel dat ze dat niet ging volhouden...

Ik ben eerder open minded en wil veel uitproberen enzo maar zei heeft weinig behoefte aan intimiteit ... een knuffel van 5 sec heeft ze graag maar ik ben heel anders....



Ik zou er geen probleem meer hebben om het seksuele ergens anders te exploreren maar zei is veel te conservatief denkend daarvoor vrees ik ...we hebben het er al over gehad namelijk.

Ik ben helemaal niet jaloers en binnen de juiste afspraken kan er echt heel veel voor mij maar zei denkt zo niet.

Ik ben wel altijd goud eerlijk en zou haar nooit bedriegen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien passen jullie gewoon niet bij elkaar, op allerlei vlakken.

Praat eens met haar over de toekomst en hoe zij die ziet.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Hey KV12



Tijdje geleden heb ik tijdens het sporten mezelf flink verwond. Ik werd dichtgenaaid. Helaas duurde dat wat langer dan die 2,3 stoten die jij op dit moment uithoud. Grapjeeee.. no worries, wat jij moet doen is dus juist even niet denken hoe, wat, waardoor, maar gewoonweg vaak en veel neuken. Volgens mij moet dat nieuwe ervan af geneukt worden. Al die tips die hier worden gegeven leggen alleen maar de nadruk op en wat gebeurd er vervolgens... van 30 tot max 2 min. volhouden ben je laatst in drietal seconden tot hoogtepunt gekomen. Wat belette je er toen van om na een korte of geen break weer lekker door te gaan?



Enfin, Ik kreeg bij de SEH Tramadol mee tegen de pijn. Nou lees ik altijd netjes de bijsluiter en wat las ik daar....



"Waar het medicijn voor is:

- lange tijd veel pijn

- aanval van veel pijn

- Een te vroege zaadlozing"



Echter, i.t.t. de toepassing, passen de bijwerkingen niet op 1 pagina, waar ik overigens geen last van had behalve wat zweverig te voelen.

Succes!
Alle reacties Link kopieren
---foutje
quote:kadanz schreef op 07 november 2016 @ 15:10:

[...]



Lees nou eens wat ik schrijf. Biologisch gezien is er niks mis met een man die binnen 30 seconden klaar kan komen. Het is biologisch juist een pré en volkomen gezond. Dat een vrouw langer nodig heeft en dat een man zijn best wil doen om langer door te gaan doet daar niks aan af. Heel aardig van de man...



Ja heeeeel aardig van de man



Man man wat zal jij een feest zijn in bed.
Alle reacties Link kopieren
quote:YouWish schreef op 08 november 2016 @ 15:37:

[...]





Ja heeeeel aardig van de man



Man man wat zal jij een feest zijn in bed.
Age is nothing but Numbers but Numbers count
Alle reacties Link kopieren
Als zij je goed aanvoelt, en merkt dat je gaat komen, knijpt ze onverwacht in jou, jij schrikt, lichaam reageert, en klaarkomen is voorkomen...

Tip, schaf setje van rubber cockringen aan, doe er een achter je ballen, dit kan helpen met uitstellen. Als je de juiste maat ring weet zou je een metalen kunnen aanschaffen, die kan je langer en vaker dragen, suc6 en zelfbeheersing trainen, jij bent de gene die wel of niet komt!
Quid Pro Quo.
quote:YouWish schreef op 07 november 2016 @ 12:50:

En met de TO komt het wel goed hoor, hij is nog jong. Als hij ouder wordt en meer ervaring krijgt wordt het vanzelf beter.Nou dat is niet altijd zo hoor. Hoe vaker ik mag, hoe langer ik het volhoudt. Als het al een tijdje geleden is kom ik al bijna als ze haar kleren nog aan heeft. Heel vervelend dit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven