Keer op keer cookies moeten accepteren op ns site

21-11-2016 06:29 17 berichten
Als ik op de site van ns.nl ga moet ik elke keer dat ik ergens op klik opnieuw cookies accepteren. Heel irritant is dat.

Weet iemand hoe ik daar vanaf kom?
Gewoon opvreten
Even alle cookies verwijderen dus? Of kan ik alleen de cookies verwijderen van die ene site? (Dan hoef ik niet weer overal mijn ww in te voeren, dat vind ik zo'n gedoe)



Ga ik vanavond proberen.
quote:BassGroove schreef op 21 november 2016 @ 06:38:

Gewoon opvreten [afbeelding]
Volgens mij is de geschiedenis en cookies verwijderen juist niet de oplossing
Alle reacties Link kopieren
Als je de cookies verwijderd moet je volgens mij bij elke site weer opnieuw accepteren. Niet echt een oplossing dus. Maar volgens mij is er geen oplossing voor behalve accepteren en hopen dat de ns een fijnere site maakt.
Heb ik ook bij de ns. Heel vervelend.
Alle reacties Link kopieren
Kan zijn dat je op de NS site bij de instellingen van de cookies wat moet veranderen. (pop-up venster uitschakelen)

Dat kan je veranderen voor je cookies accepteert.
Bij de NS, bij de abn amro, bij buienradar..... mega irritant
Koekjes verwijderen lijkt me inderdaad de achterdeur uit, dan moet je ze overal weer accepteren.



Ik denk dat de sleutel zit in zen. Hoe erg is het nou helemaal, dat ene klikje op een mensenleven.
Alle reacties Link kopieren
Nee, gewoon in instellingen de pop-up blokkeren.

Dan je WW ingeven, op akkoord klikken en zolang je geen schijfopruiming doet, gaat defragmenteren of een stroom-of serverstoring krijgt, heb je er op de site geen last meer van.

En heb je een APPLE computer met een moederbord met daarin een AMX chip, dan kan je zelfs in het opstartmenu de optie: automatisch cookies accepteren aanklikken.

Zie je die meldingen helemaal niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die cookie meldingen toch onzin.

Accepteer je geen cookies dan kan je bij 99 van de 100 sites er niet eens opkomen.



Ik vind bij een hoop sites een wachtwoord ook onzin.

Neem de site WESTWING.

Krijg je eerst de melding: cookies.

Accepteer je die dan moet je eerst verplicht lid worden met een WW voor je op de site ook maar kan kijken.

Krijg je iedere dag een nieuwsbrief en een mailtje of 5 in het postvak van de mail.

Bij de nieuwsbrief kan je je met veel moeite uitschrijven maar van de mail kom je niet meer af.
Alle reacties Link kopieren
wachten totdat ze de wetgeving gaan veranderen, want dat gezeik met die cookies levert niemand iets op en kost de bedrijven geld.

Of gewoon geen smartphone gebruiken, want op de pc heb ik er geen last van
quote:Heilige_maagd_Maria schreef op 21 november 2016 @ 18:37:

Nee, gewoon in instellingen de pop-up blokkeren.

Dan je WW ingeven, op akkoord klikken en zolang je geen schijfopruiming doet, gaat defragmenteren of een stroom-of serverstoring krijgt, heb je er op de site geen last meer van.

En heb je een APPLE computer met een moederbord met daarin een AMX chip, dan kan je zelfs in het opstartmenu de optie: automatisch cookies accepteren aanklikken.

Zie je die meldingen helemaal niet meer.Ik heb het geblokkeerd en zo te zien heb ik er inderdaad geen last meer van. Dank je!
Alle reacties Link kopieren
quote:Heilige_maagd_Maria schreef op 21 november 2016 @ 18:45:

Ik vind die cookie meldingen toch onzin.

Accepteer je geen cookies dan kan je bij 99 van de 100 sites er niet eens opkomen.



Ik vind bij een hoop sites een wachtwoord ook onzin.

Neem de site WESTWING.

Krijg je eerst de melding: cookies.

Accepteer je die dan moet je eerst verplicht lid worden met een WW voor je op de site ook maar kan kijken.

Krijg je iedere dag een nieuwsbrief en een mailtje of 5 in het postvak van de mail.

Bij de nieuwsbrief kan je je met veel moeite uitschrijven maar van de mail kom je niet meer af.Ga je dat echt doen dan? Lid worden en je mailadres geven aan een site waarvan je niet eens weet wat erop staat? Geen haar op mijn hoofd, zou ik denken.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Beaufort schreef op 21 november 2016 @ 20:09:

[...]





Ik heb het geblokkeerd en zo te zien heb ik er inderdaad geen last meer van. Dank je!Graag gedaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:merano schreef op 22 november 2016 @ 01:00:

[...]



Ga je dat echt doen dan? Lid worden en je mailadres geven aan een site waarvan je niet eens weet wat erop staat? Geen haar op mijn hoofd, zou ik denken.



WESTWING is een site op het gebied van meubelen en alles wat er verder bij hoort.

En die hebben heel leuke prullaria wat nergens anders te krijgen is.

Alleen eerst cookies accepteren en lid worden voor je op de site kan komen.



Weet je hoe een computer werkt, dan kan je al die cookie meldingen en ww pop-up schermen omzeilen.

Hoef je zelfs niet eens een account aan te maken op sites zoals deze om te reageren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven