Laptop doet raar, wat kan dat zijn?

23-11-2016 13:19 29 berichten
Het scherm van mijn laptop flikkert af en toe nogal. Niet dat hij helemaal zwart wordt, maar alsof het lampje gedimd wordt en dan weer aangaat. En sinds vandaag typt hij niet zo lekker meer, hij pakt soms dingen niet of net, bij het naam wijzigen van een bestand, ging dat vakje waarin ik aan het typen was "uit" zeg maar zoals wanneer je klaar bent met typen. Maar ik was gewoon nog bezig.



Het klinkt misschien vaag,maar ik heb echt het idee dat hij er zo mee kan stoppen.



Misschien weet iemand hier wat dit kan zijn?
Ja, ik gebruik een verlengsnoer, zal even een ander stopcontact proberen.
quote:hoestdrank schreef op 23 november 2016 @ 13:59:

[...]



Ik heb zelf een On The Go kabeltje (paar euro) en een extern toetenbord (zo duur als je het maken wilt) voor mijn tablet. Werkt prima, maar niet elke tablet ondersteunt het. Welke heb je?Het gaat niet om het typen maar de tekst verspringt. Ik had een sollicitatiebrief gemaakt en toen ik deze had uitgedraaid was de tekst versprongen. Ik had een tekstverwerkings app gedownlaod maar het zag er niet goed uit.
quote:AndijvieViva schreef op 23 november 2016 @ 14:05:

Ja, ik gebruik een verlengsnoer, zal even een ander stopcontact proberen.Dit zou het kunnen zijn.
Gebruik nu een ander stopcontact en het beeld blijft tot nu toe stabiel.



Het zou best eens kunnen dat het daar echt aan ligt, want ik heb onlangs nog een lamp aangesloten op de verdeeldoos waarin ook de stekker van de laptop (via verlengsnoer) zat. Dus misschien was dat toch een beetje veel van het goede.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven