Algemene Apple storing?

23-11-2016 08:42 23 berichten
Wij hadden vanmorgen twee weigerende iPhone wekkers omdat het geluid het niet deed. Ook mijn iPad had problemen, het scherm kon alleen verticaal en niet meer roteren (hoewel die functie goed stond bij instellingen). Na opnieuw opstarten werkte alles weer.

Nog meer mensen met problemen op hun Apple devices vanmorgen?
Nope, wekker ging weer veels te vroeg! En dit berichtje wordt ook op een iPhone getypt, geeft ook geen problemen.

Mijn werk-iMac wel, maar die is altijd traag.. als stagiaire heb ik helaas geen 27" 5K tot mijn beschikking
Hier ook geen problemen op de iPad.
Alle reacties Link kopieren
Nee ook geen problemen met de ipad hier. Lijkt me meer toeval
Gek hoor. Ik had als ring tone Sciencefiction, en die is nu uit het lijstje. Hebben jullie hem nog? Dochter had overigens een andere, dus daar ligt het waarschijnlijk niet aan.
Geesten in huis die jullie aan het pesten zijn!
Alle reacties Link kopieren
Bij mij lukt het sinds gisteren niet meer om e-mail op te halen.

Volgens mijn pad is mijn wachtwoord en/of gebruikersnaam onjuist.

Mailaccount eraf gehaald en het doet het nog niet. Via internet kan ik wel inloggen.



Ik hoop dat het een Apple storing is, dan hoef ik er zelf hopelijk niets aan te doen en is het bij de volgende update opgelost
verdwaald op het nieuwe forum
quote:floflo schreef op 23 november 2016 @ 08:55:

Bij mij lukt het sinds gisteren niet meer om e-mail op te halen.

Volgens mijn pad is mijn wachtwoord en/of gebruikersnaam onjuist.

Mailaccount eraf gehaald en het doet het nog niet. Via internet kan ik wel inloggen.



Ik hoop dat het een Apple storing is, dan hoef ik er zelf hopelijk niets aan te doen en is het bij de volgende update opgelost Dit heb ik dus ook! Op mijn macbook, bij 1 e-mailadres. Andere adressen doen het gewoon en op mijn iPad en iPhone werkt ook alles gewoon..
Alle reacties Link kopieren
quote:ducktape schreef op 23 november 2016 @ 08:57:

[...]





Dit heb ik dus ook! Op mijn macbook, bij 1 e-mailadres. Andere adressen doen het gewoon en op mijn iPad en iPhone werkt ook alles gewoon..Ook sinds gisteren?
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
Geen problemen hier.
Alle reacties Link kopieren
@minkedwit, De storingen die jij noemt klinken meer als storingen van het apparaat zelf, niet een apple-server storing.

Maar alle apples met een storing tegelijk is wel toevallig zeg



Enige bekende apple probleem is momenteel deze:



http://www.iculture.nl/nieuws/corrupt-f ... vastlopen/
Wie wind zaait zal storm oogsten
Alle reacties Link kopieren
Hier geen problemen (iPhone, iPad en MacBook).
Alle reacties Link kopieren
Hier ook geen problemen (macbook, iphones (2 stuks), ipads (2 stuks)
Een dag niet genoten is een dag niet geleefd.
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 23 november 2016 @ 08:50:

Gek hoor. Ik had als ring tone Sciencefiction, en die is nu uit het lijstje. Hebben jullie hem nog? Dochter had overigens een andere, dus daar ligt het waarschijnlijk niet aan.Al een harde reset gedaan? (Homeknop en AAn/UIT-knop ingedrukt houden totdat je het apple logootje weer ziet (Gewoon vast blijven houden, telefoon gaat uit en start weer op, zie je apple logootje, dan kan je weer loslaten)
Love bubbles....
quote:floflo schreef op 23 november 2016 @ 09:05:

[...]





Ook sinds gisteren?Nee, 1 of 2 dagen eerder. Wel vreemd, want ik heb het wachtwoord gechecked door bij de webclient in te loggen en dat lukt gewoon. Mac blijft zeuren dat de combi niet goed is. Andere (hotmail)adres doet het wel gewoon.
quote:pamelacourson schreef op 23 november 2016 @ 09:57:

Hier geen problemen (iPhone, iPad en MacBook).
Alle reacties Link kopieren
Mijn mail doet het weer.

Met als laatste mail: welkom bij het mobiele Outlook . Com

Zucht, gewoon een soort update dus waardoor ik er niet in kon. Zonder hiervoor te zijn gewaarschuwd. Wel blij dat het het zonder gedoe weer werkt.
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
Geen problemen hier...
Nou ja, dat is dan wel heel toevallig, drie van onze vijf Apple apparaten met storing. Hopelijk was het eenmalig want het was een stressige boel met twee weigerende wekkers.
quote:floflo schreef op 23 november 2016 @ 14:59:

Mijn mail doet het weer.

Met als laatste mail: welkom bij het mobiele Outlook . Com

Zucht, gewoon een soort update dus waardoor ik er niet in kon. Zonder hiervoor te zijn gewaarschuwd. Wel blij dat het het zonder gedoe weer werkt.Mijne doet 't ook weer. Super vaag dit!
Alle reacties Link kopieren
quote:ducktape schreef op 23 november 2016 @ 17:02:

[...]





Mijne doet 't ook weer. Super vaag dit!Mooi zo! Ja, erg vaag.
verdwaald op het nieuwe forum
Alle reacties Link kopieren
Mijn iPhone had sinds maandag geen mail meer opgehaald zei ie vanochtend. Raar, want ik check heel vaak.
Mijn telefoon haalt zelf geen mail meer op. Moet zelf de app openen om mail op te halen. Laatst ook al een keer gehad, na een herstart was dat verdwenen. Maar nu blijkbaar weer terug bij af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven