Universele laptop adapters bij action?

23-11-2016 15:46 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben te lomp geweest met mijn originale adapter. Het ding is kapot. Wat ik mij nu afvraag, ik weet namelijk dat ze daar ook telefoonopladers hebben, of ze daar ook laptop adapters verkopen? Weet iemand dat toevallig?
Alle reacties Link kopieren
Voor laptop? Nee ik denk het niet. En al zouden ze die daar wel hebben, dan zou ik het nog niet kopen.
Nee. Kijk op je adapter naar de gegevens: ac, dc a en zoek een vervanger. Meestal goed online te vinden. Je kunt ook nog computer of elektronica zaken bellen ban te voren maar ik denk dat je hier meestal bot vangt. Een hele grote winkel zoals correct, conrad of evt mediamarkt is mogelijk een optie.
Alle reacties Link kopieren
Mediamarkt, Alternate en Informatique hebben ze zeker. Misschien CoolBlue ook wel.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
ik bestel ze bij ViaDennis of allekabels.nl.
wij slapen nooit.
Action heeft ze zeker weten niet
Ik zou een goede vervanger zoeken met de data op je oude adaptor. Kan online vaak al voor een net prijsje. Anders gaat het mis met je laptop.
Alle reacties Link kopieren
quote:yoshe schreef op 23 november 2016 @ 15:56:

Voor laptop? Nee ik denk het niet. En al zouden ze die daar wel hebben, dan zou ik het nog niet kopen.Nee, inderdaad. Nooit foto's gezien op Facebook van ontplofte iPhone/iPadstekkertjes van de Action?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Ben gisterenavond nog naar de mediamarkt geweest. Bedankt voor de reacties!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven