Hoe vragen of ze wilt swingen

21-11-2016 15:18 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Je hebt maar 1 kans om het goed te doen denk ik altijd maar. Maar hoe doe je dat. Vragen of je vriendin wilt swingen. Zonder haar te beledigen of een naar gevoel te geven.



Ik ben op zoek naar verrijking van ons sexleven.

Mijn vriendin is nogal nugter, maar wel voor veel in. We praten niet veel over sex, maar doen het wel regelmatig. 1 ding weet ik zeker als ik het gewoon op de bank vraag, tijdens het tv kijken, is het antwoord nee. Hoe kan ik haar in de goede 'mood' krijgen? Zonder dat zij zich beledigd voelt?
quote:pamelacourson schreef op 21 november 2016 @ 16:06:

[...]





Voor TO zou het dan zijn: "Wilt je swingen?"
Alle reacties Link kopieren
Ga de nieuwe nieuwe buren serie met d'r kijken en pijl d'r eens
Alle reacties Link kopieren
quote:karin12345 schreef op 21 november 2016 @ 15:32:

Is swingen een verrijking van je seksleven???



Dat zit ik ook te bedenken, als je vent het wil verrijken is het pauver naar mijn idee

Gooi je geen hoge ogen mee lijkt mij.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenjevriend schreef op 21 november 2016 @ 15:49:

Mijn tip: wil je swingen?Vrouw vriendin:: '' ja dat wilt ik wel, speelt er ergens een band?, ik ga mij omkleden. Leuk ! ""
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:pamelacourson schreef op 21 november 2016 @ 16:06:

[...]





Voor TO zou het dan zijn: "Wilt je swingen?"
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 21 november 2016 @ 17:01:

[...]





Dat zit ik ook te bedenken, als je vent het wil verrijken is het pauver naar mijn idee

Gooi je geen hoge ogen mee lijkt mij.Precies dat is het probleem inderdaad. Dus toch maar zorgen dat ze het idee heeft dat ze het zelf heeft bedacht./ kijken of ik er een gezamelijke fantasie van kan maken in een goed gesprek.
quote:Pim85 schreef op 21 november 2016 @ 17:32:

[...]





Precies dat is het probleem inderdaad. Dus toch maar zorgen dat ze het idee heeft dat ze het zelf heeft bedacht./ kijken of ik er een gezamelijke fantasie van kan maken in een goed gesprek.Lijkt mij een goeie.
Alle reacties Link kopieren
quote:pamelacourson schreef op 21 november 2016 @ 16:06:

[...]





Voor TO zou het dan zijn: "Wilt je swingen?"U heeft humor
Bij een "verrijking van het seksleven" denk ik toch meer aan massage, kaarsjes, filmpje.

Niet 1,2,3 aan neuken met fred, piet enz.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lisa077 schreef op 21 november 2016 @ 16:21:

Als ze het echt wil dan zou het moment van vragen niet moeten uitmaken

Als ze echt wil had ze er zelf wel mee gekomen.



Het is net wat hiervoor al is geschreven. De gemiddelde vrouw (ja die bestaat echt) zal niet meteen super enthousiast worden als je zegt dat de sex met haar fantastisch is, maar dat je d'r ook wel eens een keer wilt delen met een ander. En oh ja by the way mocht die ander dan een een vrouw hebben gaan ik daar zelf ook even bovenop liggen.



Sommige dingen moet je nou eenmaal een beetje omslachtig aanpakken. Het zit hem in de woorden die je gebruikt. En ik ben(t) daarom ook erg blij met de hulpvolle reacties van onze medeforumnisten.
Alle reacties Link kopieren
quote:karin12345 schreef op 21 november 2016 @ 17:36:

Bij een "verrijking van het seksleven" denk ik toch meer aan massage, kaarsjes, filmpje.

Niet 1,2,3 aan neuken met fred, piet enz.Dat is natuurlijk geen verrijking meer als je dat al doet. Kijk ik weet ook niet of dat swingen nou wel helmaal zo leuk is als ik nu denk. Maar ik weet wel dat verandering van spijs doet eten. Ik zou het leuk vinden dat onze sex over 10 jaar nog steeds zo fantastisch is en we dan niet een een sleur terecht zijn gekomen wat je hier nog wel eens leest.
Alle reacties Link kopieren
Je zou het idd kunnen brengen als winwin voor jullie allebei. Maar jij kent haar het beste en weet of ze open staat voor zulke dingen.
Alle reacties Link kopieren
Tsja, als iemand "Nee" gaat zeggen op de directe vraag, dan willen ze het dus gewoon niet. Kan je er allemaal gekke doekjes om gaan winden, maar uiteindelijk verandert de kern niet. Dat betekent niet dat timing en de manier waarop je het brengt niet belangrijk zijn. Maar als jij bijvoorbeeld op een goed moment aan de keukentafel het onderwerp ter sprake brengt, het voorstelt en ze zegt 'Nee', dan is het voor jullie beide duidelijk. Dat zou ik zelf in ieder geval wel het fijnste vinden, maar goed ik hou sowieso niet van die vage vragen.



Je zou het bijvoorbeeld altijd van te voren kunnen pijlen door het onderwerp naar voren te brengen als gespreksonderwerp (zonder dit direct te koppelen aan jullie situatie). Als ze dan al aangeeft het vreselijk (spannend) te vinden, dan weet je al een hoop.
Alle reacties Link kopieren
Als je iets perse op een omslachtige manier moet vragen, omdat je het antwoord al weer bij de directe vraag, dan ben je je partner dus eigenlijk aan het manipuleren. Heb je dat er echt voor over?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pim85 schreef op 21 november 2016 @ 15:26:

Misschien een beetje bleu, maar wat kan ik met de informatie over haar balboekje?Laat maar, ik ben veeeeeel te oud. Swingen heeft in mijn wereld met Elvis te maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pim85 schreef op 21 november 2016 @ 15:24:

Het lijkt me super spannend om sex te hebben waar andere bij zijn. Als er af en toe een hand (of iets anders) verdwaald lijkt dat mij helemaal supergeil.En heb je het al gevraagd??
Hoe weet jij dat nou pim? ??Dat ze er zelf wel mee waar gekomen als ze het wil???

Jij komt er toch ook nu pas mee?
quote:karin12345 schreef op 21 november 2016 @ 17:36:

Bij een "verrijking van het seksleven" denk ik toch meer aan massage, kaarsjes, filmpje.

Niet 1,2,3 aan neuken met fred, piet enz.



Dat klinkt meer als een "standaard"'zaterdagavond....



To, hoewel ik het er ergens wel mee eens ben dat als ze het echt niet wil ze geen ja gaat zeggen op je vraag in welke mood je dat ook gaat vragen aan haar, denk ik dat het behoorlijk rauw op haar dak zal vallen als je het gewoon zo vraagt aan de keukentafel.

Als ik t aan mijn partner zou vragen zou ik beginnen met vragen naar haar fantasieën en dan zelf vertellen dat je wel eens naar een parenclub zou willen gaan met haar (bijvoorbeeld) en haar ook rustig vertellen waarom je dat graag zou willen.

Hoe en wanneer je dat gaat vragen is iets wat alleen jij kan verzinnen aangezien jij haar het beste kent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 21 november 2016 @ 15:22:

Ik dacht aan dansen.

Jee wat word ik oud Ik wi!de ook al zeggen dat ze op dansles moeten gaan.....
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:Lisa077 schreef op 21 november 2016 @ 16:21:

Als ze het echt wil dan zou het moment van vragen niet moeten uitmaken Helemaal mee eens. En na 10 jaar relatie niet weten je vrouw in te pakken of warm te maken, mijn advies; verras & verwen haar. zet haar op de eerste plek en niet je eigen gerief. ^_^
Quid Pro Quo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven