Gezellige / lieve mensen in Utrecht opgelet!

13-10-2016 20:27 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Sinds kort woon ik (V, 30) samen in Utrecht. Ik werk fulltime binnen de zorg. Op zich heb ik een leuk netwerk van lieve mensen. Helaas wonen de meeste verder weg. Graag zou ik meer mensen binnen Utrecht willen leren kennen om leuke dingen te doen. Mijn interesses: koken, filmhuis films & crimi series, bier/ wijn drinken, spelletjes (PS3, poker, bordspellen), concerten/ festivals, kamperen.



Het lijkt mij leuk om mensen met dezelfde interesses te ontmoeten. Al hoeft dit natuurlijk niet geheel overeen te komen!

Mocht deze oproep je aanspreken dan hoor ik het graag,



Groetjes,
Alle reacties Link kopieren
Hier ook woonachtig in Utrecht en op zoek naar gezelligheid in de buurt. Inmiddels woon ik er al weer twee jaar en merk ik dat ik het toch wel mis om gewoon spontaan wat te kunnen gaan doen. Ben 32, ga graag wandelen, sporten, winkelen, dagjes weg, op de bankhangen met een kop thee of lekker de stad in. Niet helemaal dezelfde interesses maar met koken, spelletjes spelen en films kijken schiet het al aardig op ;)
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sugar,



Het klinkt heel herkenbaar. Een heel netwerk hebben maar allemaal wat verder weg. Mijn vriendinnen wonen ook overal er nergens. Altijd gezellig maar vaak lastig om spontaan af te spreken!

Ik ben opgegroeid in Utrecht maar woon inmiddels samen in IJsselstein. Ik ben 27 jaar en hou erg van koken(zo'n beetje iedere keuken, leuk om te experimenteren), series en een goed glas wijn. Ik heb toevallig sinds kort een PS4 maar als ik de games van mijn vriend probeer(Battlefield, Uncharted etc.) bak ik er echt helemaal niets van, haha. Ik heb dus Farming Simulator en Streetfighter aangeschaft. Op mijn oude Nintendo64 ben ik met MarioKart iets succesvoller. Verder speel ik graag bordspellen waarbij Hotel en Levensweg mn favorieten zijn op dit moment.

Er zijn nog talloze andere dingen die ik leuk vind om te doen. Sporten, city trips(binnen en buiten NL) of gewoon gezellig een drankje doen en kletsen.

Mocht je een keer een drankje willen doen of me willen uitdagen met MarioKart;) (alsjeblieft nog niet met Streetfighter, zit tot nu toe alleen nog maar op de knopjes te rammen voor de mooiste combos), dan hoor ik het wel.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jullie beiden een privé bericht gestuurd
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden,



Ik sluit graag aan bij jullie oproepjes. Ik ben 28, woon ook in omgeving Utrecht, heel fijn samen met mijn vriend, maar daarnaast zou ik graag contacten in de omgeving wat uitbreiden. Lekker een avondje kletsen, spelletje spelen, lachen of juist een serieus gesprek samen met een goed glas wijn spreekt mij erg aan. Verder reis ik graag, kan soms ineens een heel lekker diner willen koken, ik ga graag shoppen, hou van de sauna en soms wil ook gewoon lekker de huismus uithangen.



Bye groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat we het allemaal leuk vinden om spelletjes te spelen.

Daarom is het voorstel om middels een datumprikker tot een een spelletjesmiddag/ avond in Utrecht stad te komen.

Mocht je hier aan mee willen doen stuur dan even je email in een PB.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sugar,



Ik heb je een pb gestuurd!



Groetjes,



chrjng
Alle reacties Link kopieren
Kunnen er nog mensen aansluiten? Ik heb je ook net een pbtje gestuurd iig Sugar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven