Badschuim dat flink schuimt gezocht

12-11-2016 16:48 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals de topic titel al doet vermoeden, zoek ik een goed schuimend badschuim. Ik heb nu iets van Kneipp, dat is niet onaardig, maar ik wil lekker veel en grote bubbels! Nu zei de dame van de winkel, jaaa deze van Dove is echt top. Nou flop dus. Wie heeft ervaring en kan me er 1 adviseren?
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
quote:LunchLover schreef op 14 november 2016 @ 23:44:

[...]



Nou ik heb weer wat geleerd haha, hier is het water gemiddeld, bijna tegen zacht water aan. Dat is het dus niet. Maar ehh waar woon je? Kom ik even een vergelijkend badschuim-onderzoek doen Gelukkig maar! Je bent welkom hier hoor, maar gooi eerst maar eens genoeg schuim in bad voor een goede berg. En gebruik de douche met de harde straal om het bad vol te laten lopen. Dan krijgen wij hier altijd een bad vol met schuim :-) Dit gaat je lukken! #firstworldproblems
Alle reacties Link kopieren
Flinke harde straal, kraan vol open en als dat niet werkt de handdouche op vol vermogen. En een flinke plens in dat bad, geen dopjes. Daarom moet je ook dat goedkope spul halen.



Wij hebben echt 'hard' water, dus daar kan dat spul van het eerdere plaatje echt mee overweg.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Sinds we een nieuwe badkraan hebben, heb ik ook minder schuim, omdat de straal water rechter in het water komt o.i.d. Daarom gooi ik er altijd nog een badeendje bij, die ik onder de straal laat rondtollen. Daardoor heb ik ook veel meer schuim.
Alle reacties Link kopieren
quote:ranonkel06 schreef op 15 november 2016 @ 08:36:

Sinds we een nieuwe badkraan hebben, heb ik ook minder schuim, omdat de straal water rechter in het water komt o.i.d. Daarom gooi ik er altijd nog een badeendje bij, die ik onder de straal laat rondtollen. Daardoor heb ik ook veel meer schuim.Jaaaa dat dacht ik dus ook! Maar ik dacht dat klinkt vast stom dus dat zeg ik maar niet hahaha. Ik was eigenlijk van plan om er zo'n spons ding aan te hangen om de straal te breken, maar die kon ik niet zo 123 vinden...
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
quote:delicious35 schreef op 14 november 2016 @ 16:56:

[...]



Wat is een bolletje vicks?



Nee niet echt, dan kan je er beter zo'n bolletje vicks ingooien, dat helpt beter.
Alle reacties Link kopieren
Het badschuim recht onder de straal in het bad kiepen, en dan de kraan vol open!
Alle reacties Link kopieren
Zucht. Veeel van dat kruidvat spul gebruikt, maar minder resultaat als die van Rituals. Met een eendje eronder, en vol open... ik glibberde het bad door zoveel zeep zat er in...



Volgende poging word flinke plens Rituals ipv wat dopjes. En ik ga hopen op wat Sint cadeau's van Lush. OOIT zal het lukken! *evil laugh*
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk gezegd denk ik dat het met geen enkel schuim gaat lukken. Eens de handdouche erop zetten ipv de kraan? Of dop omgekeerd onder de kraan houden voor extra spettereffect? Dan krijg je toch genoeg beweging in het water.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
weinig schuim met rituals, echt? Wat raar.. ik heb altijd enorm hoog schuim daarmee. Wat jammer zeg
Alle reacties Link kopieren
Heb het bad ingespoten met een witte reus badkamer spray. Had ik ergens over gelezen. Toen met rituals en douchekop iets beter resultaat. Vrees dat ik moet accepteren dat dit het is.

"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
Laatst ergens geweest, waar ze voor bergen schuim maakten met een soort dunnen katoenen zak. Zo schijnt het ook bij hamams te gebeuren voor schuimmassages etc, als ik het goed begrepen heb. Deue zak werd ondergedompeld in een badje met sop erin (dus naar keuze uit de lijst met alle mogelijke merken die eerder hier al genoemd werden), enigszins uitknijpen, dan de zak openvouwen en vullen met lucht, boveneinde dichtdoen (indraaien) en dan het geheel platdrukken, zodat de lucht die in de zak zit ontwijkt door de katoenen stof. Hierbij onstaat een ontiegelijke berg belletjes!

Geen idee hoe zo'n zak genoemd wordt, maar het is dus een hamamprodukt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven