Vragen of hij vriendschappelijk drankje komt doen?

26-11-2016 09:52 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
LAAT MAAR
Dus. Ja
Je kunt hem appen. Maar houd jezelf niet voor de gek, vriendschappelijk is het niet. Je hebt hoop...
Alle reacties Link kopieren
Ach hou toch op mens!
Ligt eraan. Zijn je bedoelingen echt puur vriendschappelijk? Hij heeft aangegeven niet toe te zijn aan een relatie,dus dat is al eens ter sprake gekomen. Je kunt het doen,maar bescherm jezelf wel hierin.
quote:minnimouse schreef op 26 november 2016 @ 10:01:

Ach hou toch op mens!?tegen wie heb jij het?
Gezien je andere topic: nee.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk kan het. Maar of het verstandig is, is een tweede. Je hoopt op meer, voor jou is het niet vriendschappelijk want je wil hem.



Voor je eigen bestwil zou ik dus zeggen: niet doen. Er komt echt wel iemand langs die jou ook wil.
Oooh...ik zie nu om wie het gaat..
Alle reacties Link kopieren
Een vriendschappelijk drankje ? Is dat met of zonder alcohol ? In glas of in aardewerk ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Nee want het is niet vriendschappelijk want jij hoopt hem over te halen dat er toch een relatie van komt. Niet zo aandringen win je niks mee.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 november 2016 @ 10:03:

Een vriendschappelijk drankje ? Is dat met of zonder alcohol ? In glas of in aardewerk ?Waarschijnlijk met een pilletje rohypnol...
Alle reacties Link kopieren
Als je een relatie wil ga dan op zoek naar een man die dat ook wil.

Met deze verspil je je tijd.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 november 2016 @ 10:03:

Een vriendschappelijk drankje ? Is dat met of zonder alcohol ? In glas of in aardewerk ?Gewoon, vriendschappelijke koffie. Naakt.
Loepen mensen.



Ik zou het doen TO. Misschien word hij je wel zo zat dat hij aangifte van stalking gaat doen.
Alle reacties Link kopieren
En looooool dat TO heeft. Echt hilarisch
Alle reacties Link kopieren
Hoe moeten wij nou weten of hij over een of twee maanden wèl vriendschappelijk wat met je wil drinken?



Vraag het hem zelf. Ga bij hem langs. NU!

'Wil je over een paar maanden samen wat drinken, ja of nee'?

Dan weet je meteen waar je aan toe bent.



En als je denkt dat mijn plan suf is omdat je jezelf ermee voor schut zet, is het antwoord sowieso NEE.
Alle reacties Link kopieren
En als het je zou lukken een afspraak met hem te maken, dan gelijk je koffers met persoonlijke dingen meenemen, om gelijk bij hem in te trekken.
Je zou zijn nummer toch weggooien?
Ja vet grappig inderdaad.
Antwoord is dus nee, dat kan niet, want je hebt z'n nummer niet.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt blijkbaar weggooien en weggooien.
Nee en nee en op je vorige topics ook nee
Alle reacties Link kopieren




Kan je een volgende keer even melden dat je je berichten 9 van de 10 keer weghaalt?



Dan hoeven wij er geen tijd meer aan te besteden.
Alle reacties Link kopieren
Als je een kennis hebt die met hem omgaat zou ik hem/haar zeggen dat je die jongen erg leuk vindt; en dan maar hopen dat zij dat aan hem doorvertelt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven