Wisselen van intieme (tril)piercing

07-07-2016 08:47 32 berichten
Heee,



Ik overweeg al een tijd om een frenumpiercing te nemen. Ik heb deze al eens eerder in de vorm van een staafje gehad, maar een subtiel ringetje lijkt me nu ook wel wat.



Heb zelf alleen geen ervaring met het wisselen van een intieme piercing. Is dit mogelijk? Zoja, hoelang kun je deze uit houden (ivm sporten, saunabezoeken etc.)?



Overigens vond ik ook een intieme piercing met een heel klein trileitje eraan vast. Lijkt me voor de afwisseling een leuk extraatje tijdens de seks. Iemand daar ervaring mee ?
quote:pommiaan schreef op 09 juli 2016 @ 16:08:

[...]





Nee, of ja als je een tepelpiercing ook een intieme piercing noemt wel. Maar die heb ik niet gestretched haha, ik heb redelijk veel op dat forum rondgehangen en daar wat informatie opgedaan .Mijn ervaring is dat het stretchen van een tepelpiercing inderdaad erg gevoelig is. De tepel rekt nauwelijks mee.
quote:kale62 schreef op 21 juli 2016 @ 20:54:

Een piercing wisselen is geen enkel probleem, zeker niet aan uitstekende delen.

Ik gebruik een insertionpin om het sieraad makkelijk door het tunneltje te geleiden en een

speciale tang om een ringetje te openen.

Bij dunne piercings lukt het ook nog wel om het balletje in het ringetje te duwen, bij dikker

lukt dat niet.



Waarom zou je in een sauna je piercing uit doen?



Trillende piercing is waardeloos. Batterijtjes zijn zo leeg en het gevoel is minimaal.



Wisselen lijkt me het probleem inderdaad niet, maar ben meer benieuwd of en hoe groot het gaatje moet zijn, zodat hij niet binnen een paar uur dichtgroeit. Met sporten ben ik verplicht hem uit te doen en sowieso houd ik het voor sommige mensen - in bijvoorbeeld de sauna - lever geheim ;).



Toevallig meer mensen die (andere) ervaringen hebben met een trilpiercing?
quote:sebbie schreef op 23 juli 2016 @ 13:04:

[...]





Wisselen lijkt me het probleem inderdaad niet, maar ben meer benieuwd of en hoe groot het gaatje moet zijn, zodat hij niet binnen een paar uur dichtgroeit. Met sporten ben ik verplicht hem uit te doen en sowieso houd ik het voor sommige mensen - in bijvoorbeeld de sauna - lever geheim ;).



Toevallig meer mensen die (andere) ervaringen hebben met een trilpiercing?Een volledig genezen piercing groeit niet zomaar dicht. Bij mijn vriendin is er wel eens voor een week of zo uit geweest en hij zat er zo weer in.
quote:kale62 schreef op 25 juli 2016 @ 19:11:

[...]





Een volledig genezen piercing groeit niet zomaar dicht. Bij mijn vriendin is er wel eens voor een week of zo uit geweest en hij zat er zo weer in.Klinkt vrij lang en zou voor mij ook niet zo lang hoeven. Desalniettemin ga ik toch maar weer gewoon voor een frenumpiercing. Dan maar laten zitten en zorgen dat het een geheim blijft :p...
Het is al een tijd geleden, maar weet iemand misschien waar je voor minder dan 50 euro een frenum piercing kan laten zetten in omgeving Amsterdam? Vind 60-90 euro voor één zo'n gaatje wel redelijk prijzig...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo zonde, een piercing.

Terwijl er dingetjes bestaan die net zo klein zijn en je inwendig kan gebruiken.

Die je zelfs voor altijd, net als een spiraaltje, intiem kan dragen.



En waar zelfs app-en voor bestaan zodat je via de smart de trilling kan aansturen.

Kijk maar op aliexpress.com



Voor rond de 30 euro heb je er al een.
quote:Heilige_maagd_Maria schreef op 21 november 2016 @ 08:05:

Ik vind het zo zonde, een piercing.

Terwijl er dingetjes bestaan die net zo klein zijn en je inwendig kan gebruiken.

Die je zelfs voor altijd, net als een spiraaltje, intiem kan dragen.



En waar zelfs app-en voor bestaan zodat je via de smart de trilling kan aansturen.

Kijk maar op aliexpress.com



Voor rond de 30 euro heb je er al een.Op welke dingetjes die je intiem kan dragen doel je dan precies?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven