Staat mijn vriendin open voor een trio mmv?

27-11-2016 01:54 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
gewoon een gesprek is ook echt teveel gevraagd tegenwoordig he? en dan maar afvragen waarom ze elkaar niet begrijpen.....
Alle reacties Link kopieren
Zij wil niet. Waarom bespreek je dit soort zaken niet face to face wanneer jij het zo belangrijk vindt?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik ook zo zou reageren: laat maar l*llen en aan mijn lijf geen polonaise.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Als vrouwen "Nee" zeggen, dan bedoelen ze eigenlijk "Ja" toch....?



Nee = nee, vriend, ze wil dus niet. En je brengt haar onwijs in verlegenheid, vandaar de blozende smiley.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dan ook meteen weten dat ik geen liefde in je hoef te investeren dus toch wel bedankt voor dit inkijkje in je wensenlijstje.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ze wil niet en ze wil niet. Dat is een dubbele ontkenning. En TO heeft volgens mij heel goed opgelet op school, want we weten allemaal wat een dubbele ontkenning betekent.



Dus...
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Het leven is geen wiskunde.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
En nu even serieus. TO je bent een sukkel, dat je hierin een mogelijkheid leest.

Daarbij zou ik persoonlijk not amused zijn als je prive appjes op een openbaar forum post. Benieuwd hoe ze reageert als ze ze hier toevallig leest. Want ja TO, er is best een kans dat je vriendin hier ook zit. Dat geld namelijk voor wel meer vrouwen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
MMV...



Gaat V dan met 2xM ?

Of ga jij als M met M&V ?

Of gaat M met M en mag V toekijken ?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 27 november 2016 @ 09:36:

Het leven is geen wiskunde.Helemaal eens. In dit geval is er dan ook overduidelijk sprake van een taalkundig probleem.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Wat een ontzettende lul ben jij dat je haar even per whattsapp verteld over die geile trio met je ex, dat wilde ze vast weten waarom vertel je zoiets?? Oh en voor het geval dat je 30 borden voor je kop hebt; ze wil het niet!
Alle reacties Link kopieren
In het gunstigste geval zie ik er iemand in die een ander een ongewenst cadeautje wil opdringen wat iets zegt over zijn persoonlijkheid (drammerigheid). Maar ik zou ook geen moment geloven dat dit zo zuiver altruïstisch is als die persoon wil doen voorkomen. Hij gaat helemaal van zijn eigen lusten uit. Deze kronkel is uitermate onaantrekkelijk.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:lizenlotte schreef op 27 november 2016 @ 09:47:

Wat een ontzettende lul ben jij dat je haar even per whattsapp verteld over die geile trio met je ex, dat wilde ze vast weten waarom vertel je zoiets?? Nou. Nooit kletsen over je seksleven met haar voorgangers; dat is een grove fout. Tenzij ze er zelf naar vraagt maar dat moet je dan ook met een korrel zout nemen want dan wil ze eigenlijk horen dat zij de beste, de liefste, de enige is.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hier ook niet zo van gediend zijn, misschien kun je beter teruggaan naar je ex.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op 27 november 2016 @ 09:20:

gewoon een gesprek is ook echt teveel gevraagd tegenwoordig he? en dan maar afvragen waarom ze elkaar niet begrijpen.....Dit dus. Ik vind WA enorm handig, dat vooropgesteld. Maar zoiets bespreken vráágt om verkeerd begrepen te worden. Ikvind het armoe als je dit niet dan gewoon kan bespreken
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 27 november 2016 @ 10:00:

[...]



Nou. Nooit kletsen over je seksleven met haar voorgangers; dat is een grove fout. Tenzij ze er zelf naar vraagt maar dat moet je dan ook met een korrel zout nemen want dan wil ze eigenlijk horen dat zij de beste, de liefste, de enige is.



Tenzij je mij bent en oprecht geïnteresseerd.

Daarom vind ik dit soort adviezen altijd zo irritant, misschien geld het voor veel mensen zo. Maar waarom zou ik iets vragen waar ik geen eerlijk antwoord op wil? Dat snap ik echr niet.

Als ik een veer in mijn reed wil zou ik gewoon vragen of hij mij goed in bed vind en niet over andere beginnen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-11-2016 11:55
Reden: Schelden
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:lollypopje schreef op 27 november 2016 @ 10:04:

[...]





Maar waarom zou ik iets vragen waar ik geen eerlijk antwoord op wil? Dat snap ik echr niet.

Als ik een veer in mijn reed wil zou ik gewoon vragen of hij mij goed in bed vind en niet over andere beginnen.Als je verliefd bent in een pril stadium dan ben je voorzichtig. Als je niet verliefd bent en op je sekskunsten beoordeeld wil worden dan vraag je gewoon feedback.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het juist leuk om te weten wat de ander heeft gedaan, of ik dat zelf nu wel of niet zou willen. Zou ik niet jaloers van worden. Maargoed, ik zal wel vreemd zijn daarin

Maar ik snap mensen die dingen vragen, waar ze geen eerlijk antwoord op willen ook niet.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
[quote]miriam1 schreef op 27 november 2016 @ 10:11:

[...]/quote]

Ik vind mensen die te pas en te onpas hun blote kont aan de hele wereld showen pas echte viezerikken. Is dat je nieuwe favoriete smiley of zo?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-11-2016 11:56
Reden: Quote verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp niet dat er mannen zijn die denken dat wildvreemde mensen op een forum beter antwoord kunnen geven op deze vraag dan hun eigen partner.
Niet geschoten is altijd mis
en weg is het topic plaats het dan gewoon helemaal niet. Zo frustrerend
quote:Lampie1986 schreef op 27 november 2016 @ 17:19:

en weg is het topic plaats het dan gewoon helemaal niet. Zo frustrerendheel irritant idd.
quote:oudebaas schreef op 27 november 2016 @ 08:02:

Nee, dat wil ze niet. Maar als je lang genoeg blijft doorzeuren doet ze misschien nog wel een keer een trio met haar buurman en zijn maat.
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 27 november 2016 @ 09:33:

Ik zou dan ook meteen weten dat ik geen liefde in je hoef te investeren dus toch wel bedankt voor dit inkijkje in je wensenlijstje.Als de goede sint ook in de sexclub komt, dan zal de wens TO, van het lijstje, misschien wel uitkomen. Zonder de partner want haar NEE is duidelijk.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven