Wasdroger. Wat voor droger heb jij??

27-11-2016 14:53 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben op dit moment geen droger en ik ben wat online aan het rondkijken naar een droger..

Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer want er zijn zoveel verschillende soorten.

Natuurlijk ga ik naar een winkel om mij goed te laten informeren maar ik vind het zelf wel fijn om vast ervaring van andere mensen te horen.

Hebben jullie een warmtepompdroger of een condensdroger?

En als je een warmtepompdroger hebt wordt dat water dan opgevangen in een bak ?

Wat ik zelf belangrijk vind is dat mijn kleding niet snel slijt en dat hij zuinig in gebruik is.



Nou een heel verhaal dus ik ben benieuwd naar jullie ervaringen..

Alvast bedankt!
Hahaha het groepje, mijn kwaliteit van leven is ook zeker verhoogd met de komst van de wasdroger!
Geniet ervan Floor!
Alle reacties Link kopieren
quote:Captain_Obvious schreef op 27 november 2016 @ 19:17:

Geniet ervan Floor!Haha bedankt. Dinsdag komen ze hem bezorgen
Hier een Miele afvoerdroger. Ik droog nooit buiten of binnen op een rekje. Alleen shirts en truien van de jongste gaan op de verwarming / binnen of buiten op een rekje
Alle reacties Link kopieren
Een warmtepompdroger waarbij t water afgevoerd wordt. Voorheen had ik er een met een slang naar buiten en die beviel toch beter, maar daar hebben we helaas geen plaats meer voor.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat je er al een hebt.

Ik heb een warmtepompdroger en vind het ideaal. Sinds de verhuizing is die niet meer aangesloten op de afvoer, maar dat bakje is zo geleegd.

Bh's panty's en bovenkleding hang ik netjes aan het wasrek maar voor de rest gaat alles er in.



Het is voor mij echt een verademing om mijn handdoeken en beddengoed zo in de droger te kunnen doen. Zou echt niet meer zonder kunnen willen.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-02-2017 19:08
Reden: spam
% gewijzigd
Mosterd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven