Vriendin(nen) gezocht in Breda (ca. 27-30jaar)

15-11-2016 22:02 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien ik met sporten nog niet echt mensen heb leren kennen wil ik het hier eens proberen Na mijn studie, backpacktrip in Azie en jaar in de bergen ben ik terecht gekomen in het gezellige Breda voor werk. Omdat ik zo lang weg was uit Nederland zijn mijn contacten verwaterd en nogal verspreid over het hele land!



Ik ben nu op zoek naar een goede vriendin in de buurt die

.... houdt van borrelen maar niet meer die-hard wil stappen

.... spontaan&actief is (lees: wandelen, fietsen, zwemmen, squashen, schaatsen, groepsles oid. ) maar niet op Olympisch niveau

.... bourgondisch is (tapas/eetcafe/terrasje of zelf koken/bakken) maar geen Librije-stijl (michelinsterren) gewend is

.... graag over reizen praat maar all inclusive 't liefst overslaat;

.... soms ook een tikkeltje burgerlijk is (lees op zondag aan de high tea, of af en toe voor de buis hangen) maar als het even kan nog geen kinderen heeft!



Ik ben zelf:

.....bijna 28 jaar (1maand te gaan), werkzaam op financieel vlak, sportief (ik ben zo'n "hardlopen maar niet in de regen"type; in de weekenden echter vaak op actief in de buitenlucht), ik hou van openbare evenementen (type: Foodtruckfestivals; Jazzfestival; Parkies) ik ben reislustig (ik kan elke minuut een nieuwe bestemming verzinnen), wijnliefhebster maar zeker geen kenner!



Spreekt dit je aan en woon je in Breda; laat dan een berichtje achter!



NB: leeftijd is indicatief;

ik zoek echter een vriendin die weet hoe het is om student-af te zijn en full-time te werken,

zodat we redelijk in dezelfde fase zitten .
Dag lian. Ik lees je bericht en herken best wat zaken die je leuk vindt zoals borrellen, lekker eten, sportief bezig zijn. Zelf ben ik ook student af en werk fulltime. Ben 27 jaar en woon in omgeving Heusden. Helaas niet Breda. Mijn reis verleden is nog niet zo groot maar heb al wel wat op mijn kaart staan en nog flink wat landen die er nog op moeten. Zelf ben ik door veel verhuizen mijn contacten verloren. Tijdens mijn studie in Den Bosch heb ik.helaas ook geen echte klik gevonden door mijn oudere leeftijd en jongere medestudenten.



Mijn hobby's zijn fotograferen. Koken en bakken. Ik doe 2x in de week aan piloxing en daarnaast wandel ik geregeld.



Als het je wat lijkt lijkt me leuk om contact te zoeken.

Hoor het graag.



Groetjes pluimpje
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lian_ne88,



Ik ben Inge en ik ben 27 jaar. Ik weet dat ik wat laat ben, maar ben pas recentelijk aangesloten op dit forum. Ik herken mezelf in heel veel wat jij zegt; ook ik ben na mijn studie en enkele maanden backpacken in Breda terecht gekomen voor werk.

Ik heb op verschillende plekken gestudeerd en gewoond, waardoor mijn vrienden in heel Nederland verspreid zijn en ik zou juist ook meer contacten in Breda willen opdoen om af en toe een paar wijntjes te gaan drinken in de stad of gezellig te lunchen, oid.



Zelf ben ik ook van het hardlopen en ik vind koken ook heel leuk. Vooral pasta's en Aziatisch, nadat ik een kookcursus heb gevolgd in Thailand.

Reizen vind ik super leuk, maar ik kan helaas niet meer zo vaak gaan als ik graag zou willen - nadeel van maar 25 vakantiedagen - maar ik doe het wel zo veel mogelijk. Ik ben bijvoorbeeld pas nog naar Cuba geweest.



Ik zou nog meer kunnen vertellen, maar dat laat ik wel voor later over als je daar interesse in hebt ;) Ik hoop van je te horen!



Groetjes Inge
Alle reacties Link kopieren
He!



Ik zie de reacties nu pas!

Leuk! Echter kan ik jullie geen priveberichtje sturen omdat jullie deze uit hebben staan, kunnen jullie die aan zetten?

Het lijkt me namelijk leuk een keer wat af te spreken om te kijken of het klikt!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een PM gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je ook een PM gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
N.v.t.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven