Iets leuks doen thuis met oud en nieuw?

25-11-2016 09:44 39 berichten
Hoi hoi,



Wie heeft er leuke ideeen om te gaan doen met oud en nieuw? liefst in, om of nabij huis. (dus thuis)



Groetjes.
Alle reacties Link kopieren
Carbid schieten en vuurtje stoken.



Al zie ik de optie van blijfgewoonbianca ook wel zitten
zuipen
Alle reacties Link kopieren
Lekker eten met zn allen, daarna hapjes en drankjes met de top 2000, spelletjes, karaoke en daarna feestje
Wish you were beer
Alle reacties Link kopieren
quote:Dormouse schreef op 25 november 2016 @ 10:34:

Matrassen in de woonkamer, Top2000 en veel en lekker eten. Eventueel nog een filmpje kijken of spelletje doen. En lekker drinken!

Niet heel indrukwekkend maar wel gezellig altijd.

Dit minus de matrassen (wat moet je daar precies mee? ).

Oliebollen, champagne, wat hartig spul....komt helemaal goed. Top 2000 mag niet ontbreken, gezellig een spelletje....het is zo middernacht!
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dragisa schreef op 25 november 2016 @ 13:04:

zuipenChampagne, hoop ik..........
Oh dear, how sad, never mind.
Alle reacties Link kopieren
zuipen
quote:Hayek schreef op 25 november 2016 @ 13:39:

[...]



Dit minus de matrassen (wat moet je daar precies mee? )Neuken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hayek schreef op 25 november 2016 @ 13:39:

[...]



Dit minus de matrassen (wat moet je daar precies mee? ).

Oliebollen, champagne, wat hartig spul....komt helemaal goed. Top 2000 mag niet ontbreken, gezellig een spelletje....het is zo middernacht!



Oh, heel burgerlijk allemaal in pyjama hahaha, we hebben een groot raam in de kamer met een geweldig uitzicht richting de Chinees dus een mooie show.

Vroegah, neuken om klokslag 12 natuurlijk maar nu kneuterig met kind en katten bij elkaar tukken. Soort slaapfeestje.
quote:agrenada schreef op 25 november 2016 @ 11:58:

[...]





er werd alleen gevraagd wie er een leuk idee heeft...was alleen benieuwd naar een paar ideeën, wij willen het dit jaar ook eens thuis vieren als gezin.
Alle reacties Link kopieren
Ligt er beetje aan met wie en hoeveel maar aantal dingen die wij met vriendengroep gedaan hebben (kan misschien ook met gezin): oud Hollandse spelletjes, weerwolven, quiz van het afgelopen jaar maken, ik hou van Holland spel, hints (eventueel zelf kaartjes maken), wie ben ik (laat iedereen 5 of meer kaartjes maken eventueel voor de andere groep), kampvuur, 30 seconds, minute to win it (zelfgemaakte opdrachten)



Verder sowieso lekkere hapjes, goede muziek en om 12 uur een wensballon waar iedereen wat op geschreven heeft oplaten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mieshka schreef op 25 november 2016 @ 14:50:

[...]





Neuken. Ja, klokslag 0.00 uur ging de grote raket...
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Klinkt leuk allemaal. Zijn er nog mensen die gaan carbidschieten ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon vreten en zuipen.



Sochtends oliebollen en flappen en bollen bakken. En die als laat ontbijt eten. Daarna beginnen met patat eten en biermetjagermeister drinken bij het carbidschieten. Daarna pizza met wijn. En dan toastjes met wijn en kaas. Daarna weer bollen, met sterke drank, likeur. Om 12 uur champagne en daarna whisky en cognac. Nogeven door de wijk handjes schudden en vuurwerk afsteken en kijken.



1 dag per jaar drinken als een malle. En eten waar je zin in hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:petra123456 schreef op 28 november 2016 @ 12:13:

Gewoon vreten en zuipen.



Sochtends oliebollen en flappen en bollen bakken. En die als laat ontbijt eten. Daarna beginnen met patat eten en biermetjagermeister drinken bij het carbidschieten. Daarna pizza met wijn. En dan toastjes met wijn en kaas. Daarna weer bollen, met sterke drank, likeur. Om 12 uur champagne en daarna whisky en cognac. Nogeven door de wijk handjes schudden en vuurwerk afsteken en kijken.



1 dag per jaar drinken als een malle. En eten waar je zin in hebt.Ik denk dat ik na biermerjagermeister al omval haha, klinkt wel supergezellig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven