Bi vrouw ?

25-11-2016 14:50 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag, dames.



Ik ben een vrouw (21) in een leuke relatie met mijn vriend. Ik ben bisexueel en mijn partner weet hier van..

Nou leek t ons beide leuk om een trio te proberen met een vrouw erbij, maar ik heb ondervonden dat dit erg lastig is om een vrouw erbij te vinden.



Iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
quote:Faranya schreef op 25 november 2016 @ 16:13:

Ik zou trouwens van te voren goed overleggen wat beide partijen van elkaar verwachten. Wat verwachten jullie van zo'n meisje? En wat verwacht zij van jullie? Is alles geoorloofd? Zijn er dingen die jullie niet willen, of juist expliciet willen?

Wij hebben dat nooit zo besproken met iemand eigenlijk. Helemaal niet als ze leuk tipsy meeging vanuit de kroeg.
Alle reacties Link kopieren
Pfff dit onderwerp is al zo vaak geweest. Kijk eens in oudere topics, daar staan best wat tips en datingssites bij voor wat jij zoekt.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
quote:thanx schreef op 25 november 2016 @ 20:20:

Pfff dit onderwerp is al zo vaak geweest. Kijk eens in oudere topics, daar staan best wat tips en datingssites bij voor wat jij zoekt.maar jij blijft de topics ook lezen en je reageert ook gewoon,
Alle reacties Link kopieren
quote:chillzone schreef op 25 november 2016 @ 21:18:

[...]





maar jij blijft de topics ook lezen en je reageert ook gewoon, Haha
Ik vraag mij af of je hier wel goed aan doet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lampie1986 schreef op 27 november 2016 @ 17:22:

Ik vraag mij af of je hier wel goed aan doet.Hoezo?
Alle reacties Link kopieren
Onverwacht kom je het heus wel tegen, niet zoeken.
Op elke vraag is een antwoord op?
In clubs heb je toch ook speciale avonden, dat er single bi-vrouwen rondlopen? Misschien is dat een idee?
Het is niet lastig om er een vrouw bij te vinden maar dan moet er er geen jaloerse gevoelens bij komen. Vaak gebeurt dat wel.



Als jij ziet hoe jou vent het met een andere vrouw doet vraag ik mij af of alles nog wel zo leuk is als je dacht dat het was.



Daarbij denk ik dat het sowieso leuker is om 1 op 1 te doen en niet samen. Ik snap je vriend ook wel hoor dat hij dit leuk vind. Maar denk dat je na de hele gebeurtenis er achter komt dat de fantasie toch anders is dan de werkelijkheid. En dat het minder persoonlijk is als er iemand bij staat te kijken. Of zelfs mee doet.



Dat is een mening.. Hoe ik er zelf over denk.

Misschien vind jij het wel leuk.

Meestal lopen deze dingen niet leuk af.

Ik zou wat anders zeggen als je geen relatie had met ie vriendm
Alle reacties Link kopieren
quote:Lampie1986 schreef op 18 december 2016 @ 21:21:

Het is niet lastig om er een vrouw bij te vinden quote:Faranya schreef op 25 november 2016 @ 16:13:

Er zijn in de kroeg genoeg dames hiervoor te vinden



Deze reacties getuigen niet van veel realiteitszin.

Het is bijna onmogelijk om iemand te vinden. Dat geven alleen de vele vragen hierover al aan die elke paar weken opduiken.

Zelf gaan wij naar parenclubs en daar heb je toch echt te maken met veel ervaringsdeskundigen.

Hoogst zelden horen we van een stel dat het voorkomt.

En als het al lukt, dan is het meestal met iemand die ze al kenden.



Natuurlijk zal het hier en daar wel lukken, maar woorden als 'genoeg dames voor te vinden' en 'niet lastig te vinden' in de citaten, zitten er flink naast.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor. Wij hebben regelmatig extra dames in ons bed. Zonder moeite of parenclubs. Die komen uit de kroeg of leren we via via kennen. Nooit actief naar hoeven zoeken. Zal voor iederen anders zijn maar een beetje leuk uiterlijke, een leuke uitstraling en niet vies zijn van flirten doet echt een hele hoop.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook denken aan een parenclub.



Maar je kunt jij ook inschrijven bij Excitant.nl. Een swingersite die ook single vrouwen de mogelijkheid biedt om in te schrijven. Daar zijn ook stellen die op zoek zijn naar een dame....En er zijn dus ook single dames die op zoek zijn naar een............

Succes op jullie zoektocht.
Niets is zeker! En zelfs dat niet.
quote:keesadam schreef op 31 december 2016 @ 14:14:

[...]





[...]





Deze reacties getuigen niet van veel realiteitszin.

Het is bijna onmogelijk om iemand te vinden. Dat geven alleen de vele vragen hierover al aan die elke paar weken opduiken.

Zelf gaan wij naar parenclubs en daar heb je toch echt te maken met veel ervaringsdeskundigen.

Hoogst zelden horen we van een stel dat het voorkomt.

En als het al lukt, dan is het meestal met iemand die ze al kenden.



Natuurlijk zal het hier en daar wel lukken, maar woorden als 'genoeg dames voor te vinden' en 'niet lastig te vinden' in de citaten, zitten er flink naast.



Goed.

In MIJN realiteit is het niet moeilijk.

Daarom zeg ik het dus ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven