Wat eet je op dit moment? Deel 13

28-11-2016 19:52 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op 1 van de gezelligste topics van dit forum.

Deel 13 alweer.

Met de feestdagen in aantocht, komen er vast veel lekkere dingen voorbij.

Het gaat hier allang niet meer alleen over wat we eten, we delen hier lief en leed.

Iedereen is welkom om gezellig mee te schrijven.



Eet en drink smakelijk!
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend rot thee, al die pech bij elkaar. Sterkte!

Klinkt als een heerlijke dag Dare! Geniet ervan!



Ik heb uitgeslapen vandaag, dus ik zit nu pas aan mijn ontbijt. Een simpel broodje kaas en een glas Optimel abrikoos. Vandaag heb ik niet echt plannen, behalve wat wasjes draaien en opruimen in huis. Donderdag is manlief jarig, en morgen heb ik een drukke dag. Hij wil graag trakteren voor zijn verjaardag op zijn werk, (dat is daar een gewoonte) dus ik ga morgen een hele lading brownies en cakes bakken voor hem. Ook nog naar de markt morgen, dus vandaag nog maar even rustig aan doen! Ik ben verslaafd aan een serie op Netflix, Pretty Little Liars. Ik ben nu bij seizoen 4, kijk nu een seizoen per week gemiddeld.
Alle reacties Link kopieren
Huisarts maar weer gebeld en hij weet het ook niet. Morgen daar voor die andere test en dan gaat hij even meekijken (ik dacht dat hij er op woensdagmiddag nooit was. Het blijft gek dat in de late nacht/vroege ochtend de pijn het ergst is.

Blikje energydrink hier.
Alle reacties Link kopieren
Dames, ter info:



Thee heeft een ban van 24 uur.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Greendale wat lief dat je gaat bakken!! En naar de markt is altijd leuk.



Met permissie van Thee vermeld ik hier even dat ze een ban heeft van 24 uur. Morgen kan ze gelukkig weer fijn hier posten.
Ik mag het vast niet vragen, maar waarom? (of nee: ik mag het wel vragen maar ik krijg toch geen antwoord want dat mag dan weer niet).



Ik heb bij de hoogvliet ovenkroketten gehaald en ga zo aan de late lunch met broodje ovenkroket.
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer dat thee een ban heeft! Gelukkig maar voor 24 uur en is ze er morgen weer!



@Blue: Ja vind ik ook leuk! En taarten/cakes bakken vind ik erg leuk, dus ik doe het graag voor hem. Vrijdag nog meer, want vrijdagavond viert hij het voor familie. Dus ik heb een echte bak-week, haha!



Oeh lekker BE, een broodje kroket! Eetsmakelijk! Ik had voor lunch een tosti met creme fraiche, oude kaas en chilisaus. Nu een glas grenadine-aanmaaklimonade.
Leuk hoor al dat bakken green en alvast gefeliciteerd met je man!



Ik had als lunch meergranenbrood met hummus, gegrilde paprika en rucola (ergens in een tentje in de stad) met een kop rooibos thee. Lekker!



Nu ben ik weer thuis en heb ik een glas bruisende Bar-le-Duc Framboos.
Alle reacties Link kopieren
De ban is voor 'ongepast en op de man'.





Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de info Yasmijn!



Mmmm ovenkroketten en die bar le duc bruisend framboos is ook heerlijk! Heb je die met granny smith ook wel eens gehad Daremanda? Die is ook zalig!!



Ik mag niet meer naar eigen fysio maar moet bij zkh-fysio blijven.
Nee, wel zien staan, die neem ik volgende keer mee



Balen dat je nu bij zkh-fysio moet blijven.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja zeg! Thee een ban..



Blue, heeft hij ook verteld wat hij voor je kan doen?



Green,lekker dat bakken.Ik doe dat ook graag.Volgende week is middelste jarig dus mag ik ook weer aan de bak



Wij eten aardappels,spercieboontjes,rode kool,appelmoes en een beenhammetje.

Vanavond zwemmen.
Waarom mag je niet meer naar eigen fysio BL?



Ik heb net een kop berry sensation-thee op en vanavond eet ik tonijnpizza.
Ik snap het trouwens ook niet hoor, Thee en een ban. Helemaal niet omdat ik zie waar sommige andere forummers mee wegkomen...
Ik ga misschien nog een appeltaart bakken, ben zondag jarig (hoera) en vier het dan ook voor familie.



Mijn vriend zit helaas overspannen thuis echt heel vervelend voor hem (en ook voor mij) Ik heb het echt met hem te doen.



Ik drink nog steeds bar-le-duc bruisend framboos
Alle reacties Link kopieren
Zeker doen Daremanda die is echt mijn favoriet. En wat naar voor je vriend en jou Veel sterkte samen!!



De chirurg en zkh-fysio willen dat graag, denken dat ze me beter kunnen begeleiden.



Jullie eten klinkt allemaal weer heerlijk en zwem ze vanavond Coetje.



Nu energy drink sugar free en oliebol.
Alle reacties Link kopieren
Helemaal blij, had berichtje van bff of ik mee wilde naar de Jumbo. ZO fijn haar weer te zien! En de Crystal Clear was in de aanbieding dus heb twee keer Sparkling Apple en een keer Lemon Cactus. En klein flesje Spa met munt. En bff heb ik weer lekker getrakteerd op groot blik energy drink.



I mijn bff. We misten elkaar weer. Zometeen even mijn moeder bellen. Ze belde al maar telefoontje van vriends ouders kwam er tussendoor.
Welkom Roos Vivian. Lekker avocado!

Thee; nogmaals heel veel sterkte gewenst. Zo vervelend voor je dit alles.
Yasmijn: bedankt voor het doorgeven. Fijn om te weten dat en waarom thee er niet is. Ik kijk er wel vreemd van op; ik vind het niets voor thee. Maar ik begrijp dat ik dat ook niet mag zeggen, zeker niet wanneer ik ook nog zeg dat ik veel op de man spelen nooit aangepakt zie worden. Ach; als ik hiervoor een ban krijg, zie ik het wel



BL: wat fijn dat zhfysio nog mogelijkheden ziet.

Green: veel succes met bakken en alvast gefeliciteerd met je man. Vrees dat ik dat donderdag vergeet
Alle reacties Link kopieren
Hoi TV!

Hoe gaat het met jou?



Wij hebben Ozzy and Jack's World Detour gekeken en kijken nu The Undateables terug. Flesje koel water erbij.
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat je inderdaad bij de zkhfysio verder komt met arm Blue!



Tv, ach ja het vivabeleid...daar houd ik maar wijselijk mijn mond over



Lekker gezwommen maar wel rustig aan gedaan want voelde mijn heup heel goed...en nu nog meer dus ik duik zo lekker mijn bed in.Omdat ik nooit kan slapen na het zwemmen mag ik ook een slaappil van mezelf

Nu een rooibos thee en een boterham met kaas, komkommer em tzaziki.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop het ook Coetje en heerlijk een slaappil! Ik noem dat altijd traktatie



Net mijn nieuwe oefeningen weer gedaan, laatste sessie voor vandaag. En heb een hele mooie witte kunstkerstboom gezien van 1,80 hoog. Maar we hebben al een groene boom en we zitten ook met opslaan.
Hier alles oke BL. Moet je pb nog beantwoorden; sorry.

Coetje: je reactie is veelzeggend

Lekker dat je hebt gezwommen.



At twee boterhammen met kaas

Fijne dag allemaal
Goedemorgen, ik ben alweer een paar uur op.

Vanavond maak ik thaise groene curry met bloemkool moet alleen nog even kokosmelk kopen zo.

Ik had op de markt een mega-bloemkool voor 1 euro 20 cent gekocht, goede deal al zeg ik het zelf.



Eerst nog even mijn koffie met sojamelk opdrinken.
Nu mok kamillethee, heb het hartstikke koud.



Ik doe dag zelfstudie dus ga niet naar college. Dat is opzich wel fijn want ik heb slecht geslapen en in college wordt toch niet meer behandeld dan in het boek staat.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal! (het kan nog net )



@Tijdschriften: Bedankt! En dat geeft niet hoor, dat zou ik ook vergeten haha.

@Blue: Wat leuk, een witte boom! Ik vind dat ook wel heel erg mooi, en dan met donkere ballen erin. Prachtig! Maar ik heb gewoon een groene.

@Dare: Klinkt lekker je curry! Ik heb dat nog nooit gemaakt. Moet ik ook nog eens proberen! Succes met je dagje studie!



Hier zijn de brownies voor het werk van manlief inmiddels klaar, die staan af te koelen. De cakes staan in de oven, en zodra de oven piept ga ik even naar de markt. Ik wil een bakje kaassalade halen, wat brood, oliebollen en bloemen. 1 bosje voor mezelf op de salontafel, en 1 grote bos voor mijn lieve schoonouders. Ze komen vandaag terug van vakantie, en schoonmoeder is jarig geweest terwijl ze weg waren, dus ik ga vanavond als verrassing daar even een bosje bloemen neerzetten. Dan komen ze thuis in een gezellig huis!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven