Cadeau op kamers

30-11-2016 12:05 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag heb ik eindelijk tijd om langs mijn broertje (21) te gaan die 2 maanden geleden op kamers ging.



Van te voren wil ik wel ergens nog een leuk cadeautje halen maar waar haal ik dat zo last minute. En nog een betere vraag; wat haal ik?
Een kadokaart van Hema/Blokker komt altijd van pas. Of een tas met houdbare boodschappen.

De meeste studenten van 21 koken niet uit een boek denk ik.

En condooms ja, daarvan weet je zeker dat ie het kan gebruiken en er nooit genoeg van heeft .
Condooms, geniaal!



Boxershort en reis tandenborsteltje voor als ie ergens blijft pitten onverwacht.
Ik zou ook een eet-pakket doen. Wat Knorr-wereldgerechten bijvoorbeeld.

En dan een ovenwant en ovenschaal erbij. Spullen zijn leuk maar moet je net nodig hebben. En na twee maanden op kamers was ik wel redelijk voorzien qua basisspullen. Maar eten zodat ik minder geld kwijt was aan boodschappen vond ik altijd heel fijn.
Een abonnement op de Donald duck.

Kreeg een huisgenote van mij van haar broer ooit.

Had het hele huis plezier van
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle tips! Het is het Fokke en Sukke studentenkookboek geworden. En mijn moeder heeft er nog een boek met 500 soorten smoothies bij gegeven samen met zijn blender die hij nog bij ons thuis had staan haha.



Hij was er heel blij mee en het kwam goed uit want hij en zijn huisgenoten hadden geen inspiratie meer wat ze nou moesten gaan eten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven