Wat eet je op dit moment? Deel 13

28-11-2016 19:52 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op 1 van de gezelligste topics van dit forum.

Deel 13 alweer.

Met de feestdagen in aantocht, komen er vast veel lekkere dingen voorbij.

Het gaat hier allang niet meer alleen over wat we eten, we delen hier lief en leed.

Iedereen is welkom om gezellig mee te schrijven.



Eet en drink smakelijk!
Alle reacties Link kopieren
Brood met rosbief, gedroogde tomaatjes, sla, peper en honingmosterd.



Lekkah!!
Alle reacties Link kopieren
De cakes zijn echt prachtig geworden, maar de brownies zijn helemaal ingezakt. Dat is me echt nog nooit overkomen!
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het nu met jullie Daremanda?



Oooo wat balen Greendale!!



Ik heb geweldige middag gehad. Ben op de koffie geweest bij bff!! Ze had heerlijke cappuccino voor mij en chocolade-kruidnoten en van peuter kreeg ik een granny smith appel. Heb plantje gekregen een kerstster!
Alle reacties Link kopieren
O en peuter wilde laten zien hoe goed hij al kan fietsen! En we zijn zijn schoen gaan zetten bij de Lidl. Thuisgekomen meteen wasmachine aangezet.
Ja, kalmpjes aan. Vriend heeft afspraak met poh maandag en ook nog ergens met de bedrijfsarts. Dan heeft hij voorlopig alles gedaan wat moet.



Je middag klinkt echt heel fijn blue
Alle reacties Link kopieren
Succes voor vriend en sterkte voor jullie samen Daremanda.



Ja heb echt fijne middag gehad. Kan nog niet fietsen en bff heeft me heel lief opgehaald en thuis gebracht.
Dankjewel Het is ook best vervelend, want ik heb veel studiestress dus zit eigenlijk ook tegen ''overspannen'' aan. Ik zie nu al op tegen morgen (van half negen tot 4 uur les) terwijl ik het echt nog wel heel erg leuk vind en graag naar school ga. Heel dubbel.
Alle reacties Link kopieren
Snap dat het heel dubbel is Daremanda. Je hebt zelf heel veel op je bord en je zit natuurlijk ook wat in over vriend. In welk jaar zit je?



Herken wel dingen uit je verhaal, je mag me altijd een pb sturen als je wil. Niets moet maar mag wel
Ik ben eerstejaars.

Ik studeer natuurlijk met beperking (depressie, autisme, nog wat diagnoses) en soms is dat gewoon lastig. En ik wil vriend ook zoveel mogelijk steunen, nu hij het zo moeilijk heeft.



Ik ga zo eens aan de curry beginnen, ik heb zoveel bloemkool dat het bijna niet in de pan past.
Alle reacties Link kopieren
Wat knap van je en je verhaal lijkt veel op dat van mij. Weet dat je altijd met me mag praten als je wil.



Kook ze!!
Lief, en ook knap van jou

Ik roei gewoon met de riemen die ik heb en dat gaat tegenwoordig (redelijk) stabiel. Daar ben ik al heel blij om (iets met zegeningen tellen die je hebt).



Ik zie nu pas dat het bijna 5 uur is, toch nog maar even wachten met koken.
Alle reacties Link kopieren
Mijn verhaal is iets anders gelopen en heb dus erg veel respect voor je.



Het is inderdaad nog vroeg. Vriend is nu even pakketje voor mij verzenden en even naar de winkel.
Alle reacties Link kopieren
Zo, mijn verplichte forumvakantie is ook weer voorbij



Vanochtend om 7.30 uur 6 buisjes bloed geprikt. Vanmiddag weer huisarts en poh. Ze hebben geen idee qua teen en heb doorverwijzing voor chirurg en omdat ik toch wel graag vrijdag naar m'n ouders wil (omdat ik dan vervoer heb), hebben ze er spoed achter gezet en meteen een afspraak voor me gemaakt. Kan dan niet in woonplaats, dus moet morgen wat verderop en me rond 9.30/10.00 melden op de SEH.



Ik heb nog wat macaroni over maar geloof ik niet zoveel zin in. Wel in rosti (geen rondjes, gewoon die losse net gehaald), heb nog worteltjes en kan uit 2 soorten vis kiezen of een mini kalkoen schnitzel. Even denken wat het wordt.



Nu een blikje energy.
Alle reacties Link kopieren
Daremanda,sterk van je hoor wat ik hier lees! Ik hoop dat je vriend iets heeft aan de gesprekjes.



Blue,wat een heerlijke middag! Heel fijn voor je,dat verdien je echt!



Green,wat balen van de brownies! Ik zou ook niet weten waardoor het komt..Ga je nieuwe maken?

En heel lief van je dat je bij je schoonouders een bos bloemen gaat wegzetten.Dat is fijn thuiskomen.



Thee,welkom terug Hoe was het bij de huisarts.



Er is maandag iets heel naars voorgevallen in de klas van jongste en gister kwam betreffende volwassene hier aan de deur stampei maken.Ik krijg het niet uit mijn hoofd en ben vandaag op gesprek geweest op school.Maar de boel blijft escaleren dus weet nu niet meer zo goed wat ik moet doen.

Ik kan er niet teveel over uitweiden hier maar als je exact wil weten wat stuur je me maar een pb.Ik voel me dus ook behoorlijk klote!

Geen zin om te koken dus een groentesoep gemaakt en verder een broodje hotdog.Lekker makkelijk.
Als je je hart wilt luchten, mag je me altijd pb sturen coetje!



En welkom terug Thee



Mijn curry ruikt echt lekker <3
Jullie moeten niet vergeten dat ik de afgelopen vier/vijf jaar er veel erger er aan toe was. Nu, zondag 27, kan ik eindelijk weer studeren en samenwonen en al die normale dingen. Althans sommige dingen kan ik nog steeds niet, maar dat accepteer ik nu. Het is geen hogere wetenschap, het is gewoon acceptatie en blij zijn met wat kan.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ga zo even nieuwe ingredienten halen Coetje. Alleen dan maak ik voor de veiligheid vanavond toch maar nog meer cakes, en even geen brownies haha.



We eten zo even makkelijk, een restje nasi goreng met satesaus. En dan even langs schoonouders om de bloemen neer te zetten, naar de supermarkt voor nieuwe ingrediënten en nieuwe cakes bakken dus. Ik ben dus nog wel even bezig, haha!



Wat rot coetje, dat er iets is voorgevallen. Doet school er niet genoeg aan? Sterkte!

Fijn dat je er weer bent Thee! Was het erg afkicken? Sterkte in het ziekenhuis!
Alle reacties Link kopieren
Welkom terug Thee Superfijn dat je er weer bent!!

Hopelijk kun je deze week nog geholpen worden en vrijdag lekker naar je ouders toe.



Coetje wat naar zeg

Je mag me altijd een berichtje sturen als je wil.



Fijn dat het eten zo goed lukt Daremanda.



Pakketje is verzonden, boodschappen zijn binnen en we hebben samen de was opgehangen. De meterstanden zijn tussendoor ook nog even gecheckt, is dat ook weer geregeld.
Alle reacties Link kopieren
Lief van je Greendale de bloemen voor schoonouders en bak ze nog vanavond!



Wij gaan weer boerenkool met worst eten.
Alle reacties Link kopieren
De boerenkool is doorgeschoven naar morgen anders zouden we nu nog aan het eten moeten beginnen en zou nogal laat worden. Dus nu is vriend de frietjes halen die we zondag zouden eten maar die toen niet zijn doorgegaan. Heb er wel zin in, yum!!



Er komt weliswaar geen ruk op tv vanavond maar we gaan ons toch wel vermaken samen.
Alle reacties Link kopieren
Ik had je post nog niet gezien Thee.Hoop dat ze morgen op de seh duidelijkheid kunnen brengen.



Blue,lekker frietjes!!



Ik stuur morgen wel wat pb's rond.Ga het nu even loslaten en even op de koffie bij buuf.
Jemig Coetje, het houdt ook niet op he? Je mag ook bij mij spuien hoor!



Dare, hier nog zo'n gezellige ass-depressie-nogwat-klant. Als je tips of tricks wil, of gewoon even uithuilen: mijn (pb)deur staat open!



Thee, welkom terug! En sterkte op de SEH met je teen.



Hier is het vanavond abrikozen, edamame en geroosterde kikkererwten. Dat laatste was een experimentje, en hoewel het wat pittig is uitgevallen is het best lekker! O, en limonade en twee mandarijntjes toe.
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik ben weer thuis. Ik ben ook klaar met bakken. Manlief heeft nu voor morgen een stroopwafelcake, een roombotercake en een banaan-chocoladekwarktaart. Hopelijk smaakt het hem en zijn collega's!



De nasi was helaas niet goed meer. Nu eten we een restje pasta Bolognese wat er nog stond. En Blue, ik ben jaloers op je met je frietjes! Heerlijk, Eetsmakelijk!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je man Green!

Ze zullen vast smullen van je baksels.



Drukke dag vandaag,eerst weer naar school,dan werken.boodschappen doen,met middelste naar de stad en ergens tussendoor nog koken.

Nu eerst koffie.
Alle reacties Link kopieren
Thanks Coetje! Ik heb net een verjaardagsontbijtje gemaakt voor hem met croissantjes, aardbeien, verse jus, etc. Net uitgebreid ontbeten dus! Man moet vandaag gewoon werken, maar vanavond gaan we uit eten.



Succes met je drukke dag, en geniet van je koffie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven