Vriend komt snel klaar is daar wat aan te doen?

03-07-2009 03:13 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als we neuken,ik hem aftrek of pijp komt mijn vriend snel klaar.

Vanaf het moment dat hij in mij komt en begint te stoten komt hij na circa '2 á 3 min.klaar. Soms trekt hij zich even terug uit mijn kut om even het gevoel te laten zaken, maar dat helpt ook niet echt als hij weer in mij komt en begint met stoten/bewegen. Hij heeft een oefening geprobeerd die we zagen op tv genaamd kegelexercise. Hij moet dan een bepaalde spier aanspannen en ontspannen, dat zou hem meer controle moeten geven over het moment van klaarkomen. Maar ook dat hielp hem niet om het langer vol te houden.We hebben het ook geprobeerd met een condoom. Gewone condooms en een condoom met een goedje dat een beetje verdooft. Lang voorspel, zodat hij ontspand, langzamer bewegen niet te snel stoten. Niets van dat alles kon hem helpen.



Zelfs vind ik het niet erg want hij zorgt er voor dat ik klaar kom voor hij in mijn komt. Of hij komt in me als hij merkt dat ik bijna ga komen. En zelf als dat niet gebeurd, vind ik het niet erg als ik niet klaarkomen door zijn bewegingen in mij. Vind het ook wel opwindend hem in mij te voelen spuiten zonder dat ik klaarkom. Heb hem er ook van proberen te verzekeren dat ik het geen probleem vind dat hij naar zijn idee te snel klaarkomt en van hem hou en dat dit mij totaal niet in de wegstaat voor wat ik voor hem voel. Maar ik vind het belangerijk dat hij ook echt kan genieten.



Zelfs vindt hij het vaak wel behoorlijk vervelend.

Zijn woorden: Ik kom al klaar voordat ik er mentaal, gevoelsmatig aan toe ben. Mijn lichaam reageerd gewoon en mijn lul is erg gevoelig. En heb daar geen controle over.Daardoor kan ik niet langer volhouden en intenser genieten.

Ook na een tweede poging is het niet langer dan ongeveer 5 min. Ik krijg het idee dat hij op deze manier niet echt lekker geniet.

En soms zegt hij dat ook letterlijk, en dat het komt omdat hij te snel klaar kwam.



Hoe kan ik mijn vriend helpen? Zodat hij het af en toe wat langer kan volhouden tijdens het neuken en meer plezier beleeft aan onze vrijpartijen?
Alle reacties Link kopieren
Hallo TisEsther,



Je beschrijft precies mijn seksleven van een jaar of acht geleden. Bij mij is het - min of meer - vanzelf overgegaan. Niet dat ik nu uren achtereen de macho lover kan uithangen, maar mijn uithoudingsvermogen is nu niet meer iets waarover ik mij schaam.



Misschien is het verstandig als je dit mailtje uitprint en aan je vriend laat lezen.



Wat ik wil zeggen is eigenlijk heel simpel: voor zover zijn probleem oplosbaar is, zit het tussen de oren. En de oplossing is: stoppen met zeuren en je meer focussen op je genot en niet op je gebrek.



Je vriend klinkt als een prima minnaar. Hij laat jou genieten, hij is niet egoistisch, en jij geeft ook niet aan zelf een probleem te hebben. Hij stemt zijn korte spanningsboog dus goed af op jouw lichaam.



Dat moet hij ook zichzelf gunnen. Want het vreemde is dat hij kennelijk precies weet hoe lang hij erover doet om klaar te komen (twee a drie minuten) en ook hoe hij dat doet (neuken) en je dus toch gaat neuken tot hij klaarkomt, meer dan drie minuten voordat hij er aan toe is.



Het ironische is dus: hij is bang dat hij faalt als minnaar, naar jou toe, maar hij faalt dus eigenlijk vooral tov zichzelf.



De oplossing is dus dat hij niet alleen jouw genot weet op te bouwen, maar ook het zijne. Als hij dus weet dat hij na drie minuten klaarkomt, moet hij je niet gaan neuken als hij voelt dat hij over drie minuten nog niet "mentaal, gevoelsmatig aan toe" is. Of: neuk, en pauzeer dan niet even, maar ga gewoon iets anders doen, beffen, zoenen, etc. Het is een mythe dat neuken perse het sluitstuk van een vrijpartij moet zijn.



Pas als hij klaar is om de boel te beeindigen, komt hij klaar. Als jouw vagina tegen die tijd al lang en breed bevredigd is: je hebt een mond, je hebt handen, je kont is wellicht beschikbaar, en hij heeft ook altijd nog zijn eigen handen waaromheen jij allerlei geile bijdragen kunt leveren.



Er zijn wat praktische manieren waarop je hem kunt helpen:



1. Moedig hem aan als hij klaarkomt. Als hij in je klaarkomt, gaat er naast een orgasme ook een gevoel van teleurstelling door hem heen. Van die onzinnige emotie moet hij af, hij moet dat orgasme leren omarmen en volledig leren genieten, hoe vroeg het ook komt. Jij bent het object van zijn verlangen en zijn onzekerheid, en door hem in zijn orgasme aan te moedigen kun je hem aangeven dat je graag dat eerste bent en liever niet dat tweede. Mijn vriendin is destijds ook wel eens gewoon geirriteerd geworden: kom gewoon klaar! Dat was erg verfrissend.

2. Verwen hem af en toe. Het klinkt misschien raar, maar gooi er af en toe een goede, uitgebreide, eenzijdige blowjob tussendoor. Wat hij moet leren is de spanningsboog van de seks niet alleen op de ander af te stemmen, maar ook op zichzelf. Bij een pijpbeurt is er geen andere seksuele spanningsboog dan die van hem. Houd het bij die sessies gewoon alleen bij zijn genot. Masturbeer daarna als je daar al te geil van wordt (geef hem misschien een na-showtje!) en verbied hem op dat moment om jou een dienst terug te bewijzen (alleen op dat moment, natuurlijk - een goede man beft).

3. Sympathiseer niet alleen met hem. Wat goed is, is dat het jou niet zoveel uitmaakt. Dat stelt hem gerust. Maar controle over je orgasme begint bij het accepteren van hoe je orgasme is, en dat doe je niet als je je orgasme als een zware last ziet: hij moet leren om uit zijn orgasme te halen wat er in zit: uit zijn orgasme. Vraagje: komt hij ook snel klaar als hij masturbeert? Vast niet. Het kan dus wel, die opbouw: bij masturbatie concentreert hij zich alleen op zijn eigen genot. Zo egoistisch moet je op sommige momenten in seks ook zijn (ik bedoel niet gedurende de hele vrijpartij, maar ik heb nog nooit gehoord van klaarkomen voor het genot van je partner).



Dus, vriendje van TisEsther, man up! Treur niet teveel om de lengte van je genot, maar leer er ten volle van te genieten, helemaal voor jezelf. Je zult zien dat het dan langzaam, heel langzaam, steeds beter gaat. Tegelijk maakt het even langzaamaan steeds minder uit.



Shepherd
Alle reacties Link kopieren
quote:Shepherd schreef op 03 augustus 2009 @ 13:48:

Hallo TisEsther,



Je beschrijft precies mijn seksleven van een jaar of acht geleden. Bij mij is het - min of meer - vanzelf overgegaan. Niet dat ik nu uren achtereen de macho lover kan uithangen, maar mijn uithoudingsvermogen is nu niet meer iets waarover ik mij schaam.



Misschien is het verstandig als je dit mailtje uitprint en aan je vriend laat lezen.

Wat ik wil zeggen is eigenlijk heel simpel: voor zover zijn probleem oplosbaar is, zit het tussen de oren. En de oplossing is: stoppen met zeuren en je meer focussen op je genot en niet op je gebrek.



Je vriend klinkt als een prima minnaar. Hij laat jou genieten, hij is niet egoistisch, en jij geeft ook niet aan zelf een probleem te hebben. Hij stemt zijn korte spanningsboog dus goed af op jouw lichaam.



Dat moet hij ook zichzelf gunnen. Want het vreemde is dat hij kennelijk precies weet hoe lang hij erover doet om klaar te komen (twee a drie minuten) en ook hoe hij dat doet (neuken) en je dus toch gaat neuken tot hij klaarkomt, meer dan drie minuten voordat hij er aan toe is.



Het ironische is dus: hij is bang dat hij faalt als minnaar, naar jou toe, maar hij faalt dus eigenlijk vooral tov zichzelf.



De oplossing is dus dat hij niet alleen jouw genot weet op te bouwen, maar ook het zijne. Als hij dus weet dat hij na drie minuten klaarkomt, moet hij je niet gaan neuken als hij voelt dat hij over drie minuten nog niet "mentaal, gevoelsmatig aan toe" is. Of: neuk, en pauzeer dan niet even, maar ga gewoon iets anders doen, beffen, zoenen, etc. Het is een mythe dat neuken perse het sluitstuk van een vrijpartij moet zijn.



Pas als hij klaar is om de boel te beeindigen, komt hij klaar. Als jouw vagina tegen die tijd al lang en breed bevredigd is: je hebt een mond, je hebt handen, je kont is wellicht beschikbaar, en hij heeft ook altijd nog zijn eigen handen waaromheen jij allerlei geile bijdragen kunt leveren.



Er zijn wat praktische manieren waarop je hem kunt helpen:



1. Moedig hem aan als hij klaarkomt. Als hij in je klaarkomt, gaat er naast een orgasme ook een gevoel van teleurstelling door hem heen. Van die onzinnige emotie moet hij af, hij moet dat orgasme leren omarmen en volledig leren genieten, hoe vroeg het ook komt. Jij bent het object van zijn verlangen en zijn onzekerheid, en door hem in zijn orgasme aan te moedigen kun je hem aangeven dat je graag dat eerste bent en liever niet dat tweede. Mijn vriendin is destijds ook wel eens gewoon geirriteerd geworden: kom gewoon klaar! Dat was erg verfrissend.

2. Verwen hem af en toe. Het klinkt misschien raar, maar gooi er af en toe een goede, uitgebreide, eenzijdige blowjob tussendoor. Wat hij moet leren is de spanningsboog van de seks niet alleen op de ander af te stemmen, maar ook op zichzelf. Bij een pijpbeurt is er geen andere seksuele spanningsboog dan die van hem. Houd het bij die sessies gewoon alleen bij zijn genot. Masturbeer daarna als je daar al te geil van wordt (geef hem misschien een na-showtje!) en verbied hem op dat moment om jou een dienst terug te bewijzen (alleen op dat moment, natuurlijk - een goede man beft).

3. Sympathiseer niet alleen met hem. Wat goed is, is dat het jou niet zoveel uitmaakt. Dat stelt hem gerust. Maar controle over je orgasme begint bij het accepteren van hoe je orgasme is, en dat doe je niet als je je orgasme als een zware last ziet: hij moet leren om uit zijn orgasme te halen wat er in zit: uit zijn orgasme. Vraagje: komt hij ook snel klaar als hij masturbeert? Vast niet. Het kan dus wel, die opbouw: bij masturbatie concentreert hij zich alleen op zijn eigen genot. Zo egoistisch moet je op sommige momenten in seks ook zijn (ik bedoel niet gedurende de hele vrijpartij, maar ik heb nog nooit gehoord van klaarkomen voor het genot van je partner).



Dus, vriendje van TisEsther, man up! Treur niet teveel om de lengte van je genot, maar leer er ten volle van te genieten, helemaal voor jezelf. Je zult zien dat het dan langzaam, heel langzaam, steeds beter gaat. Tegelijk maakt het even langzaamaan steeds minder uit.



Shepherd



Bedankt voor de uitgebreide uitleg Shepherd. Heb deze ook uitgeprint aan hem gegeven en besproken.



Het vervelende, zegt mijn vriend, is dat wij/ hij zo'n beetje alles hebben geprobeerd wat je opnoemde. Toch wil het niet werken. En ook als hij zichzelf aftrek komt hij snel klaar. Hij zegt ook dat hij daar ook geen plezier aan beleeft omdat hij sneller klaarkomt dan dat hij er met zijn gevoel bij is. Hij komt gewoon klaar oftewel, spuit (om plat te zijn) zonder een gevoel van orgasme....zo legt hij het uit.



Dat hij snel of wat langer vol kan houden voor hij klaarkomt, maakt mij helemaal niets uit. Want hij besteed in bed echt genoeg aandacht aan mij. Maar ik wil ook graag dat hij er plezier aan beleeft. Tuurlijk het zou een enkele keer ook best prettig zijn als we in het heetst vd strijd een hard stevig potje aan het neuken zijn (wederom wat plat uitgedrukt ), wat langer door zouden kunnen gaan tijdens het neuken. Maar zijn genot is toch ook stiekem een beetje mijn genot. Snap je wat ik bedoel?

Dus ik kom dan wel lekker aan mijn trekken, maar hij baalt dat het zo snel over is of dat hij steeds moet stoppen en overgevoelig is... en klaarkomt.
Alle reacties Link kopieren
quote:TisEsther schreef op 05 augustus 2009 @ 16:26:

[...]





Bedankt voor de uitgebreide uitleg Shepherd. Heb deze ook uitgeprint aan hem gegeven en besproken.



Het vervelende, zegt mijn vriend, is dat wij/ hij zo'n beetje alles hebben geprobeerd wat je opnoemde. Toch wil het niet werken. En ook als hij zichzelf aftrek komt hij snel klaar. Hij zegt ook dat hij daar ook geen plezier aan beleeft omdat hij sneller klaarkomt dan dat hij er met zijn gevoel bij is. Hij komt gewoon klaar oftewel, spuit (om plat te zijn) zonder een gevoel van orgasme....zo legt hij het uit.



Dat hij snel of wat langer vol kan houden voor hij klaarkomt, maakt mij helemaal niets uit. Want hij besteed in bed echt genoeg aandacht aan mij. Maar ik wil ook graag dat hij er plezier aan beleeft. Tuurlijk het zou een enkele keer ook best prettig zijn als we in het heetst vd strijd een hard stevig potje aan het neuken zijn (wederom wat plat uitgedrukt ), wat langer door zouden kunnen gaan tijdens het neuken. Maar zijn genot is toch ook stiekem een beetje mijn genot. Snap je wat ik bedoel?

Dus ik kom dan wel lekker aan mijn trekken, maar hij baalt dat het zo snel over is of dat hij steeds moet stoppen en overgevoelig is... en klaarkomt.



Ha TisEsther,



Goh, tja, als ie met aftrekken even snel komt, dan is het toch niet alleen psychologisch, maar ook lichamelijk. In dat geval ben ik minder een ervaringsdeskundige. Een seksuoloog lijkt me dan verstandig voor hem. Maar in mijn zoektocht naar oplossingen voor mijn probleem ben ik wel een aantal andere dingen tegengekomen, die misschien nog kunnen helpen.



Het probleem van je vriend is dus in elk geval deels simpelweg een overgevoelige pik. Oplossing: maak hem minder gevoelig.



Dat kan in elk geval op twee manieren. De eerste die ik ga noemen is de leukste, maar vergt wel wat planning (dus haalt wat van de spontaniteit van seks weg). Voordat je met z'n tweeen het bed in duikt: pijp hem, trek hem af, verwen hem op een andere manier. Zorg in elk geval dat hij klaarkomt. Wacht een halfuurtje, en ga dan met z'n tweeen aan de slag.



Als dat niet helpt, dan zijn er cremes die de pik minder gevoelig maken. Daarmee zou je kunnen experimenteren. Condooms doen hetzelfde, en er zijn ook condooms met die cremes erop.



Er is misschien nog iets. Training. De manier waarop je pik reageert op stimulatie is niet allemaal genetisch bepaald en vooraf in graniet gehouwen. Je pik "leert" door de jaren heen hoe hij op stimulatie moet reageren. Sommige mannen kunnen niet klaarkomen in de mond of de vagina van hun vriendin, maar alleen in hun eigen, ruwe, knijpende hand: omdat ze op een ruige manier aftrekken, is hun penis een ruwe stimulatie gewend en een vagina en mond zijn nu eenmaal heel zacht. Zij kunnen hun probleem soms oplossen door een tijd niet af te trekken en ook niet klaar te komen tijdens seks. Op die manier bouwt er zo'n behoefte naar orgasme op in hun pik, dat die pik leert zich te voegen naar andere vormen van stimulatie.



Wellicht is zoiets ook mogelijk voor je vriend. Dat zou betekenen dat hij wel seks mag hebben, maar niet mag klaarkomen. Een tijdje. Dus wel aftrekken, maar niet klaarkomen. Misschien moet je instellen dat hij eens per vier keer seks mag klaarkomen, om zere ballen te voorkomen. Seks betekent dan: vrijen met jou en masturbatie. En niet klaarkomen betekent dan dus gewoon: stop met de seks voor zijn hoogtepunt.



Het is een tijdje onprettig, maar misschien kun je er een seksueel getint spelletje omheen verzinnen.



Groet,



Shepherd
Alle reacties Link kopieren
"Dus wel aftrekken, maar niet klaarkomen."

umm.. dat is net zo iets als de tafel dekken voor 5 gangen menu kaarsjes en heel de rataplan er bij en dan vervolgens pizza bestellen en op de bank gaan eten voor de tv.



Sorry maar deze werkt voor mij niet. als we ergens aan beginnen maken we het ook af ook :P.



Maar wat wel voor mij werk(te)

Ik had het zelfde probleem. Voor dat zij dacht van "ha hij zit er eindelijk goed in" had k iets van "he het is er eindelijk uit"



Dit kwam meestal door een (te)lang voorspel en dat ik haar wel veel aandacht gaf, en zij mij wat minder en dan mocht ik eindelijk, dan was ik al zo geil zodat ik al bijna op knappen sta voor dat het echte werk gaat beginen. dus dan was ik al heel blij dat ik de 3 min vol hield.



nu doen we het (meestal) anders... zij verwend mij eerst zodat de druk van de ketel is. Dan verwen ik haar heeft ze genoeg gehad. Dan kan ik meestal voor ronden 2 gaan en hou ik het een stuk langer vol. (maar deze tip werd hier boven ook al besproken en helpt in mijn geval goed. )



wat ook goed voor mij werkt is als ik voel dat het niet lang gaat duren... aan iets denken wat echt totaal niet geil is... sinterklaas liedjes zingen/ Naar de enge vlek kijken van de lekkage/ of aan die ene X dat ik mijn ouder had betrapt.

dat wilt ook wel eens de druk weg halen. Alleen hij moet er ook niet te veel aan denken anders heeft die er helemaal geen zin meer en dat moet en we ook niet hebben.



ik hoop dat je er wat mee kan.

gr. Red eyes
Alle reacties Link kopieren
Dit gebeurde bij mijn vriend ook. In het begin gaf het mijn zelfvertrouwen een enorme boost (ik was kennelijk erg opwindend..) maar het was niet erg goed voor zijn zelfvertrouwen en het werd toch een issue.



Wat bij ons heeft geholpen, is dat we gewoon vaak sex hebben. Op de een of andere manier bouwt bij hem de spanning dan wat minder op. En zelf kan ik wat makkelijker zin maken als er geen dagen tussen zitten.



Het idee van 'dan maar nog een keer en dan wél goed' vind ik zelf niet geweldig, maar dat is denk ik persoonlijk. Het kost mij te veel tijd en als hij klaarkomt zakt bij mij de spanning vaak wel een stukje weg.
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie je al eens verdiept in Tantra?



(heb niet alles gelezen hier, ben wellicht mosterd)
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
quote:Moonlight82 schreef op 06 augustus 2009 @ 15:02:

Hebben jullie je al eens verdiept in Tantra?



(heb niet alles gelezen hier, ben wellicht mosterd)



Nee, niet in verdiept.

Maar daarin zou mogelijk de oplossing te vinden zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:Laura80 schreef op 06 augustus 2009 @ 14:58:

Dit gebeurde bij mijn vriend ook. In het begin gaf het mijn zelfvertrouwen een enorme boost (ik was kennelijk erg opwindend..) maar het was niet erg goed voor zijn zelfvertrouwen en het werd toch een issue.



Wat bij ons heeft geholpen, is dat we gewoon vaak sex hebben. Op de een of andere manier bouwt bij hem de spanning dan wat minder op. En zelf kan ik wat makkelijker zin maken als er geen dagen tussen zitten.



Het idee van 'dan maar nog een keer en dan wél goed' vind ik zelf niet geweldig, maar dat is denk ik persoonlijk. Het kost mij te veel tijd en als hij klaarkomt zakt bij mij de spanning vaak wel een stukje weg.We hebben regelmatig seks! Maar ook dat maakt helemaal geen verschil.
Alle reacties Link kopieren
Ik had het er laatst nog eens over met mijn vrouw, en zij wees me erop dat ik nog iets gedaan heb wat hielp, namelijk het oefenen van mijn bekkenbodemspieren.



Helemaal vergeten!



Dus ik dacht: ik laat het hier nog even weten. Je bekkenbodemspieren zijn de spieren waarmee je klaarkomt. Je hoort altijd veel over de bekkenbodemspieren van vrouwen, maar mannen hebben ze natuurlijk ook. Ik heb ze de afgelopen jaren regelmatig getraind - gewoon terwijl ik op de bus stond te wachten, zeg maar - en ik denk dat dat ook bijgedragen heeft in het oplossen van het vroeg klaarkomen-probleem.



Zie http://www.sexwoordenboek.nl/bekkenbodemspieren.html voor meer info, of google even op bekkenbodemspieren.



Dag!



Shepherd
@ville; je bent lekker bezig he? Lees je ook de stukjes wel....volgens mij niet. Moet je gewoon eens proberen, wedden dat je hulp dan mosterd is!
Alle reacties Link kopieren
@enjoy, Villie is spammer, net gestaft.
Alle reacties Link kopieren
Praten over vroegtijdige zaadlozing doen mannen niet. Tenminste niet op een serieuze manier net zoals ze niet graag de maat van hun piep doorgeven als ze niet zeker weten dat ze de grootste hebben. Wij hebben wel de oplossing gevonden in orgalang Het verhoogt het Serotonine gehalte en na een week of 2 is merk je het al met de seks. Het is nu eindelijk goed. Zijn probleem met te vroeg klaarkomen is helemaal over. Hij slaapt beter en is ook weer wat vrolijker.



Volgens mij is er genoeg te vinden over dit onderwerp op internet. Klagen alleen helpt niet.
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Beste prijs op de oorspronkelijke geneesmiddel met snelle levering, kunt u een apotheek http://amedix.net/ zeer effectief te vinden!
Alle reacties Link kopieren
Heb wel eens gelezen dat een cockring helpt. En als je er toch voor een zit te kijken, kijk voor een trillende, extra fun voor jou
Alle reacties Link kopieren
quote:DonPablo schreef op 04 juli 2009 @ 00:02:

Laat je vriend eens een half pilletje kamagra of evt een heel klein beetje ghb proberen. Dat geeft over het algemeen een behoorlijke uitstel van het klaarkom moment. Speed/amfetamine werken ook goed maar daar heb je zoveel nadelige bijwerkingen van dat ik je dat niet zou aanraden.Speed is inderdaad echt een winnaar. Maar ik denk dat dit wel de laatste redding is voor de meeste hier.
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit aandachtig aan... (M 38j, reeds lange relatie). Ik sukkel hier altijd mee. Aan m'n libido ligt het zéker niet. Maar het remt mij, het hindert me alle remmen los te gooien. Geen zotte dingen dus, al zouden we dat wel willen, gewoon door deze remming.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex had dit probleem ook. Hij kon ook niet 'hard' stoten want 2 stoten en hij kwam al. Dus alles moest op slow motion tour en dan nog waren het 15 stoten en klaar. Omdat hij veel aan voorspel deed vond ik het niet zo erg maar ik kan me voorstellen dat het irritant is. Ik miste toen wel de sex in ieder geval. Hij had het probleem dat hij de 2de keer hem bijna niet meer omhoog kreeg. Soms wel maar vaak ook na een minuut niet meer. Alsof alles wat erin zat eruit was gespoten in de eerste ronde. Ik heb toen eens op internet gelezen dat als een man klaarkomt zijn ballen omhoog kruipen en je dan de balzak wat naar onder moest trekken. Mijn ex vond het toen een belachelijk idee maarja ik wist het ook niet meer. Wellicht werkt het voor jullie wel?
Alle reacties Link kopieren
@ tjahoezouikheten; ik ken de techniek die je bedoelt helemaal. Het kan bij sommige mannen helpen maar niet bij mij.



Mijn vrouw en ik hebben een leuk sexleven maar naar mijn gevoel leg ik er een rem op, stel ik sex uit en probeer ik - alhoewel er veel kan - geen dingen uit. De hinder speelt me parten.
Alle reacties Link kopieren
Beste mannen,

Degene die kampt met voortijdige zaadlozing kan dit probleem makkelijk oplossen!
ik had hetzelfde probleem en ben dan naar een sexuologe gestapt, zij beveelde me aan om paroxetine te gaan gebruiken. Het is een medicijn die gebruikt word tegen psychoses, maar per ongeluk werd ontdekt dat het effectief is tegen voortijdige zaadlozing.. Ik kan het nu makkelijk 30 min uithouden!
ECHT DOEN MANNEN!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
doe een koptelefoon op tijdens sex, met rustige muziek, misschien is dat wat
Alle reacties Link kopieren
Of maak een sudoku tijdens de sex. Dan denk je ergens anders aan.
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hetzelfde probleem en vind dat echt lastig. Inmiddels ben ik 40 en vanaf mijn 18e geen relatie meer gehad. Nu is iedereen in mijn omgeving dat wel gewend, maar bijna niemand snapt er wat van. Heb alles goed voor elkaar en zie er oké uit zeg maar.

Wanneer ik veel gedronken heb dan gaat het vaak nog wel, maar ook dan niet altijd.

Nu heb ik weer een leuke vrouw ontmoet met wie ik laatst een gezellige koffiedate heb gehad en met wie ik afgesproken heb om binnenkort met zijn tweeën een borrel te gaan drinken, maar kijk er door de problematiek gewoon tegenop wanneer het verder gaat dan zoenen.

Wanneer vertel je er over? Hoe zal ze reageren? Ik vind het echt lastig.

Het is allemaal zo pril nog dat het ook makkelijk is om het niet echt te beginnen zeg maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven