gezelligheid omgeving Emmen!

21-01-2015 20:01 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames!



Ik ben op zoek naar meiden die van gezelligheid houden. Lekker eten, films kijken, muziekje, uitgaan en festivals! Ben jij hier ook voor in, laat dan een berichtje achter. Wellicht leuk om met een aantal meiden tegelijk af te spreken? Ik ben zelf 24 jaar.



Liefs
Alle reacties Link kopieren
Nee nog niet, zijn er nog andere meiden die interesse hebben?
Alle reacties Link kopieren
Beetje late reactie, maar het lijkt mij ook erg gezellig!



Zal m'n instellingen ff veranderen! Kunnen jullie me een pb sturen ????
Alle reacties Link kopieren
Lijk me idd leuk om Wat af te spreken kun je mij berichtje doen ?
Alle reacties Link kopieren
Kathy als je mij een bericht doet met je email dan stuur ik iedereen tegelijk een mailtje!
Alle reacties Link kopieren
Zijn hier nog mensen actief? Ik woon ook redelijk in de buurt van Emmen :-)
Meisje1990 had je al een mail gestuurd heb niets ontvangen
quote:Clueless_ schreef op 26 oktober 2016 @ 20:28:

Zijn hier nog mensen actief? Ik woon ook redelijk in de buurt van Emmen :-)Ja ik lees nog mee
Alle reacties Link kopieren
Sorry, ik heb 5 jaar in de buurt van Emmen gewerkt, geen gezelligheid te vinden.

Wat een akelig dorp.......
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Maar ik gun jullie natuurlijk alle gezelligheid daar !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Haha @ Eindeloos. Ah, met de juiste mensen is er echt wel gezelligheid te vinden
Alle reacties Link kopieren
@Woeffie, waar woon jij? Is hier al eens iets van de grond gekomen?
quote:Clueless_ schreef op 26 oktober 2016 @ 21:03:

@Woeffie, waar woon jij? Is hier al eens iets van de grond gekomen?15 min Met de auto vanaf emmen. Noordelijk. (Wegens privacy niet echte woonplaats) Nee tot op heden niet.
Alle reacties Link kopieren
Ah ja snap ik. Ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die eens iets willen afspreken in of in de buurt van Emmen?
Ja ik ook. Lijkt me erg leuk
Alle reacties Link kopieren
Stuur maar een pb!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een pb gestuurd met daarin mijn mail adres...
Alle reacties Link kopieren
Top!



Ik stuur een datumprikker er uit
Alle reacties Link kopieren
hey wat leuk. beetje late reactie van mij misschien maar ben net nieuw hier en zag dit bericht. ik woon zelf (ook) in Emmen. ben 28. een rustig type qua uitgaan betreft. Hoeft van mij niet zo maar ik hou enorm van gezelligheid lekker (uit) eten, filmpje of met mooi weer een terrasje pakken of naar het strand. etc etc. laat van je horen indien je meer wilt weten.



xOx
quote:lovelysoul schreef op 09 december 2016 @ 01:40:

hey wat leuk. beetje late reactie van mij misschien maar ben net nieuw hier en zag dit bericht. ik woon zelf (ook) in Emmen. ben 28. een rustig type qua uitgaan betreft. Hoeft van mij niet zo maar ik hou enorm van gezelligheid lekker (uit) eten, filmpje of met mooi weer een terrasje pakken of naar het strand. etc etc. laat van je horen indien je meer wilt weten.



xOxKlinkt ontzettend leuk! Ik ben ook geen uitgaanstype.
Alle reacties Link kopieren
quote:lovelysoul schreef op 09 december 2016 @ 01:40:

hey wat leuk. beetje late reactie van mij misschien maar ben net nieuw hier en zag dit bericht. ik woon zelf (ook) in Emmen. ben 28. een rustig type qua uitgaan betreft. Hoeft van mij niet zo maar ik hou enorm van gezelligheid lekker (uit) eten, filmpje of met mooi weer een terrasje pakken of naar het strand. etc etc. laat van je horen indien je meer wilt weten.



xOx



Hi!



Ik heb net een datumprikker verstuurd. Als je me je email in een pb stuurt, dan voeg ik je toe!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven